Foto's verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 18:06

Misschien bestaat het antwoord al, maar ik kan het niet vinden. Bij een antwoord kun je foto's toevoegen, maar bij mij zijn dit er nu al heel veel geworden en wil ik dus de boel opschonen. Maar hoe kun je dit doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:23

Dat kan vooralsnog niet.

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 19:04

Iris82 schreef:
Dat kan vooralsnog niet.

Jammer maar dank je voor je antwoord.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:14

Het kan wel maar het hoeft niet. Als je gaat opschonen dan verdwijnen die foto's ook uit oudere topics, dat is ook een van de redenen dat we een eigen Bokt upload hebben opgezet. Veel oude, informatieve topics met b.v. rijtechnische vragen zijn totaal onleesbaar omdat foto's van uploadsites niet meer beschikbaar zijn.

Als je echter om b.v. privacyredenen een aantal foto's weg wil hebben dan kan dat. In dat geval kan het beste even contact opnemen met een moderator of TeMen (rode uitroepteken) op je bericht.

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 10:17

BartVB schreef:
Het kan wel maar het hoeft niet. Als je gaat opschonen dan verdwijnen die foto's ook uit oudere topics, dat is ook een van de redenen dat we een eigen Bokt upload hebben opgezet. Veel oude, informatieve topics met b.v. rijtechnische vragen zijn totaal onleesbaar omdat foto's van uploadsites niet meer beschikbaar zijn.

Als je echter om b.v. privacyredenen een aantal foto's weg wil hebben dan kan dat. In dat geval kan het beste even contact opnemen met een moderator of TeMen (rode uitroepteken) op je bericht.

Dank je voor je antwoord.

Stel dat ik dus contact opneem en ze laat verwijderen uit mijn topic's, zijn ze dan ook weg bij het uploaden van afbeeldingen? Want daar is het bij mij onoverzichtelijk geworden en wil ik opruimen. Dat daarbij foto's verdwijnen uit topic's vind ik niet erg.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:21

Standaard niet.
Ik zou dit probleem het liefst oplossen door het veel overzichtelijker maken van de foto's die je geupload hebt. Ik begrijp dat het voor jou niet erg is als oude foto's verdwijnen, maar voor andere bezoekers die een ouder topic tegenkomen via b.v. de zoekfunctie kan dat wel vrij vervelend zijn.

Wat zou voor jou (en andere gebruikers) helpen om de foto's overzichtelijker te krijgen? Mapjes kunnen maken? Handiger sorteren (b.v. groeperen per topic of datum)? Makkelijker terug kunnen bladeren?

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 10:35

Daar ga ik even over nadenken, al is mijn eerste ingeving om mapjes te maken. Maar als ik nu verder denk, is misschien sorteren op datum fijner.

Hier kom ik op terug!

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:19

@Bart ik denk dat sorteren op datum of sorteren op forumdeel het fijnste gaat zijn. Indien mogelijk zelfs beide.

Stel ik zoek tack foto's dan weet ik dat ik bij het western deel moet zijn.
Zoek ik een foto van een leuke outfit dan bij lzp enz.

Of dat men zelf een aantal mapjes krijgt om de foto's in te ordenen.

Ik merk nl ook dat ik soms lang moet zoeken naar een bepaalde foto en dan eerder geneigd ben m weer opnieuw te uploaden.