[FOTO] Bloesem portretten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

[FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 21:14


droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:43

Mooie serie, moet alleen wel zeggen dat ik de lensflare (?) bij foto 3 en 4 echt verschrikkelijk vind, net als de sterretjes op de laatste foto. Ik vind de nogal afleiden van haar ogen, want die zijn wel echt prachtig in beeld gebracht..

De voorlaatste is echt mijn favoriet, mooi sfeertje, licht en de blik trekt absoluut mijn aandacht. Well done!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:46

Die eerste 2 <3 hou enorm van jouw stijl, maar volgens mij wist je dat al hihi

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:54

Wauwiee! Wat een gave platen zeg <3
De lensflare vind ik ook jammer, verder vind ik ze prachtig!

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-17 08:50

Dank jullie wel!! :D

De lensflare die jullie zien is gemaakt met een prisma. Mijn nieuwe favoriete speeltje tijdens het fotograferen <3
Jullie vinden het dus helemaal niks? :')

Ik merk dat ik de laatste tijd wat meer wil experimenteren met van alles. Maar goed, smaken verschillen (gelukkig maar)! :D

Dank je wel Gina! <3

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 10:07

Ik vind het in deze setting niets toevoegen aan de foto. Maar wellicht als je er meer mee experimenteert dat het me uiteindelijk wel aanspreekt.

Alleen blijft het natuurlijk smaak. Houd je vooral niet tegen als jij dit helemaal geweldig vind :D

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:03

Ik vind de kleuren erg fijn eigenlijk, vooral bij de laatste foto (uitgerekend degene zonder bloesem, haha). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de setting ook niet perse extra vind toevoegen, ik ben alleen persoonlijk (excuus) niet zo'n fan van de twee dames die op het beeld staan in de hoek zoals ze nu staan .. Ja, logisch uitgelegd :Y) Ik denk dat je bijvoorbeeld bij de eerste twee platen wellicht wat meer gebruik had kunnen maken van de bloesems zelf (scherptediepte bijvoorbeeld) en wat meer interactie daarmee had kunnen hebben zoals op foto 5, die kijkt erg fijn weg! Foto 3 vind ik de lipgloss wat lelijk aan de rechterkant van haar mond (oogt een beetje gek) en vind ik de styling niet helemaal wat toevoegen bij de setting ook. Bij foto twee had je haar met haar lichaam eigenlijk net even iets meer richting de camera moeten draaien, nu krijg je een gekke kronkel in d'r nek :)

Ik vind de laatste foto ver uit de beste plaat! Hele rustige plaat, mooie kleuren en fijne compositie :)

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [FOTO] Bloesem portretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 13:37

Dank je wel Courses voor je commentaar! Daar kan ik zeker wat mee!

Bij foto 1 en 2 heb ik bewust gekozen voor wat minder bloesem. Ik dacht juist eigenlijk dat dat meer zou gaan storen! Maar misschien had ik het toch moeten proberen :P

Die draai in haar nek stoorde ik me ook aan toen ik aan het bewerken was. Maar vond de foto op zich zo tof, dat ik het maar heb geaccepteerd.

De laatste ben ik ook erg blij mee! Uiteindelijk een heel toffe sfeer geworden. Was vrij lastig, want het werd al goed donker buiten!

Ik ga de volgende keer wat meer op de details letten :D