Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:07

Heel lang gedaan en toen gestopt. Best wat geld mee verdiend!

Mocht iemand een invite over hebben dan ga ik nog eens kijken.


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:16

vonneke schreef:
Heel lang gedaan en toen gestopt. Best wat geld mee verdiend!

Mocht iemand een invite over hebben dan ga ik nog eens kijken.


Ik neem aan dat je al een account hebt dus? Als deze gedeactiveerd is dan kun je gewoon een mailtje sturen om deze weer te activeren (als je tenminste niet vanwege een andere reden dan inactiviteit op inactief gezet bent).

Anoniem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:23

Idd net gedaan

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:57

vonneke schreef:
Idd net gedaan

Welkom terug! :)

gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:08

Leuk!!! Ik heb bij de Etos ook al een keer de vraag gehad wat ik aan het doen was, na uitleg was het prima. Ben sinds kort level 3, maar sindsdien weinig opdrachten helaas. Alleen 1 waar ik toestemming moet vragen, maar ik blijf liever undercover :p Welke levels zijn jullie? En worden de opdrachten ook veel groter en lastiger/tijdrovender?

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 07:34

Ik ben ondertussen level 6.
Ik heb het idee dat alle opdrachten in het algemeen lastiger en tijdrovender worden.

Vroeger waren er nog opdrachten met 2 foto's en 2 vragen voor 2 of 3 euro. Nu zijn die er eigenlijk niet meer :(.

Ik ben ook best selectief in de opdrachten die ik doe en of ik er zin/tijd voor heb. soms dacht ik ook tot de opdrachten meer waard zijn (of daardoor weg zijn) met het doen van een opdracht.

Waar ik vooral blij om ben is dat ik nu 6 opdrachten tegelijk kan reserveren. Erg handig als ik tijd heb en een route wil maken langs meerdere opdrachten.

burnie
Berichten: 150
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:52

:) na dit topic (niet helemaal doorgelezen) gelijk de app gedownload ennnnn de mazzel dat ik geen invite nodig heb omdat er hier weinig roamlers zijn.

Kan iemand misschien vertellen wat voor "extra" functies het vrienden zijn op roamler inhoud?

*Rule#1: Never be #2*

* Don't worry about life, you're not going to survive it anyway*


gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:14

jooproo schreef:
Ik ben ondertussen level 6.
Ik heb het idee dat alle opdrachten in het algemeen lastiger en tijdrovender worden.

Vroeger waren er nog opdrachten met 2 foto's en 2 vragen voor 2 of 3 euro. Nu zijn die er eigenlijk niet meer :(.

Ik ben ook best selectief in de opdrachten die ik doe en of ik er zin/tijd voor heb. soms dacht ik ook tot de opdrachten meer waard zijn (of daardoor weg zijn) met het doen van een opdracht.

Waar ik vooral blij om ben is dat ik nu 6 opdrachten tegelijk kan reserveren. Erg handig als ik tijd heb en een route wil maken langs meerdere opdrachten.



Ja een route maken lijkt mij ook erg handig! Ik had de afgelopen dagen het geluk dat de shotjes check van Jack Daniels er nog was. Leverde inmiddels al 17,50 op en was toch al in de stad. Dan zijn ze nog wel leuk om te doen! Maar inderdaad sommige opdrachten moet je behoorlijk lang voor door een winkel struinen.

Wat het voordeel is van 'vrienden' hebben ben ik nog niet achter eigenlijk, je kan wel elkaars activiteiten bekijken zie ik.

Weet iemand hoe veel invites je mag doen en hoe snel achter elkaar? Heb mijn vriend een invite gedaan en nu kan ik niemand meer inviten :( gaat dat per level ofzo?

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:07

Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:25

Ik heb nog 3 invites staan. :) dus mocht iemand er 1 willen?

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 00:13

jooproo schreef:
Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer


Bijna juist, in level 3 krijg je 1 invite, level 4 krijg je er 2, enzovoort! :)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 05:52

Merell123 schreef:
jooproo schreef:
Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer


Bijna juist, in level 3 krijg je 1 invite, level 4 krijg je er 2, enzovoort! :)


Oh, mijn fout haha

burnie
Berichten: 150
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Goes

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:07

Nog een paar opdrachten te gaan en dan ben ik level 2 *\o/*

Ik had al wel 2 afgekeurde opdrachten, helaas niet helemaal goed gelezen.
Vandaag een nieuwe poging doen :j

*Rule#1: Never be #2*

* Don't worry about life, you're not going to survive it anyway*

xIeer
Berichten: 246
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:38

Ik wil dit ook graag gaan doen. Heeft er iemand een invite voor me?

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:10

Ik ben benieuwd waarom bokkers niet meet actief berichten plaatsen in dit topic. Niemand meer bezig met roamler?

