jongen via facebook vervolg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 23:48

Hoi bokkers,
Ik had een topic geopend over een jongen die ik heb gezien via facebook.. Ik heb toen jullie advies gevraagd of ik hem wel of niet nog een keer n berichtje moet sturen. Ik was toch zo eigenwijs om het toch te doen because: Why not en nooit geschoten is altijd mis toch?! Ik heb hem toen een berichtje gestuurd. 1,5 dag later zie ik dat hij het berichtje heeft gezien verder reageert hij er niet op. Nou 1 dag later na dat hij dat berichtje heeft gezien, heeft hij erop gereageerd. Hij vond het super lief maar hij vroeg meteen om mijn leeftijd en zei dat zijn leeftijd 25 was. Hij wordt binnenkort 26. Het leeftijdverschil is 7 jaar. Vinden jullie dit eigenlijk wel kunnen? En hij vroeg ook wat ik van hem wou omdat ik hem niet kende.. Ik wist niet hoe ik er op moest reageren.

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:54

Hi TS, ik denk toch dat je het advies van andere bokkers wat meer ter harte moet nemen. Hoe zou jij het vinden als een wildvreemde jou zo benadert via FB? En 7 jaar jonger is dan jij?

Echt, laat hem met rust. Of in ieder geval op deze manier. Als je al een gesprek aan gaat, hou het vriendschappelijk en luchtig. Er zit meer achter die jongen dan z'n looks.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:55

Ik denk het leeftijdsverschil niet eens het grootste probleem is dat je hebt.. Hij heeft ook een vriendin toch? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:56

Ik zou reageren dat er wél 7 jaar tussen zit.
En dat je spijt hebt van je laatste berichtje omdat hij al een vriendin heeft.


Er lopen wel meer skaters met lang haar rond ;)

(Edit: 7 jaar is niet teveel vind ik voor een relatie, maar omdat je weet dat hij een vriendin heeft zou ik geen band met hem proberen op te bouwen ;) )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-17 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:56

zillionke schreef:
Hoi bokkers,
Ik had een topic geopend over een jongen die ik heb gezien via facebook.. Ik heb toen jullie advies gevraagd of ik hem wel of niet nog een keer n berichtje moet sturen. Ik was toch zo eigenwijs om het toch te doen because: Why not en nooit geschoten is altijd mis toch?! Ik heb hem toen een berichtje gestuurd. 1,5 dag later zie ik dat hij het berichtje heeft gezien verder reageert hij er niet op. Nou 1 dag later na dat hij dat berichtje heeft gezien, heeft hij erop gereageerd. Hij vond het super lief maar hij vroeg meteen om mijn leeftijd en zei dat zijn leeftijd 25 was. Hij wordt binnenkort 26. Het leeftijdverschil is 7 jaar. Vinden jullie dit eigenlijk wel kunnen? En hij vroeg ook wat ik van hem wou omdat ik hem niet kende.. Ik wist niet hoe ik er op moest reageren.



Wees eerlijk tegen hem, daar heb je het langst plezier van.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 02-05-17 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:58

Als iemand herhaaldelijk contact met mij zoekt ondanks dat ik aangeef een partner te hebben, vraag ik mij ook af welk gedeelte die iemand precies niet snapt.

Ik bewonder je doorzettingsvermogen, maar gebruik dat liever voor andere zaken in het leven. :)

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:58

Ik vind het vooral erg sneu dat je hem toch blijft lastig vallen. Hij heeft al gezegd dat ie een vriendin heeft en naar mijn idee heeft ie ook niet echt interesse in jou ;)

Laat het rusten en laat die jongen met rust...

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:02

Ik lees nu pas je vorige topic. Ik vind het dapper van je dat je gewoon een nieuw topic aanmaakt en op dezelfde toer doorgaat terwijl je vorige topic op slot is gegaan.
Mensen kunnen veel van je zeggen maar je bent wel een volhouder zeg. Dit hoeft overigens niet per sé positief te zijn.

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 00:05

Ik weet niet ineens heeft hij geen vriendin meer?! Hij heeft wel net zijn status verandert op zijn whatsapp of ja net toen hij zijn nummer gaf aan mij.. Had hij ineens een andere status op whatsapp?

