Als je alle muizen al geschud hebt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Als je alle muizen al geschud hebt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 12:32

Ik zit echt met een gigantisch probleem! Het laatste speelgoedje van een van onze katten is toch echt in de vuilnisbak verdwenen vorig weekend, die was echt kapot :(

Nu klinkt het net alsof onze monsters geen speelgoed hebben, maar de vloer ligt bezaaid met van alles en nog wat. De jongste vliegt er het hele huis mee door, de bejaarde dame kiest ook nog wel eens wat uit maar Lizzy? Die heeft nogal een specifieke voorkeur...

Al maanden ben ik opzoek naar zo'n gewoon fluffig muisje. Die zijn er in overvloed, maar uiteraard zijn die niet exclusief genoeg. Ik moet een muisje met een belletje in het lijfje hebben en na op internet te hebben gezocht en in alle lokale dierspeciaalzaken alle muizen te hebben geschud, heb ik DE muis nog niet gevonden. Langzaamaan ben ik uitverzonnen! Laatst had ik ze wel ergens gevonden maar die waren echt absurd duur, dat ging me dan ook net te ver...

Wie oh wie heeft er nog ideeën? Reward; eeuwige dankbaarheid en een blije kat!

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:52


Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:06

Fortitude schreef:
Ik moet een muisje met een belletje in het lijfje hebben

Zelf een belloos muisje opereren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:08

Je hebt ook nepmuisjes die zelf bewegen, zou ze dat niet leuk vinden?
Mijn katten willen alleen daar achter aan, de gewone moeten ze steeds zelf een slinger geven en dat is na 30 sec niet meer interessant :')

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Als je alle muizen al geschud hebt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:14


Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:17


pjer
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 21:33

oeh ik ken het probleem: mijn parkiet is dol op kattenspeeltjes: balletjes met een belletje erin.. en dan hoe schorder het belletje klinkt hoe mooier hij het vind.. dus ik sta al maanden in elke dierenwinkel die balletjes te schudden op zoek naar een goedklinkend balletje... pffff.. gevolg is dat hij nu zo'n 35 balletjes heeft liggen hier.. (en van de allerbelangrijkste heb ik natuurlijk nog steeds geen 2e gevonden)

Wel een tip, vaak hebben ze een boek liggen met het hele assortiment van de leverancier erin en als je beloofd de minimale afname te kopen (bijvoorbeeld 3 verpakkingen) dan willen ze het vaak wel bestellen.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 06:34

Bedankt voor jullie reacties!

Dankjewel Sanned! ga eens uitzoeken of deze shop betrouwbaar is!

Zelf opereren is een optie ja! Zou ik dat dan dicht moeten lijmen of zo? Lijkt me dan weer niet helemaal veilig.

Oh nee, het moet niet zelf bewegen. We hadden o.a. ook een bewegende hel hamster (vonden de dames :')).

Aliexpress had ik inderdaad gezocht en niks gevonden, zal vanavond je link eens doorkijken, bedankt!

Styba: nee werkt ook niet helaas. Zoals ik zei: specifieke smaak :')

Helaas leveren de dierenwinkels hier ze kennelijk helemaal niet. Heb er fysiek ook echt naar gevraagd, ook of ze ze misschien kunnen bestellen. Lastig he?

In ieder geval bedankt voor de reacties! Ik heb weer wat aanknopingspunten om vanavond mijn zoektocht voort te zetten :D

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 06:48

Afbeelding
Ik heb de muis van Kong, deze Kun je vullen met catnip, dus ook met een belletje eventueel. Iets van 5 euro per stuk, mijn katje is er dol op!