Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:48

Ik ben er net achter gekomen dat ik de Fitbit ook kan koppelen met m'n strava.

Superfijn! Nu kan ik de resultaten van m'n fietsrondes combineren ipv m'n hartslag in de Fitbit app en afstand en snelheid in de strava app..

Mochten er nog meer mensen zijn die ook fietsen, ideaal dus! M'n collega vond het al grappig dat ik niet wist dat je het kon koppelen.. :+


KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:55

Mag ik me hier ook melden, wil gezellig meedoen in de challenges. :D


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Past_Simple

Berichten: 255
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:01

Vorige week is mijn Charge HR kapot gegaan (de button werkt niet meer, blijft hele tijd ingedrukt staan)... Moet zeggen dat ik de klantenservice heel fijn vind van Fitbit! Ik kon kiezen tussen of een replacement of een ander product met 30% korting. Ben voor de Charge 2 gegaan, wilde die heel graag alleen de prijs stond me tegen en nu dus met 50 euro korting kunnen kopen. Hopelijk heb ik die van de week binnen, zou dan ook graag challenges willen doen met andere mensen! Pb is dus ook welkom hier *\o/*

Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar moeilijk.

KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:03

Verzamelt hier één iemand alle mailadressen, of moet iedereen elkaar apart toevoegen?


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Miesemuisje

Berichten: 3069
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:25

Dat ik dit topic nu pas zie! Ik klets graag mee. Tijdens de btw actie van de mediamarkt een dit item flexibel 2 gekocht!

Heb een kantoorbaan, toch wel lastig om dan de 10.000 te halen. Zit meestal rond de 8000. Ook interessant om mijn slaappatroon in te kunnen zien.

Ik wil ook wel een aantal mensen toevoegen als vriend!

KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 21:41

Spoiler:
PB!

Past_Simple schreef:
Vorige week is mijn Charge HR kapot gegaan (de button werkt niet meer, blijft hele tijd ingedrukt staan)... Moet zeggen dat ik de klantenservice heel fijn vind van Fitbit! Ik kon kiezen tussen of een replacement of een ander product met 30% korting. Ben voor de Charge 2 gegaan, wilde die heel graag alleen de prijs stond me tegen en nu dus met 50 euro korting kunnen kopen. Hopelijk heb ik die van de week binnen, zou dan ook graag challenges willen doen met andere mensen! Pb is dus ook welkom hier *\o/*


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:43

Past_Simple schreef:
Vorige week is mijn Charge HR kapot gegaan (de button werkt niet meer, blijft hele tijd ingedrukt staan)... Moet zeggen dat ik de klantenservice heel fijn vind van Fitbit! Ik kon kiezen tussen of een replacement of een ander product met 30% korting. Ben voor de Charge 2 gegaan, wilde die heel graag alleen de prijs stond me tegen en nu dus met 50 euro korting kunnen kopen. Hopelijk heb ik die van de week binnen, zou dan ook graag challenges willen doen met andere mensen! Pb is dus ook welkom hier *\o/*

Dit heb ik ook gedaan! Echt heel blij mee, toch weer 50 euro korting en ben helemaal blij met de nieuwe.

Ik kan toegevoegd worden op emmawesseling@hotmail.nl trouwens. Let op dat het echt .nl is haha.

Past_Simple

Berichten: 255
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 10:49

Emmaa_ schreef:
Past_Simple schreef:
Vorige week is mijn Charge HR kapot gegaan (de button werkt niet meer, blijft hele tijd ingedrukt staan)... Moet zeggen dat ik de klantenservice heel fijn vind van Fitbit! Ik kon kiezen tussen of een replacement of een ander product met 30% korting. Ben voor de Charge 2 gegaan, wilde die heel graag alleen de prijs stond me tegen en nu dus met 50 euro korting kunnen kopen. Hopelijk heb ik die van de week binnen, zou dan ook graag challenges willen doen met andere mensen! Pb is dus ook welkom hier *\o/*

Dit heb ik ook gedaan! Echt heel blij mee, toch weer 50 euro korting en ben helemaal blij met de nieuwe.

Ik kan toegevoegd worden op emmawesseling@hotmail.nl trouwens. Let op dat het echt .nl is haha.


Ik wacht nog totdat ik hem binnen heb, maar echt fijne service! Scheelt toch weer 50 euro he :D Kan niet wachten op het pakketje haha. Ik zal je ook even toevoegen *\o/*

Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar moeilijk.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:16


viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-17 19:03

Gedaan !

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

JoT

Berichten: 4005
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 08:41

Miesemuisje schreef:
Dat ik dit topic nu pas zie! Ik klets graag mee. Tijdens de btw actie van de mediamarkt een dit item flexibel 2 gekocht!

