Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
_Tara_ schreef:Nachtlampje, dankjewel! Ook rot dat ze dan later alsnog met een aanbieding komen...
Firefly, nou ja goed het makkelijkst blijft toch als ik een nieuwe provider zou vinden die ook op de KPN kabel zit. Die KPN kabel en verdere aansluitingen zijn nu namelijk netjes in huis weg gewerkt overal + dat ik dan voor die monteur weer een vrije dag moet opnemen enz enz.
bruintje123 schreef:Via de telefoonkabel is nog weer wat anders als via kabel.
Wij gaan nog door een ouderwetse telefoonkabel, daar wordt je niet blij van.
Tink89 schreef:_Tara_ schreef:Dat zeggen meer mensen inderdaad... Maar hoe begin je zo'n gesprek?
Zo makkelijk. Bellen en aangeven dat je overweegt over te stappen maar dat je benieuwd bent of ze misschien nog iets voor je kunnen betekenen. Werkt hier elk jaar voor drie-zes maanden korting.
Kmbrly schreef:Tink89 schreef:
Zo makkelijk. Bellen en aangeven dat je overweegt over te stappen maar dat je benieuwd bent of ze misschien nog iets voor je kunnen betekenen. Werkt hier elk jaar voor drie-zes maanden korting.
Dit gaat de provider toch ook niet blijven goedkeuren. je kiest natuurlijk voor de provider voor de diensten wat hij aanbied.
Prijsverschil zit hem meeste in de kleine dingen. snelheden van het internet hoeveelheid internet , hoeveelheid zenders.
Citaat:Natuurlijk wel. Bij KPN hadden ze bij her callcenter de afdeling Save. Speciaal voor de klanten die op willen zeggen. Die mocht je dan van alles aanbieden. Genoeg mensen wisten er vanaf, dus belden met een 'opzegging' en kregen dan weer aan mooie deal voor een jaar. Werd echt niet moeilijk om gedaan.
Hoe begin je zo'n gesprek? Bellen en zeggen dat je wilt opzeggen. Ze vragen altijd waarom. Simpel, te duur, het is goedkoper bij blabla. Krijg je vanzelf een aanbod.