Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 13:58

Hoi!

Ik moet het toch even kwijt want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet doen.
Onlangs is onze auto spiegel van de auto getrapt. Of nouja, er vanaf, hij is flink gebroken en zit nu amateuristisch vast getaped.

Diezelfde avond heb ik via internet een nieuwe spiegel besteld bij een bedrijf.
Op de site stonden eigenlijk heel veel goede berichten en het zag er betrouwbaar uit dus spiegel besteld en betaald.

Direct erna kreeg ik een bevestigingsmail dat de bestelling in behandeling was genomen.
Op de website staat letterlijk dit (gekopieerd):
Thuisbezorgd op ieder adres.
Uw bestelling wordt gemiddeld binnen twee werkdagen geleverd. De verzendkosten voor alle afleveradressen, in Nederland zijn vanaf € 9.- tot € 35,- per bestelling (met uitzondering van volumineuze producten).

Het gaat hier om een spiegel dus geen volumineus product.

Dan denk ik: oke er staat gemiddeld, dan hoor je me niet als het pakket een dag later op de bus gaat. Inmidddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds niks mogen ontvangen, geen bevestiging dat het pakket verstuurd is helemaal niets..

Ik heb een mail gestuurd met daarin de vraag hoe het er voor staat met het pakketje.
De website heb ik afgezocht naar een telefoon nummer maar het enige wat ik vond was dit:
Telefoon

Als 100% Internetwinkel zijn wij alleen via e-mail te bereiken.
U kunt al uw vragen, opmerkingen en bestellingen mailen aan info@artaparts.nl
U krijgt dan zsm, vaak direct, antwoord van ons.

De mail terug gekeken en hier stond wel een telefoon nummer bij.
Wanneer we dit nummer bellen wordt er niet opgenomen.

Ik ben wat gaan zoeken en kom op andere sites eigenlijk steeds meer slechte recenties tegen.
Recenties waarin wordt aangegeven dat ze geen gehoor geven aan de mail en mensen dus hun geld kwijt zijn omdat zij geen product hebben ontvangen.

Ik maak me momenteel dus eigenlijk steeds meer zorgen dat we iemand lekker gesponsord hebben en er niets voor terug krijgen. Laat ik het zo zeggen: wij zitten momenteel heel erg krap bij kas dus elke cent die we kunnen besparen besparen we dus dit zit me ontzettend dwars.

Ik zou heel graag willen weten wat we nog kunnen doen.
In mijn ogen heb ik alles gedaan wat ik kan om gehoor van ze te krijgen, bellen, mailen..

Ik krijg iedere keer netjes een mail terug dat ze mijn mail in behandeling hebben genomen maar dat is het dan ook.

Wat kunnen we doen? Wat mogen we doen?
Wat zijn onze rechten hierin?

Ik kan aantonen dat ik betaald heb, ik kan aantonen dat we gemaild hebben en aantonen dat we gebeld hebben. Overal zit ik waterdicht met het aantonen dat het niet vanuit ons mis is gegaan. Ik vind dat ik op dit moment genoeg geduld heb gehad met het wachten op de spiegel die we echt nodig hebben. We hebben een aangifte gemaakt bij de politie dus ik hoop dat we daarvoor in elk geval ook ons zelf beschermen mocht er gedoe komen over de spiegel..

Ik weet het gewoon niet.. -O-

Kan je hiervoor aankloppen bij de politie? Of is een week daarvoor dan weer te vroeg/te snel? Kunnen we er wat anders mee??

Wie weet wat we kunnen doen?

Winged

Berichten: 33034
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:59


Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:04

Ik denk dat een week voor echte stappen wat snel is.

Ik bestel tegenwoordig alleen nog als er Paypal is, of via Amazon.
Bij Paypal heb je 6 maanden om een klacht in te dienen voor een slecht of niet ontvangen product. (Ik heb al 2x geld terug gekregen van Paypal nadat ik niets ontvangen had)
Ook Amazon heeft een goede klantenservice en onlangs ook geld terug gehad nadat een pakketje nooit is aangekomen (verkoper was een derde partij).

Niets om je nu te kunnen helpen dus, maar wellicht handig voor de toekomst.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 14:05

Een week geleden.

Ik vind het prima als er langer over gedaan wordt, er staat tenslotte: gemiddeld 2 werkdagen.
Maar dan verwacht ik wel gehoor op mijn mail of telefoontjes..
Maar er is gewoon helemaal niets..
Ik krijg nergens reactie op..

Vermeld me dan dat de levering langer gaat duren dan 2 dagen maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben..

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:12

Als ik google op Artaparts, kom ik bij een website aan waar je het ook af kan halen? Nu snap ik dat je ongeveer 2 uur moet rijden. Maar ze zijn er dus op werkdagen de hele dag. Is het geen mogelijkheid er gewoon eens naar toe te rijden?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 14:17

Ja, ik werk ook op werkdagen.. :+

Ik vind het gewoon erg raar dat een 'winkel' waar je dus ook kan afhalen geen telefoon nummer heeft, of die telefoon niet beantwoord.

Als ik er makkelijk naartoe kon was ik vandaag al langs geweest..

Ik vind het ontzettend lastig want ik kom hele goede, maar ook echt hele slechte recenties tegen.
Recenties van, super, vandaag besteld en volgende dag in huis tot: ik heb nooit reactie, of mijn pakketje ontvangen en ben dus mijn geld kwijt..

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:24

0591-673330

Werkt dit nummer?

Winged

Berichten: 33034
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:25

Forum van Radar al bekeken? Wellicht loopt er een topic over.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:35

In de telefoongids is wel een nummer te vinden van Arta Parts in Emmen. Misschien had je dit nummer al uit je mail, maar proberen kan altijd: 0591-673330

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat besteld maar niks meer gehoord, wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 14:44

Het nummer werkt maar wordt niet beantwoord.

Ik wilde nog wel even zeggen dat ik de naam van het bedrijf eruit wilde laten maar ik deze dus over het hoofd had gezien dat hij in het gekopieerde stukje tekst stond.

Op mijn mail komt geen antwoord maar mijn vriend heeft nu ook een mail gestuurd en wél antwoord gehad dus daar ben ik blij mee. (Vrijwel direct)

Als het goed is komt de spiegel donderdag bij ons aan.

Toch blijf ik het best vreemd vinden.. :j