Fibonacci verkocht aan Amerikaanse Keenan *video*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

Fibonacci verkocht aan Amerikaanse Keenan *video*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 10:14

galop.be / michaelsbeerbaum
Springen, Transfer

Afbeelding
Meredith Michaels-Beerbaum met Fibonacci Foto: Richard Juilliart/FEI

De topruin Fibonacci (v. For Feeling) van Meredith Michaels-Beerbaum is verkocht aan de Amerikaanse Young Rider Lillie Keenan (21). Keenan is een leerling van Cian O'Connor die het nu al met Super Sox waar maakt in de grote prijzen. Ondanks haar jonge leeftijd maakte Keenan al deel uit van de Amerikaanse ploeg op de meest recente landenprijs in Ocala.

Fibonacci is de wonderbaarlijke schimmel van Meredith Michaels-Beerbaum, waarmee ze deelnam aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro en dubbel nul sprong in de landenprijs van Aken vorig jaar. Meredith en Fibonacci werden ook derde in de GCT-finale van Doha 2016.

Meredith Michaels-Beerbaum laat op haar website weten: "Ik feliciteer Lillie Keenan met de aankoop van Fibonacci. Het is niet altijd makkelijk als een partnerschap ten einde komt, maar in dit geval ben ik blij om te kijken naar het begin van een nieuwe combinatie. Nacho was een buitengewoon paard voor mij in de afgelopen drie jaar en ik ben echt dankbaar voor de successen die we samen hebben beleefd. Nu is het tijd voor hem om een getalenteerde jonge amazone te helpen haar dromen te verwezenlijken.
Lillie, Ik weet dat er een prachtige toekomst met Nacho op je wacht. Veel geluk!"

Klik op onderstaande afbeelding voor een korte video van Lillie Keenan met Fibonacci.

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Fibonacci verkocht aan Amerikaanse Keenan *video*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:31

Wat een gave kans voor Lillie Keenan om zo'n paard te mogen rijden :)

Oehlala
Berichten: 4304
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Fibonacci verkocht aan Amerikaanse Keenan *video*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:50

Toch leuk als je rijke ouders hebt! :)