Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 02:37

Echt... ik wurg Paypal! Die hebben (ineens!!) een oud adres gebruikt en daar is mijn pakket uit Tsjechiƫ nu heen verzonden. Ik woon daar niet meer, en ik heb geen idee wie er nu woont en ik zit ook niet in de buurt.

Ik heb we een tracking code gekregen, maar geen verzend maatschappij: RR788885776CZ

Hoe kan ik zorgen dat het pakket toch bij mij aan komt? Ik stuur sowieso een brief naar het oude adres, maar toen ik net verhuisd was is er ook een keer iets misgegaan en daar heb ik nooit reactie op gehad (weg 50 euro...)
Iemand een briljant idee? Pakket is vrijdag al verzonden...

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 02:51

Heb hem inmiddels gevonden, zending is al in Nederland, en wordt morgen bezorgd. Kan alleen niet zien welke Nederlandse maatschappij dit doet. Bagger... nu maar hopen dat die mensen het niet meteen weggooien en mijn brief op tijd zien. Heb geen andere contact gegevens.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 03:03

Heb je geen nummer van een van je oude buren? Of heb je een vsn die buren toevallig op Facebook?

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 03:18

Helaas niet. Iedereen is verhuisd of we hadden weinig/geen contact naast elkaar tegenkomen na de boodschappen.
T is jammer dat ik zo laat ben. Maar anders stap ik morgen maar even in de auto. T gaat wel om een waarde van 70 euro nu, en T is een kadootje... bleh, zo jammer dat de verkoper ook niet wat eerder reageerde en ook zomaar dat andere adres over nam terwijl er in de mail een andere stond. Snap het wel, maar toch gek dat het adres nu ineens naar boven kwam terwijl ik al jaren op het nieuwe adres koop via Paypal...

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 04:27

Misschien woont er een bokker in die omgeving?
Kan je er zelf niet langs gaan?

tiwi1969

Berichten: 7628
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 04:43

Ik snap de verkoper wel dat hij het adres van Paypal gebruikte, als hij dat niet doet en jij zegt dat je nooit wat gekregen hebt dan kan hij naar zijn geld fluiten. Paypal policy.

Het is aan jou om te zorgen dat het juiste adres bij Paypal geregistreerd staat.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 07:44

tiwi1969 schreef:
Ik snap de verkoper wel dat hij het adres van Paypal gebruikte, als hij dat niet doet en jij zegt dat je nooit wat gekregen hebt dan kan hij naar zijn geld fluiten. Paypal policy.

Het is aan jou om te zorgen dat het juiste adres bij Paypal geregistreerd staat.


Dat is het hele principe achter Paypal :')

Ik heb het inderdaad ook een aantal keer gehad, sowieso meteen je standaard adres op Paypal even wijzigen! Kan je niet Googlen op welke maatschappij het verzend met zo'n code? Er zijn vast wel referenties te vinden voor die codes :) (Post NL werkt met 3S ......)

Shettepret

Berichten: 2210
Geregistreerd: 31-03-10

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 08:15

Als ik de code Google dan kom ik op dit topic en op de site van GLS.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 09:52

Bel GLS eens direct, misschien kunnen ze iets voor je doen. Regelen dat je met je ID toch je pakket kunt krijgen als je zorgt dat je daar bent?

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 10:13

GLS kan me helaas niet helpen.
Maar het blijft gek, dat paypal na 4 jaar ineens dat adres uit het archief haalt en dat ook pas na de transactie laat zien.
Maar goed, we gaan zien of we het gaan krijgen.

Het stomme is,dit is de tweede zending van deze persoon aan mij, beide betaald met Paypal. En nu gaat het ineens mis. Is toch vreemd?
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 21-03-17 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:14

eilleen333 schreef:
GLS kan me helaas niet helpen.
Maar het blijft gek, dat paypal na 4 jaar ineens dat adres uit het archief haalt en dat ook pas na de transactie laat zien.
Maar goed, we gaan zien of we het gaan krijgen.


Als het als 'standaard' adres staat ingesteld dan gebeurt dit wel vaker. Ik heb dit ook nog geregeld, adressen die je in geeft als 'extra adres' zijn niet per definitie je nieuwe, standaard adres. Altijd dubbel checken wanneer je in de beveiligde omgeving van Paypal bent.

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 22:25

Het is goedgekomen. Die bewoners hebben heel netjes gebeld dat het er was en mijn moeder heeft het net op kunnen halen.

Douce

Berichten: 3505
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Help!!! Zending naar verkeerd adres! Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:29

Wat fijn! Dat geeft toch vertrouwen in de mens. :)

SweetVanille
Berichten: 1769
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:33

eilleen333 schreef:
Het is goedgekomen. Die bewoners hebben heel netjes gebeld dat het er was en mijn moeder heeft het net op kunnen halen.



Ook gevraagd naar dat andere waar nooit reactie op gekomen is? :))

eilleen333

Berichten: 12842
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-17 12:55

SweetVanille schreef:
eilleen333 schreef:
Het is goedgekomen. Die bewoners hebben heel netjes gebeld dat het er was en mijn moeder heeft het net op kunnen halen.



Ook gevraagd naar dat andere waar nooit reactie op gekomen is? :))


Nah, dat is 4-5 jaar geleden. Ben allang blij dat ik deze heb:
Afbeelding