Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:48

Ik twijfel welke kleur bandjes ik nog meer wil. Heb nu teal, en eigenlijk vind ik die wel mooi O:)

Ik vind mijn slaap echt facinerend :') weet niet of het helemaal klopt, zeker omdat hij nu ineens die sleep stages er ook bij meet, maar met hoe uitgerust ik gister wakker werd en hoe belabberd ik nu eigenlijk wakker werd klopt het toch wel

Dit was mijn slaap gister
Afbeelding
En dit mijn slaap afgelopen nacht ? :')
Afbeelding

Zal straks op mn laptop de lijst even aanvullen en verder sturen

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?



viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-17 12:08

Ik wil de lijst ook wel.

Iemand nodigt mij ook altijd uit en het is zo leuk om te doen.

Bandjes heb ik gewoon op de gok gekocht zijn wel wat groot maar ik heb dan ook dunne polsjes

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 13:47

Lara ik krijg alleen nog maar de bovenste grafiek te zien :')

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:30

Dan heb je een iPhone en nu eindelijk de sleep stages! Android gebruikers hebben ze al een tijdje.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:12

Ik heb een iPhone maar bij mij staat overal "no stages" ipv deep light of REM. En het ziet er anders uit. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of verkeerd kijk?

Afbeelding

Afbeelding

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:19

KimD schreef:
Dan heb je een iPhone en nu eindelijk de sleep stages! Android gebruikers hebben ze al een tijdje.

Waarom heb ik nog geen update Ik wol ook sleep stages! En ik heb ook een iPhone

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:21

Sleep stages wordt gefaseerd uitgerold, nog niet alle gebruikers hebben het! Even geduld hebben, komt vanzelf.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:37

Geduld? Wat is dat :')

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:46

Neee heb geen geduld Haha! Ik slaap super slecht en daarom had ik ook voor een fitbit gekozen ipv Apple watch.. zie ik pas ma aanschaf dat hij voor iPhone nog niet beschikbaar is Haha..
:D

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:46

Ohh, ik twijfel of ik 'm moet aanschaffen. Ik ben bang dat hij net zoals mijn Polar in de kast terecht komt. Die vond ik erg groot (Polar M400), die was echt massaal op mijn pols ..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 16:27

Mandy92 schreef:
Ohh, ik twijfel of ik 'm moet aanschaffen. Ik ben bang dat hij net zoals mijn Polar in de kast terecht komt. Die vond ik erg groot (Polar M400), die was echt massaal op mijn pols ..


Een fitbit is vrij subtiel en "smal", heb 'm nooit als lomp ervaren.

lovelys
Berichten: 1091
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:32

als je echt smal wil kun je ook nog een alta nemen. Die is nog smaller dan de fitbit charge 2 :)

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:24

Ja, ik zit net naar de alta hr te kijken. Volgens mij is het de zelfde als de charge, alleen dan kleiner.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:07

Polar is echt helemaal anders vormgegeven! Ik vind de Fitbit echt helemaal niet groot of lomp, niet qua uitzien en niet qua dragen

lovelys
Berichten: 1091
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:55

Ik draag zelf de fitbit charge 2 en inderdaad die is niet lomp of groot. Ik heb hier een tomtom spark naast mij liggen (van mijn vriend) en die is echt een stuk lomper (hij kan bijv niet onder een overhemd). Tot nu toe bevalt de fitbit mij heel erg. Het enige nadeel is dat de bandjes op en duur bollen en dat je dan weer een nieuwe moet vragen.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:24

Afbeelding

Vandaag mijn bandje via ali express ontvangen! Van een sportief bandje naar een chique bandje!

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 22:09

Ook leuk cheminee! Ik ben nog aan het twijfelen of ik die ook erbij bestel

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 05:04

Mijn bandje van Ali is ook vandaag binnengekomen, een grijze. Zal straks met daglicht een foto maken. Kom er alleen nu pas achter dat ie van suede is... niet handig met mijn beroep (poep, bloed, spuug, plas etc..)

