Welk werkschoeisel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bopje
Berichten: 1785
Geregistreerd: 24-12-07

Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 13:00

Hallo allemaal !

Sinds een week heb ik een nieuwe baan bij een bloemkwekerij, dit is erg leuk allemaal.
Ik moet erg veel staan en lopen en merk dat ik hele zere voeten krijg.
De afgelopen week heb ik op geleende werkschoenen met stalen neus gelopen die een maat te groot waren, plus ze waren erg zwaar.
De comfortabele schoenen die ik heb, zitten onder de paardenpoep en gebruik ik alleen voor op stal.

Dus de hoogste tijd om goede nieuwe schoenen voor mijzelf aan te schaffen.

Welke schoenen kunnen jullie mij aanraden?
Stalen neus is niet verplicht.

Eisen:
-Mijn budget is 60 euro (kan eventueel wel iets hoger)
-Het liefst zo veel mogelijk waterdicht
-Veel op kunnen lopen en staan, dus comfortabel
-Moet wel een beetje tegen viezigheid kunnen

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Bedankt en groetjes !

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:07

Ik ben enorm fan van skechers met memory foam, sinds ik die heb heb ik ook geen zere voeten meer (daarvoor ook elke dag op het werk). Alleen zijn de mijne niet bepaald waterdicht, maar misschien bestaan er wel modellen die dat wel zijn. Je hebt ze ook gemakkelijk ergens in de uitverkoop, dus dan passen ze zeker in je budget.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:10

Ik loop op Nike Air Max op mijn werk (in een winkel, dus ook de hele dag staan en lopen), wel een herenmodel. Ik vind ze super lopen. Of ze helemaal waterdicht zijn heb ik nog niet geprobeerd, maar voor de rest voldoen ze aan je eisen volgens mij. Ik heb die van mij bij een Nike store gekocht, dit is (veelal) outlet en dus voor veel goedkoper dan normaal. (Lees: mijn schoenen waren eerst rond de 120 euro en ik heb er uiteindelijk 66 euro voor betaald) :)

hetty007

Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:14

Ik loop op wolky's. Ik werk in de gezondheidszorg en loop dus veel. Tevens zijn de schoenen waterdicht en kunnen het nodige hebben. Ik heb sinds ik deze schoenen heb geen zere en vermoeide voeten meer.

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:17

Een paar leger kisten...ideaal.

Ik heb zelf zo'n 12 jaar in de kas gewerkt en droeg meestal iets van bergschoenen.
Gympen werden altijd wel nat of echt heel erg smerig. Ze waren wel fijn als we de hele dag op onze knieen zaten dus ik had wel eens een extra paar op het werk staan.

Maar als je veel loopt, in een rare houding staat en aan het oogsten bent zijn een paar goede schoenen wel fijn.

Legerkisten liggen een beetje rond jou budget.

Bopje
Berichten: 1785
Geregistreerd: 24-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 13:17

Als ze in iedergeval rondom de zool waterdicht zijn is het al goed.

Bedankt voor jullie info, ga ik zeker wat mee doen.

Furbie11
Berichten: 141
Geregistreerd: 26-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:17

Ik werk vaak met de 2w4 schoenen. Ik kan er kilometers mee lopen en er zit een harde neus in.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:32

Ecco's, Wolky's of Skechers.
Die laatste vanwege het memory foam voetenbed, de rest omdat die ook een heel degelijk, stevig voetenbed hebben. Niet de goedkoopste, maar gaan echt jàren mee.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:30

Shoes for crews, uren op kunnen lopen.

Duhelo

Berichten: 28537
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:27

Ik zou wel opteren voor een stalen neus, je rijdt snel een palletje ofzoiets over je voet, en dan is het beter voorkomen dan genezen. Ik ben gewoon een winkel voor werkkledij binnen gegaan, en gevraagd naar een damesmodel tot een bepaalde prijs (mijne waren 80 euro denk ik), die waterdicht waren, en stalen neus en zool (ik werkte toen in het metaal), heb en setje hele fijne meegekregen waar ik nu gerust een wandeltocht mee maak :P

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:40

Mountain horse protective jodphurs

Timmely

Berichten: 76
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Landgraaf

Re: Welk werkschoeisel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:14

Schoenen van grisport. Verschillende modellen en prijzen maar comfortabel, waterdicht en stalen neuzen.