Gijs en ik van begin tot...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Gijs en ik van begin tot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 16:07

Hallo!

Mij leek het leuk om een topic te maken over Gijs, misschien leuk om dat later nog een keer terug te zien!

Ik heb Gijs nu sinds Februari, de precieze datum ben ik alweer vergeten ;(
Gijs is een voskleurige KWPN'er ruin van 6 jaar. Het is een schatje, maar wel verschrikkelijk ontdeugend. Het is een grote E pony, 1.56, maar oogt iets groter.

Dit is Gijs:

Net op stal:
Afbeelding

'Kennismakingsritje':
Afbeelding

Eerste keer op Gijs rijden op zijn nieuwe stalletje (voor een paar weken):
Afbeelding

Mijn eerste wedstrijd op Gijs, 18-03-17
Afbeelding
Ons doel was om in ieder geval lol te hebben en stiekem een winstpunt te halen, zodat we konden springen. Ik had het niet verwacht, maar proef 5 hadden we 179,5 punten met een 3e plaats, en proef 6 hadden we 184,5 punten en een 2e plaats. Super trots op mijn knapperd <3

Binnenkort komt Gijs naar ons eigen stalletje toe, dan komen er meer en betere foto's, sorry voor de kwaliteit van de foto's nu

Ik hoop dat ik binnenkort er weer foto's op kan zetten van onze (hopelijk) vooruitgang!
Een lieve reactie zou leuk zijn :j

Rocamor

Berichten: 10850
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Gijs en ik van begin tot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:22

Ik vind Gijs heel gaaf, maar als ik toch een puntje van kritiek mag opperen, waarom heb je niet voor een groot paard gekozen? In je profiel zie ik dat je 15 bent en ik vind je nu al aardig lang overkomen op Gijs. dat vind ik wel een beetje zonde.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Gijs en ik van begin tot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:28

Leuke pony heb je hoor!

Rocamor, volgens mij is TS 13? Dan snap ik wel dat je nog liever even op een pony blijft rijden.

Rocamor

Berichten: 10850
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:33

miccamaaike schreef:
Leuke pony heb je hoor!

Rocamor, volgens mij is TS 13? Dan snap ik wel dat je nog liever even op een pony blijft rijden.


Jemig, de tweede keer vandaag dat ik iets niet helemaal goed lees.... Excuus!

Maar dan helemaal, als TS nu als 13-jarige al zo lang is, groeispurtje erbij dan zit ze zo helemaal dubbelgevouwen op de pony.

Ik snap best dat je als 13-jarige op ponies wilt blijven rijden (was zelf met mijn 13 te groot voor ponies dus direct op een paard begonnen).

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 16:33

@Rocamor Ik ben 13, was een foutje. Op die foto's lijk ik inderdaad een beetje groot voor hem, maar dat komt denk ik door die foto's, want hij is 1.56 en ik 1.70, en hij is redelijk breed, dus het past wel,

En ik blijf nog liever op een pony rijden, want gelijk bij de paarden starten hoeft van mij nog niet.


miccamaaike schreef:
Leuke pony heb je hoor!

Rocamor, volgens mij is TS 13? Dan snap ik wel dat je nog liever even op een pony blijft rijden.

Dankjewel :)

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 16:35

Rocamor schreef:
miccamaaike schreef:
Leuke pony heb je hoor!

Rocamor, volgens mij is TS 13? Dan snap ik wel dat je nog liever even op een pony blijft rijden.


Jemig, de tweede keer vandaag dat ik iets niet helemaal goed lees.... Excuus!

Maar dan helemaal, als TS nu als 13-jarige al zo lang is, groeispurtje erbij dan zit ze zo helemaal dubbelgevouwen op de pony.

Ik snap best dat je als 13-jarige op ponies wilt blijven rijden (was zelf met mijn 13 te groot voor ponies dus direct op een paard begonnen).


Ahh oke, geeft niet
Groeispurt heb ik al gehad, dus dat scheelt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Gijs en ik van begin tot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:44

Nooit zeggen dat je je groeispurt al hebt gehad, ik heb hem 2x gehad en ben ook aardig lang nu :D

Maar Gijs is wel een leuke pony, veel plezier ermee !

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-17 16:45

SindyKaya schreef:
Nooit zeggen dat je je groeispurt al hebt gehad, ik heb hem 2x gehad en ben ook aardig lang nu :D

Maar Gijs is wel een leuke pony, veel plezier ermee !

Ahh haha, wie weet :+

Dankjewel!

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Re: Gijs en ik van begin tot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 21:21

Gisteren heb ik oefenparcours gehad, in de 80cm was ik foutloos en in 90cm had ik 1 weigering op de 1e hindernis, maar dat was mijn eigen schuld. Gijs is vandaag naar ons 'verhuisd', ik ben heel benieuwd hoe hij morgen reageert op Breakdance (andere pony).

pinto_1

Berichten: 2552
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:40

Leuke pony. En zo te lezen hebben jullie al een goed begin gehad. +:)+

Ben benieuwd naar meer foto's.

TamaraG

Berichten: 56
Geregistreerd: 01-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 23:12

pinto_1 schreef:
Leuke pony. En zo te lezen hebben jullie al een goed begin gehad. +:)+

Ben benieuwd naar meer foto's.

Jaah dat zeker! Ookal was er wel een tijdje dat het qua springen echt heel slecht ging, maar nu gaat dat al weer beter.

Vanavond les gehad en een parcourtje van 90/100cm gesprongen. Weer 1 weigering, maar verder ging het wel goed!

Met Break ging het vandaag supergoed, het zijn al echte maatjes!