Lucky!! (en ik stel me gelijk even voor)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-01 18:23

Hoi iedereen, al een tijdje kwam ik als gast op bokt.nl en ik heb me nu een klein tijdje geleden geregistreerd. Mijn echte naam is Lotte en ik ben studente diermanagement in Leeuwarden (bijna afgestudeerd). Mijn vriend en ik wonen samen (met nog een huisgenoot) op een klein boerderijtje in leeuwarden, waar dan ook een heleboel dieren rondlopen. Zo fokken wij Spaanse Waterhonden (een nog vrij onbekend ras in Nederland) en hebben we een aantal pony's.
Sinds vrijdag is onze kudde versterkt met de jullie al bekende Lucky. Lonneke heeft hem gebracht en had hem helemaal gewassen de dag ervoor. Een van de eerste dingen die Lucky dan ook deed toen hij bij mijn KWPN merrie (al drachtig als het goed is) in de kraal gezet werd deed was dan ook ROLLEN!!
Naast Lucky hebben we nog een twee-jarige hengst, twee shetlander jaarlinghengstjes, een jaarling hengst kruising fries/tuiger, een jaarlingmerrie kruising fjord/arabier, twee fjordenmerries (5 en 18) waarvan de oudste een merrieveulen heeft en mijn KWPN merrie dus met een merrieveulen.
Mijn lieveling van de hele beestenboel (naast honden ook nog katten, konijnen, kleine knaagdieren als ratten en gerbils, postduiven en twee koeien) is de 18 jarige fjord Donja, vandaar mijn nickname.
Ik zal jullie op de hoogte houden van Lucky en de rest van de beestenbende.
groetjes 'Donja'

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 18:52

Gelukkig dat Lucky zo'n goed thuis heeft gekregen. Heel veel succes en we wachten op de verhalen!!!!!

Greetz Merilyn

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 19:34

welkom Lotte.

Ben blij dat jij Lucky een goed thuis geeft mis hem de kleine kanjer.

geef hem van mij maar een dikke knuffel en kijk uit hij weet hoe hij je moet laten schrikken is hem bij mij en Lonneke al een keer goed gebeurd.


groetjes Paulien