Heb een kantoorbaan, toch wel lastig om dan de 10.000 te halen. Zit meestal rond de 8000. Ook interessant om mijn slaappatroon in te kunnen zien.

Ik wil ook wel een aantal mensen toevoegen als vriend!


Zelfde probleem hier. Ik heb nog de mazzel dat mijn fitbitje mijn fietskilometers meetelt als stappen, dan kom ik er wel aan. Maar dan nog heb ik mijn wandeling tussen de middag echt wel nodig om rond 10.000 te komen. Wil ik hoger komen, dan moet ik echt meer bewegen. En dat doe ik nu dus ook. Langere weg naar mijn werk fietsen. 's Ochtends fris uit mijn bedje ook wat aan beweging doen. En ik overweeg om na het eten ook een stukje te gaan lopen.

Ik zou ook wel wat mensen willen toevoegen. Mijn eigen emailadres wil ik eventueel wel via PB doorgeven :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 09:55

Ik vind na het eten lopen echt het lekkerst, even een half uurtje m'n eten laten zakken en dan even flink de pas erin. Op school wandel ik ook wel veel rond, vooral veel trappen eigenlijk. Radiostudio zit op de tweede verdieping, tv-studio op de eerste en ik kan alleen beneden roken dus ren regelmatig heen en weer := En ik loop de stukjes die ik normaal fiets, dus op en neer naar de supermarkt wandel ik lekker. Ben ik iets langer bezig maar brengt me wel weer aan die stappen.

xNavatu

Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 10:53

Ik ben echt actief geworden sinds ik die fitbit heb en ook elke week die workweek hustle aan heb staan :'D Ik werk meestal vrijdag, zaterdag, zondag (dus zaterdag en zondag vallen buiten die challenge, jammer genoeg) + nog 1 dag door de weeks, en op die dagen kom ik zonder moeite aan de 10.000 stappen (bewegend werk) maar normaal gesproken voerde ik op vrije dagen echt geen fiets uit.. nu ben ik echt gewoon zo erg dat ik als ik 's avonds nog niet aan mn stappen zit dat ik gewoon heen en weer ga lopen boven totdat ik aan mn 10.000 stappen zit :'D

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

JoT

Berichten: 4005
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 10:56

Lachen hè xNavatu, zo'n ding heeft dus wel effect. Ik ben ook best fanatiek geworden. Vooral nu mijn zus de grond zo ongeveer met me aanveegt qua stappen ben ik er echt op gebrand om meer stappen te behalen.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

xNavatu

Berichten: 4524
Geregistreerd: 10-10-09
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:07

Ja zeker, met mn polar horloge had ik dat nooit zo erg, want half uurtje/ uurtje sporten en dan was mn balkje al op 100% activiteit.. maar hier heb je echt die stappen :') Het werkt wel heel goed :))

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:10

Haha herkenbaar! Ik ben van de week ook nog een ronde gaan lopen op aan m'n aantal stappen te komen.

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 16:27

Ik ben ook aan het overwegen een Fitbit te kopen.
Iemand die me het verschil tussen de Alta HR en Charge 2 kan uitleggen? Ik kan nergens een vergelijkingssite vinden en als ik op de site van fitbit kijk lijken ze mij hetzelfde :+

Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 16:48

Madelon: even zoeken in google op fitbit charge 2 vs alta

Ik wil ook wel meedoen met de challenges! Angeliquemeester@hotmail.nl, voor mij geldt hetzelfde als de 3 hierboven, het is echt .nl haha

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:05

Oja vs had ik moeten doen. In het Nederlands kwam ik nergens := Maar dan wordt het ook Charge 2!

SsSimonee

Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:10


Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 19:26

Ik ga jullie even toevoegen om de motivatie weer wat terug te krijgen!

Voor de rest: je kunt me toevoegen via roosvdmeiden@hotmail.com geen nl hier dus :+.

Past_Simple

Berichten: 255
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 19:30

Ik heb jullie toegevoegd :o

Ben echt super blij met mijn charge 2! Leuke nieuwe opties t.o.v. charge HR en vind het design ook veel chiquer. *\o/*

Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar moeilijk.

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-17 07:32

Ik heb jullie toegevoegd.

Zojuist nieuwe bandjes bij Ali gekocht voor mijn fitbit ben benieuwd

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:42


Seni

Berichten: 2728
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:42

Viphorse: leuk! Welke heb je genomen?

Mads: ik heb je toegevoegd!

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, _JTM, Celebi, Dimphyl, pinto_1, redbutton, Suliko en 80 bezoekers