Extra hulp voor Heike en Bart

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 12:30

Zoals een aantal van jullie al gezien had is er een nieuw (verborgen) forum bijgekomen namelijk ModeratorPraat.

Dit forum hebben we aangemaakt omdat vanaf vandaag een aantal extra moderators zijn om ons (Heike en Bart) te helpen bokt.nl leesbaar te houden.

Zoals ook al in dit topic is aangegeven is Bokt nogal aan het groeien de laatste tijd, er komen steeds meer berichten van steeds meer mensen en verder is het zo dat Heike en ik ook steeds minder tijd hebben. Of ja, we krijgen in iedergeval niet meer tijd. We hebben de afgelopen weken nogal moeite gehad alles op bokt bij te houden.

Met de hulp van jullie komen we gelukkig al een heel eind (door meldingen over rare topics via ICQ, Email en PB) maar we willen alles graag iets gestructureerder oplossen. Probleem was ook dat soms dingen wel opgemerkt werden maar dat wij dan toevallig een dag weg waren en daardoor allerlei 'zooi' op bokt blijft staan.

Maar goed, we hebben nu een aantal mensen waar we vertrouwen in hebben aangesteld als moderators voor een aantal forums. In de meeste gevallen hebben we gekeken wie het meeste in een forum post en hebben deze persoon moderator gemaakt.

De moderators kunnen in 'hun' forum berichten verplaatsen, veranderen en verwijderen als dat nodig mocht zijn. Het is dat bedoeling dat de nieuwe moderators ongeveer hetzelfde gaan werken als wij; dus niet meteen dingen verwijderen of slotjes, eerst kijken of problemen zichzelf oplossen en waar nodig mensen vermanend aanspreken..

In op de Forum Index zie je wie waar moderator is geworden.

Oh, nog even over dat Moderator praat.. Dat forum is dus alleen bedoeld voor 'zakelijk' gepraat tussen de moderators. Wat moeten we met dit topic, zal ik dit verwijderen of alleen een slotje, moet deze user gebanned worden, dat soort dingen.

Het is dus uitdrukkelijk geen besloten forum waar een groepje mensen gezellig en ongestoord en vooral zonder 'de rest' zit te keuvelen...

BTW Moderators zijn geen goden en zijn ook niets meer dan de andere bokkers, het is alleen zo dat deze mensen extra goed opletten in het aan hun toegewezen forum zodat we adequaat kunnen reageren op ongewenste postings.. That's all. Het is niet zo dat deze mensen nu ineens de baas zijn over dat forum of iets dergelijks. Het is allemaal puur een steuntje in de rug voor ons Knipoog

Als er nog vragen zijn:
Graag!

Ik ga nu ff de moderators rechten geven tot hun forum..

Have a nice weekend!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 12:49

Haha! Geen <i> Goden </i> ech nie??? *LOL* *LOL* *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 12:53

nee idd niet geen goden
owjee zie meteen al wie ik ga pesten. onzin gaat weer eens zwaar vervuild worden. net als dat renate heel veel plaatjes te zien krijgt.
ow yeah heb nu al zin in om al die moderatoren bij elkaar lekker te gaan pesten. hoe meer pestbare mensen hoe beter

(eh volgens mij was dit niet de reactie die je hoopte he bart?, nee hoor zal lief zijn ben ik namelijk altijd Schijnheilig )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 12:55

oei marjo ik doe mee met je plannetjes!!! *evil grin* lekker moderators pesten!!!!! *lol*
maarrehh niet te hard roddelen dan he op dat moderator forum???

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 13:06

eh maleintje steekt der vinger op om ff wat te vragen
bart betekend dit dat laui voortaan met slotjes gaat gooien op t onzin forum??? nee toch jij was altijd zo leuk pestbaar. (laui wordt dat nog wel hoor)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 13:16

Jep, Laui kan dat nu.. Maar als het goed is doet ze dat niet Lachen Anders is ze zo weer moddertor af }> Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 14:58

hahaha...
laui! pesten!! das altijd feest!!!!!!!!!!!

niet eens goden or!!!
dat had ik nooit van Bart verwacht dat hij dat zou zeggen!!! *grin*

..... leeg .....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 15:47

bartvb,nou wil ik eigenlijk wel graag ook een forumpje moderaten en dan wel een neieuwe:verslag van de dag?


(kijkt nu heeeeeeeel erg smekend mét een vlechtje in mijn haar bart aan)

soms is het beter om te zwijgen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 15:50

wel ff wennen al die andere namen dan alleen BartVB en Heike achter de forums! Lachen

maar denk dat het zelf idd ook wel goe is voor Bokt, maar aan de andere kant.. zoveel berichtjes werden er toch nie gepost waarvan je echt zo iets hebt van "dat hoort hier echt niet thuis"?? of vergis'k me daarin.. Scheve mond\

maar wat extra aandacht is natuurlijk nooit verkeerd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 18:21

Ik vind idd wel dat de mensen goed bij de verschillende forums gekozen zijn, dat was eigenlijk het eerste dat me opviel!
Hopelijk si dit een goede manier om Bokt beheersbaar te houden. Nieuwe moderators:succes en houd het zo leuk als het nu is! Party!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 19:00

Ik vind het een heel goed idee van jullie!!! Dit is DE manier om bokt leuk te houden! Slim plan! xxx Roos


Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 19:47

Gooed idee Bart, het zou toch zonde zijn als Bokt aan zijn eigen succes ten onder zou gaan...
Misschien een idee: Een centraal adres waar je ongewenste postings kunt melden.
Alleen de moderators kunnen die berichtjes bekijken. Mocht een moderator die verantwoordelijk is voor een forum waar een ongewenste posting is geplaatst er niet zijn dan kan een andere moderator ter plekke ingrijpen.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 23:27

hmm.. nu nog geen mening..; komt wel over een paar weken Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, Dennenboom, Eapy, Lestria, LiannePuthzy, ManonGrr, November108, Pabie, SemrushBot, Sintara en 137 bezoekers