buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 17:55

Ik ben een ontzettende fan van buiten rijden, maar heb helaas geen stalgenootjes die dit ook leuk vinden. Ga zo nu en dan wel in mijn eentje, maar dit is soms best een beetje saai :o

Dus het leek mij wel een leuk plan om een groep te maken met mensen die ook op het leersumse veld buiten rijden en wel in zijn voor wat gezelligheid. Na afloop kunnen we bij manege het veld gezellig wat drinken op het terras en na kletsen, ook is hier de mogelijkheid je auto/trailer te parkeren.

Iedereen in deze groep kan een oproepje plaatsen wanneer die naar buiten gaat en dan kunnen mensen die zin hebben zich aansluiten, geef wel aan wanneer, hoelaat, hoe lang je buiten wil rijden en wat voor een rit, bijvoorbeeld alleen stappen, of heel veel crossen. Zo komen hier geen misverstanden over.

Ik zal beginnen :D
Ik ga zondag naar het leersumse veld rond een uur of 1. Ik heb een hele lieve kwpn merrie die wel een beetje heet kan zijn, dus het word een lekker ontspannen ritje met hier en daar wat stukkies draf en galop. Zat te denken aan een rit van 1,5 tot maximaal 2 uur met daarna een lekker drankje en hapje op t terras. Who's in? *\o/*

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 18:06

niemand die het gezellig vind mee te gaan? :')

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:35

Zal wel leuk vinden maar moet eerst trailer rijbewijs hebben
Heb hele braven haflinger fries. Ook wel braaf

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 21:18

blizzart schreef:
Zal wel leuk vinden maar moet eerst trailer rijbewijs hebben
Heb hele braven haflinger fries. Ook wel braaf


Gezellig Blizzard, mocht je je rijbewijs hebben en t nogsteeds leuk vinden mee te gaan moet je maar een berichtje sturen!

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:41

Oke heb je al iemand gevonden die met je. Mee wil

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-17 16:52

blizzart schreef:
Oke heb je al iemand gevonden die met je. Mee wil

nee nog niet

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:20

Mocht je nog een keer willen gaan: Heb wel voorwaarts paard, maar wel goed te controleren.

AnoukvB

Berichten: 253
Geregistreerd: 12-10-14

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:28

Ik zie dit topic nu pas, leuk! Ik kom hier af en toe met de trailer voor een buitenrit en vaak alleen, dus ik ga graag een keer mee. Ik heb een fjordkruising met veel looplust en voel altijd aan of ze niet te heet wordt. Als ze heet wordt ga ik even stappen, maar het gaat de laatste tijd super goed.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 20:10

AvBreukelen schreef:
Ik zie dit topic nu pas, leuk! Ik kom hier af en toe met de trailer voor een buitenrit en vaak alleen, dus ik ga graag een keer mee. Ik heb een fjordkruising met veel looplust en voel altijd aan of ze niet te heet wordt. Als ze heet wordt ga ik even stappen, maar het gaat de laatste tijd super goed.

Detroit schreef:
Mocht je nog een keer willen gaan: Heb wel voorwaarts paard, maar wel goed te controleren.


Wat super leuk! Was al bijna bang dat ik de enige was die hier buiten reed :D
Mijn paard heeft precies het zelfde als die van jullie volgendsmij, super voorwaards, maar wel goed te controleren als je maar stukjes rust (stap) tussendoor pakt.

Het weer is op het moment alleen wat minder aan het worden helaas :(
Mocht een van jullie n dag in gedachten hebben om te gaan, plaats het maar, ik ga graag mee als ik kan uiteraard :)

AnoukvB

Berichten: 253
Geregistreerd: 12-10-14

Re: buitenrij maatjes meetings leersumse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:18

Ik beslis vaak best wel op t laatste moment of ik ga, als t mooi weer is en ik de auto mee kan nemen. Dus als jij een keer gaat of op tijd af wilt spreken laat het maar weten :) Ik kan meestal alleen in de weekenden.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 21:26

anders een idee om een groepspap aan te maken? Ik beslis ook vaak de dag van te voren of de ochtend zelf. Meestal ga ik op zondag. Door de weeks heb ik ook geen auto tot mijn beschikking. Op mijn telefoon kijk ik wel een stuk vaker als bokt dus als iemand gaat kan t daar in gezet worden en kan er ook sneller gereageerd worden misschien

AnoukvB

Berichten: 253
Geregistreerd: 12-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 21:58

Is goed! Ik pb je mijn nummer, dan kun je mij in ieder geval appen, ook als er niet genoeg gegadigden zijn voor een groepsapp :D