Lucky bij een ongelukkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 19:29

Hallo allemaal,

Lucky bij een ongelukkie, wat een vage naam, ik zal het even uitleggen.
Ik had allerlei grote plannen samen met mijn Quarter merrie voor 2017. We zouden dit jaar weer lekker veel wedstrijden gaan starten waaronder ook de grote wedstrijden van de NRHA. Enkele wedstrijden hadden we al ingeschreven en voor andere lagen de inschrijfformulieren al klaar om door te sturen. Maar toen werd het 1 januari 2017 en veranderde in een paar seconde alle plannen. Ik dacht nog even lekker te gaan paardrijden maar dit liep totaal anders. Ik stapte op en na een halve ronde lekker relaxt stappen schrok mijn merrie, waarna ik ben gevallen en mijn bekken heb gebroken. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1909349
Mijn hele leven stond opeens op zijn kop. Omdat ik zeker heel 2017 niet zal mogen paardrijden heb ik uiteindelijk toch maar mijn merrie te koop gezet. (in het andere topic leg ik hier meer over uit, zal er nu geen lang verhaal van maken) Gelukkig vond ik snel ontzettend aardige mensen die haar meteen hebben gekocht en weer lekker met haar zijn gaan rijden. (heb foto's gezien en ze ziet er gelukkig weer helemaal happy uit)
Mijn plan was om na de verkoop van mijn merrie rustig te gaan kijken voor een leuk jong paardje die nu nog lekker op de wei kan, waar ik over tijdje grondwerk mee kan gaan doen en waar ik over zeker een jaar rustig mee kan gaan beginnen. Ik heb ruim een jaar de tijd dus ik dacht lekker rustig rond te gaan kijken en dan zien we wel wanneer het juiste paard op mijn pad komt. Al vrij snel kreeg ik een jaarling aangeboden, maar ik was op zoek naar een tweejarige dus deze toch maar afgewezen. Maarja na een tijdje zat dit paardje nog steeds in mijn hoofd en staat hij bij mij thuis *\o/*

Maak kennis met mijn nieuwe toekomstige topper (althans dat hoop ik):
Naam: Wimpy KC Gun (zijn roepnaam zal zijn Lucky (vandaar een lucky bij een ongelukkie ;) )
Afstammeling: Wimpys Smoking Gun x Listo Lena
bouwjaar: 2016

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CR Wimpys Cowboy Gun


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:31

Ik hou van witte hoofden <3

Veel plezier met Lucky!

& Sterkte met je herstel

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 19:40

Ja ik ben ook gek op witte koppies! Roep al jaren dat ik ooit een witkoppie wil hebben, en nu heb ik er 1!

Dankjewel!

CR Wimpys Cowboy Gun

isawessels00
Berichten: 952
Geregistreerd: 30-11-13

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:43

ah wat een leukerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:09

Oooh wat een leuke! Lekker koppie zit er op. <3 Heel veel sterkte met je herstel en veel plezier met je nieuwe topper!

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 20:18

Dankjewel allemaal!

CR Wimpys Cowboy Gun

annelot

Berichten: 2067
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Opperdoes

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 17:41

Wat een ontzettend lekker ding zeg! Daar ga je veel plezier mee krijgen!

Trotse eigenaar van Buck en Driekus.
R.I.P. Ryon 01/01/1998 - 27/05/2015

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 18:23

Dankjewel, hij is zo ontzettend braaf. Heb vandaag al een klein beetje grondwerk gedaan en dat deed hij echt super goed! Ik hoop echt dat hij zo blijft!

CR Wimpys Cowboy Gun

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 13:24

Nou ik geloof dat meneer redelijk op zijn gemak is. Hij ligt heerlijk te slapen in de paddock, is super braaf met vast staan en poetsen,, vandaag zelfs zijn staart gewassen. Alleen de stroomdraad langs de wei snapt hij nog niet helemaal. Zodra het draadje dicht was en ik weg wilde lopen kwam hij door de draad. Nu dus steeds maar even oefenen met in de wei lopen. Even aan het touw grazen etc.

Afbeelding

Afbeelding

CR Wimpys Cowboy Gun

Michellejump

Berichten: 118
Geregistreerd: 15-03-13

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:06

dat hoofdje <3

No hour of life is wasted that is spend in the saddle!♥

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 21:08

Michellejump schreef:
dat hoofdje <3



Haha ja hij heeft een lekker boeven koppie {:}

CR Wimpys Cowboy Gun


Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Lucky bij een ongelukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:23

Wauw! Zo gek, ik heb het absoluut niet op brede blessen (al zou ik even goed 1 kunnen hebben met hoor) maar witte hoofden vind ik práchtig <3 . Veel plezier en geluk!!

Don't take anything for granted

LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 22:50

Lukasje schreef:
Wauw! Zo gek, ik heb het absoluut niet op brede blessen (al zou ik even goed 1 kunnen hebben met hoor) maar witte hoofden vind ik práchtig <3 . Veel plezier en geluk!!



Dankjewel, ik was vroeger ook helemaal niet van de vele witte aftekeningen en al helemaal niet van brede blessen. Maar witte hoofden vind ik wel prachtig en tegenwoordig hou ik ook van veel wit aan de benen. ( Van mij hadden de witte benen tot nog wat hoger wit mogen zijn maarja we kunnen ze niet zelf schilderen natuurlijk ;) )

CR Wimpys Cowboy Gun


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hiphorse, sas66 en 57 bezoekers

cron