Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-17 12:06

Ik heb al even gegoogled maar kan nog niet zo heel veel ervaringen vinden, dus vandaar dat ik het even hier probeer.

Mijn paard staat met een blessure aan zijn spronggewricht en heeft nu hij op t land mag overdag weer wat meer zwelling. Ondanks dat hij daar vrij rustig staat.

Heb me wat ingelezen over evt versnelling/ondersteuning van het genezingsproces en kwam uit bij de volgende beschermers/opties:

-Veredus magnetische hakbeschermers
-back on track hakbeschermers
-ice vibe hock beschermers

Iemand hier ervaring mee?

Op dit moment koelen we zelf nog 1x per dag en heb NAF ice cool gebruikt maar daar ben ik helaas niet tevreden over.


Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:02

Ik heb de icevibes maar dan de normale..ik zweer er bij! Na de cross van de week had paardje in de avond wat dikkere peesjes.. icevibes in de avond erop gehad en de volgende ochtend was het al iets minder.. dus nog 2 of 3 keer gebruikt voor resultaat .. peesjes zijn weer mooi slank zoals altijd! Hij blijft goed zitten en de pezen worden niet te koud doordat het trillen de bloedsdoorloop wakker houdt.
Makkelijk in gebruik en na een half uur in de vriezer zijn de coolpacks klaar voor gebruik! Ze hoeven dus niet voor altijd in de vriezer. Sterker nog dat wordt afgeraden! Nogmaals ik zweer erbij.. als therapie maar ook preventief

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

Angela

Berichten: 25691
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:59


De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Importexpert compleet verzorgde auto import
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker

smurvaas

Berichten: 454
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Ergens in een klein dorpje in Zuid Holland

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:06

Ik heb de ice vibe's, mijn paard heeft ook een blessure aan zijn spronggewricht. Ze zijn super makkelijk om goed te kunnen koelen op de juiste plek, en met de tril elementen extra goed voor de doorbloeding. Ben er erg tevreden over.

Je hebt van EJ ook hakbeschermers welke je in zn geheel in de vriezer moet leggen.


darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-17 16:31

Klein dingetje betreft de koeling: ik heb 1,5u reistijd naar m'n paard, wat dus vrieselementen niet ideaal maakt (met koelbox niet onmogelijk gelukkig, maar vandaar aan t kijken naar wat er verder is).

Maar fijn om al wat ervaringen te lezen!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:52

darkadia schreef:
Klein dingetje betreft de koeling: ik heb 1,5u reistijd naar m'n paard, wat dus vrieselementen niet ideaal maakt (met koelbox niet onmogelijk gelukkig, maar vandaar aan t kijken naar wat er verder is).

Maar fijn om al wat ervaringen te lezen!


:wow:

Jemig dat is lang zeg!!

Ice vibe hele goede resultaten mee gezien maar BOT ikzelf ook, maar had geen blessure leed.

<3 Fuut - v. Ivo (v. Samber) Mijn bonte clowntje! :+:
<3 Féline - v. Hero van de Langewiek Mijn zilveren boefje! :+:

kiwiwitje

Berichten: 20100
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:56


BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Saaaash
Berichten: 1681
Geregistreerd: 16-07-10

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:05

Ons paard heeft ook een blessure gehad aan t spronggewricht, wij hebben heel veel baat gehad bij de ice vibe hock wrap. Voor meer info mag je natuurlijk pb'en!

meiske1577
Berichten: 1656
Geregistreerd: 28-06-12

Re: Ice vibe, Veredus of back-on-track hakbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:08

In de ice vibe tas blijven ze vrij lang goed bruikbaar. Je kan er nog extra koelelementen bij doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Hieperdi en 59 bezoekers