Hier ook nog geen sleepstages. Ik wacht braaf af.
Ik hoop wel heeeel erg dat de volgende stap gaat zijn dat hij je wakker kan maken in je lichte slaap. Dat zou ik erg graag willen.

Hmm de fitbit is niet lomp en groot. Maar wel aardig dik, hij zit soms niet erg lekker onder een vest of trui.

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 06:26

Seni schreef:
Mijn bandje van Ali is ook vandaag binnengekomen, een grijze. Zal straks met daglicht een foto maken. Kom er alleen nu pas achter dat ie van suede is... niet handig met mijn beroep (poep, bloed, spuug, plas etc..)

Hier ook nog geen sleepstages. Ik wacht braaf af.
Ik hoop wel heeeel erg dat de volgende stap gaat zijn dat hij je wakker kan maken in je lichte slaap. Dat zou ik erg graag willen.

Hmm de fitbit is niet lomp en groot. Maar wel aardig dik, hij zit soms niet erg lekker onder een vest of trui.


Hoe bedoel je in lichte slaap? Je alarm gaat sowieso af, of je nou wakker bent of slaapt, toch? Ik meen dat die van mij laatst af ging toen ik zat te ontbijten.

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 07:33

Klopt, als ik nu de wekker zet op de fitbit dan trilt hij op het tijdstip dat ik 'm gezet heb.

Het beste moment om wakker te worden is tijdens je lichte slaap, dit is het moment waarop je uitgerust wakker wordt.
Er zijn apps die kunnen meten wanneer je in je lichte slaap bent en je dan wakker maken. Mij lijkt, dat als een app dat kan op je telefoon die naast je in bed ligt, dat een Fitbit die om je arm zit dat nog beter kan.

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 10:01

Dat zou ik ook nog wel heel graag willen inderdaad seni. Overigens heb ik nu nog geen sleep stages dus dat zit er nog wel ff niet in vrees ik :')

Heb volgens mij nu iedereen van de lijst en Emma toegevoegd, eens even uitzoeken hoe dat weer allemaal werkt :+

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:22

Net binnen gekomen, mijn Fitbit Charge 2! Nu even bezig met de setup en dan maar kijken wat die kan... challenges, here i come! *\o/*

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:30

Ja met Sleep Cycle kan je een raam instellen waarin hij je wakker maakt, dan zet je een uiterste tijd en hij zoekt dan naar een punt waarop je veel beweegt zodat hij je op het prettigste moment wakker maakt. Voor mij werkt het heel goed, maar ik zet sowieso 3 wekkers := Eentje dus via sleep cycle, dan eentje op m'n fitbit op de uiterste wakker worden tijd en nog op m'n iPhone zelf. Heb een heel vreemd slaappatroon dus slaap soms overal doorheen.

xNavatu

Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:19

Ik heb ook een iPhone maar ik heb al best wel een tijdje sleep stages :+


Mandy92 schreef:
Ohh, ik twijfel of ik 'm moet aanschaffen. Ik ben bang dat hij net zoals mijn Polar in de kast terecht komt. Die vond ik erg groot (Polar M400), die was echt massaal op mijn pols ..


Compleet anders! Ik heb een jaar met een diezelfde polar rond m'n pols gelopen, waar mijn pols ook in verzoop en ik ben zoo blij met m'n fitbit! Die staat gewoon netjes. :D

(M'n fitbit zit met een S bandje ook op t op 1 na strakste gaatje dus dan kun je de breedte ong inschatten :') )

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

Seni

Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:44

Emma: SleepCycle meet het via je telefoon denk ik? Dus dan moet je telefoon bij je in de buurt zijn?

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dammie, doezel2, Goner, IASCrawler, Sarah_Elise, suus_toes en 145 bezoekers