Puzzelrit Stal Hoge Brug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Puzzelrit Stal Hoge Brug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-17 17:49

:wave:
Afgelopen zondag werd er bij stal de Hoge Brug te [***] een puzzelrit georganiseerd.
Wat een geluk hadden we met het weer!
Ruim 30 personen hadden zich opgegeven, de eerste startten om 10:00, de laatste (wij) om 11:40.
De rit was 15 kilometer lang, onderweg waren er meerdere posten waar je opdrachten moest uitvoeren.
Daarnaast moest je ook onderweg goed opletten. Om de route te volgen, moest je de aanwijzingen die je op een A4 had gekregen lezen, maar ook daar stonden opdrachten bij.

Aangezien wij niet op deze stal zelf staan, moesten we er eerst heen.
Een huisgenootje vond het wel gezellig om mee te fietsen, dus waren we niet alleen :)
Afbeelding

Ik kreeg nog wat laatste uitleg, en daarna konden we op pad!
AfbeeldingAfbeelding

Van de eerste post in het bos zijn helaas geen foto's.
Hierbij moest je zo snel mogelijk een slalom rijden en ondertussen je lippenstiften.
Gelukkig was het een 'nude' kleur, dus viel je clownsmond niet heel erg op.. :+

Ondanks dat het bos waar we reden, de Vrachelse Heide, niet groot is, moest ik goed de routebeschrijving in de gaten houden om op het juiste pad te blijven.
Gelukkig konden we wijs uit de beschrijving en kwamen we aan bij post 2: spijkerpoepen!
Ffe mikken.. En hij zit!
AfbeeldingAfbeelding

En zo konden we snel weer door.
Afbeelding

Bij post 3 waren we het bos grotendeels alweer uit.
Hier moesten we met behulp van een soort stick een bal door een hoepel slaan terwijl we met ons paard een slalom moesten doen.
Sommige paarden waren bang van de stick, [***] maakte zich echter alleen druk om het feit dat hij een ander groepje in de verte zag lopen zónder hem!! :')
Op de foto hier onder waren we bezig aan onze derde poging, het gezegde klopt, drie maal is scheepsrecht!
Afbeelding

Vervolgens ging onze route een deel door de polder. Zo kwamen we aan bij post 4: hier werd de hartslag van het paard opgemeten. Had je paard een hogere hartslag dan 60, moest je 10 minuten wachten. [***] zijn hartslag was netjes, 48 als ik het mij goed herinner en dus mochten wij door.

De laatste opdrachten waren op stal. Bij het koekhappen wist [***] even niet wat te denken, ik wel zoals je kan zien }:)
AfbeeldingAfbeelding

De echte laatste opdracht was.. Zaklopen! Mij ging het goed af.
Afbeelding

Dit gold echter niet voor iedereen.. :')
Afbeelding

Vervolgens zijn wij [***] naar stal gaan brengen en hebben hem een wel verdiende douche gegeven.
Hij had het best warm zo met die dikke vacht en het warme zonnetje er op.

Daarna moesten we weer terug naar de Hoge Brug voor de prijs uitreiking.
En wat bleek, we waren eerste geëindigd!
Afbeelding

Nog een groepsfoto
Afbeelding

En wat ik dan gewonnen had..
Een halster gesponsord door Epple Jeck [***] en een tegoed bon om een keer lekker bij de snackbar in Teteringen te gaan eten :9

[***] is er blij mee in elk geval :D
Afbeelding

Al met al was het súper georganiseerd. Elke deelnemer kreeg een rugzakje met daarin wat lekkers, wat te eten en te drinken en een cadeau bon van Epple Jeck.
Daarnaast kreeg iedere deelnemer een prijs en ook alle vrijwilligers kregen een welverdiend bedankje.
Wij hebben ons vermaakt, jullie ook met de foto's? :)

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)


Elsemiekex

Berichten: 204
Geregistreerd: 27-02-13
Woonplaats: Teteringen

Re: Puzzelrit Stal Hoge Brug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 16:11

Had deze nog niet gezien! Die foto met dat koekhappen :=


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Puzzelrit Stal Hoge Brug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:00

Wat een geweldig leuke foto's! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floemii, XxMariellexX en 57 bezoekers