Ikzelf zou graag beginnen met roamler. Heb iets teveel tijd vrij en kan dat altijd nuttiger besteden, dus als iemand voor mij nog een invite heeft of een andere betrouwbare site/app hoor ik het heel graag.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 23:46

Ik ben ermee gestopt. Teveel gezeur over dat je geen foto's mag maken ergens. Te lange opdrachten voor weinig geld. En opdrachten met toestemming niet eerst kunnen doorlopen dus niet eens weten eat je exact gaat doen als je toestemming vraagt. Leverde mij teveel stress op.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 05:40

Ik ben er ook mee gestopt. Waren nog weinig fatsoenlijke opdrachten in de buurt. Stiekem 20 foto's maken in de supermarkt voor €2,50 :+

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:17

Ja echt jammer. Vroeger kreeg je nog 5 euro voor 5 foto's van de babymelk, tegenwoordig moet je echt 100 foto's maken.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:34

Ik maak alleen nog de experience opdrachten om mijn account actief te houden. Hoop dat er nog wat goede opdrachten langskomen, maar vrees van niet! heb nog 7,50 ofzo op mijn account staan....het uit laten betalen kost me ook wat extra geld (want onder de 20 euro)....dilemma, dilemma.....
vorige keer begonnen met zo'n online store opdracht....nou, dat was ook echt geen doen en dan idd voor een schamele 2 euro....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:41

Ben in zo'n 2 uur alweer level 2.

Merk dat er inderdaad een paar hele slechte opdrachten zijn. Veel moeten doen voor 2 euro, maar in Duitsland heb ik opdrachten gezien voor 12 euro waar je maar een paar foto's voor hoeft te maken, dus die doe ik morgen denk ik even als ik toch naar het ziekenhuis moet.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:30

Ik heb het zelf heel lang niet gedaan en moet zeggen dat ik het nu wel weer doe. Zitten inderdaad opdrachten tussen voor heel veel foto's en weinig geld, maar had er laatst 1 voor 15 euro en 5 foto's :+ Dat tikt dan lekker aan.

Maar ik vind het verschil met vroeger inderdaad wel heel groot. De store-check opdrachten kosten me ook heel veel tijd, maar doe ze soms wel. De online kies ik een beetje de chille uit, dat vind ik nog wel de moeite waard. Maar als student is natuurlijk veel de moeite waard.

Moet zeggen dat ik al wel bijna een maand lang ongeveer tussen de 2-8 euro per dag verdien gemiddeld. En dan tikt het toch lekker aan. Maar er zijn hier ook wel echt veel opdrachten te doen. Vanmorgen 5 foto's en 5 snelle vragen voor 3 euro. Dat vind ik dan zeker de moeite waard. Want in dezelfde winkel ook nog 4 foto's 10 vragen voor 2,50. Dan ben je 10 minuten bezig in totaal. Laat heel veel 'vervelende' opdrachten ook gewoon links liggen.

Heb wel nog in invite over voor iemand die er actief mee aan de slag wil en zich een beetje ingelezen heeft!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:19

Wacht ff... online opdrachten? Is dat iets standaards geworden dan? Toen ik stopte waren die er heeeeeel af en toe en was je eigenlijk standaard te laat. Online vind ik niet erg namelijk, het illegale staat me tegen (en heb natuurlijk nét het uwv gemeld dat ik geen roamler meer doe :') )

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:35

Alwiene schreef:
Wacht ff... online opdrachten? Is dat iets standaards geworden dan? Toen ik stopte waren die er heeeeeel af en toe en was je eigenlijk standaard te laat. Online vind ik niet erg namelijk, het illegale staat me tegen (en heb natuurlijk nét het uwv gemeld dat ik geen roamler meer doe :') )


Sinds ongeveer een week zijn er echt heel veel online opdrachten te doen. Vooral fotograferen wat winkels online verkopen. Ze kosten wel wat meer tijd (als in 10-15 minuten), maar ik ben er ondertussen handig is en dan weet je waar je moet zoeken. Wel een groter afkeuringsrisico vanwege echt veel foto's moeten maken.

Maar als je wil kan je er iedere dag wel 5-15 doen denk ik, voor 2,50 euro per stuk.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:58

Wacht ff, fotograferen wat winkels online verkopen? Mag ik die even niet snappen? 2,50 in een kwartier is gewoon een tientje per uur, daar wil ik best voor werken. Ik werd alleen helemaal griebelig van dat illegale gedoe met kans om weggestuurd te worden.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 13:29

Gewoon van achter je laptop, waar je vervolgens foto's van maakt met je telefoon. Dus niets illegaals of op plekken waar het niet mag fotograferen!

Moet wel zeggen dat ik het geen fijne opdrachten vind vaak, heel veel foto's in soms onduidelijke en onoverzichtelijke webshops. Doe ze dan ook alleen als er even niets anders in de omgeving is en veel tijd over heb :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers