Beginners buitenrit omgeving utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-17 20:30

Hoi!

Samen met een vriendin wil ik een keer een buitenrit gaan maken, ik ben wel gevorderd maar voor haar is het de eerste keer te paard. Hebben jullie tips voor paarden-bedrijven in de omgeving van utrecht, die fijne ritten bieden voor beginners?

Ik hoor het graag :o

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:03

voor een 1e keer te paard en dan direct op buitenrit??

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:09

Buiten dat het extreem ondoordacht en gevaarlijk zou zijn denk ik dat geen enkele manege dit aanbiedt. Enkele rijervaring is altijd gewenst bij buiten rijden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:10

Manege t Hoogt

Laerkens Beauty


Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-17 14:17

Suzanne F. schreef:
Buiten dat het extreem ondoordacht en gevaarlijk zou zijn denk ik dat geen enkele manege dit aanbiedt. Enkele rijervaring is altijd gewenst bij buiten rijden.


Er zijn wel degelijk bedrijven die dit aanbieden. Maar niet overal.
Zelf ben ik ook ergens begeleider geweest waar wij met beginners, toeristen, buitenritten maken waarbij we zelfs over het strand reden. Het betreft dan een twee uursrit met twee stukjes draf.

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:35

Of het verstandig is laat ik even in het midden en of jij zelf een leuke rit zal krijgen ook. Maar je zou eens contact kunnen opnemen met africhtingsstal van Laar in Schaarsbergen.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:43

Mill Ranch?
Per 1 januari 2015 is het mogelijk om een western rijles en een buitenrit te combineren (Combinatierit). De Combinatierit begint met een uur rijles in onze binnenbak. Tijdens de rijles krijgt u instructie aangaande het western rijden. Na een uur oefenen wordt aansluitend nog een uur buiten gereden. Tijdens het buiten rijden ontvangt u ook instructie en kunt u het eerder geoefende buiten verder in de praktijk brengen.
De Combinatierit kan ingepland worden beginnende, half gevorderde en gevorderde ruiters.
De kosten ervan bedragen 47,50 euro per persoon.

http://themillranch.nl/index.php/ons-aa ... tenritten/

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-17 14:49

Bedankt Saaams, Jillsill en Prrrr :o

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Beginners buitenrit omgeving utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:44

bij de loon en drunense duinen treintje en vast heb ik begrepen.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

VanVelzen
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 08:37


sacha04
Berichten: 22
Geregistreerd: 26-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:56

Je zou eens kunnen kijken naar stal het leersumse veld, ik heb daar een keer een buitenrit gemaakt. Ik weet alleen niet of ze ook met onervaren ruiters op pad gaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 28 bezoekers