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 00:06

Ariannee schreef:
Ik vind het vooral erg sneu dat je hem toch blijft lastig vallen. Hij heeft al gezegd dat ie een vriendin heeft en naar mijn idee heeft ie ook niet echt interesse in jou ;)

Laat het rusten en laat die jongen met rust...

Ik heb hem twee x n berichtje gestuurd :) :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:07

Jeeeetje niet dit weer..
Hoe vaak moet jij horen dat je hem met rust moet laten voor je het gaat geloven?
En waarom start je toch weer een nieuw topic als je alle tips gewoon in de wind slaat?
Ga toch slapen TS

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:07

Weet je zeker dat ie geen vriendin meer heeft? Want dat zou ik toch eerst echt even vragen. :)

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:11

Ooooh dus de status van whatsapp is voor het kenbaar maken van je relatiestatus :)) duidelijk verhaal, tnxs!

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:15

Hij heeft toch aangegeven dat hij een vriendin, dus geen interesse heeft.
Waar is je zelfrespect?
En niet iedereen toont zijn status of geliefde op Facebook!

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:21

*pakt popcorn*

Heeft hij zijn nummer gegeven? Ik snap het niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:21

Whatsapp status is toch veranderd?
Zijn geen zinnetjes meer maar 24uurs-foto's.
Met dat tweede ist niet gek dat hij net een nieuwe status heeft ;)

Maar mijn advies:
Er zijn meer leuke jongens! Laat deze skater gaan.


(En ik denk dat ik het lastig zou vinden als 'mijn vriend'/'ik' het uitmaak(t), en er daarna direct een andere jongen is die verkering wil. )

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: jongen via facebook vervolg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:25

Je kan bij instellingen weer een status maken, haha. Dusss: het is zeker mogelijk.

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:28

Dus hij heeft dus nu wel zn nr gegeven? Tja, dan zou ik gewoon iets zeggen van "ik vind je er gewoon leuk uitzien op de foto's en dacht trek gewoon mijn stoute schoenen aan en stuur een berticht onder het mom nooit geschoten altijd mis"

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:30

Joaltijd schreef:
Whatsapp status is toch veranderd


Ohja haha maar ach, Facebook, Whatsapp, whatever... Het punt blijft hetzelfde :D

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:34

Maartje1990 schreef:
Dus hij heeft dus nu wel zn nr gegeven? Tja, dan zou ik gewoon iets zeggen van "ik vind je er gewoon leuk uitzien op de foto's en dacht trek gewoon mijn stoute schoenen aan en stuur een berticht onder het mom nooit geschoten altijd mis"


Retweet ;)

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:36

Joaltijd schreef:
Ik zou reageren dat er wél 7 jaar tussen zit.
En dat je spijt hebt van je laatste berichtje omdat hij al een vriendin heeft.

Er lopen wel meer skaters met lang haar rond ;)

(Edit: 7 jaar is niet teveel vind ik voor een relatie, maar omdat je weet dat hij een vriendin heeft zou ik geen band met hem proberen op te bouwen ;) )


Precies dit. Hoe zou jij het vinden als iemand achter jouw vriend aan zou gaan, wetende dat jij zijn vriendin bent.

Daarnaast heeft hij aangegeven niet geïnteresseerd te zijn.

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:38

Als ik de vriendin van die jongen was geweest, had ik zelf even een berichtje naar je gestuurd..

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:40

sharoontje schreef:
Als ik de vriendin van die jongen was geweest, had ik zelf even een berichtje naar je gestuurd..


Mee eens!
Moet wel eerlijk toegeven dat ik het een vaag verhaal vind...

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:41

Ik wil ook popcorn :')

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:46

sharoontje schreef:
Als ik de vriendin van die jongen was geweest, had ik zelf even een berichtje naar je gestuurd..

En als ik de vriendin van die jongen was geweest heb ik het recht niet zijn privé berichten of whatsapp in te kijken, maar zou ik ervan uit gaan dat mijn vriend handelt volgens de afspraken in onze relatie. ;)

Neemt niet weg dat ook ik vind dat TS onverstandig bezig is :)