Adelinde Cornelissen en Aqiedo winnen Grand Prix CDI Lier

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Adelinde Cornelissen en Aqiedo winnen Grand Prix CDI Lier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-17 15:57

Bokt.nl / Horses
Dressuur

Afbeelding
Adelinde Cornelissen
Foto: Matthias van Bloemendaal via comons.wikimedia

Adelinde Cornelissen en Aqiedo wisten vanmorgen de Grand Prix van CDI Lier te winnen. Met een totaalscore van 73.060% wisten ze de Belgische Jorinde Verwimp net voor te blijven. Verwimp reed met Tiamo een score van 73.020% en eindigde hiermee op de tweede plaats. Marieke van der Putten wist de derde plaats te bemachtigen. Zij reed met Ambria een score van 70.960%.

Cornelissen is zeer tevreden over de internationale rentree van Aqiedo, meldt ze aan Horses. "Ik was super tevreden over Aqiedo vandaag. Ondanks alle drukte rond de ring bleef hij echt fijn gefocust tijdens de proef. We hadden pech op de laatste lijn. Toen begon er een hond te blaffen en daar reageerde Aqiedo even op. Zonde, zeker omdat de piaffe-passage-tour echt een sterk punt is van Aqiedo. Daar lieten we op het laatste moment nog wat punten liggen."

Klik hier voor de uitslagen.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Electra63

Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Adelinde Cornelissen en Aqiedo winnen Grand Prix CDI Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:37

Vreemd dat bij een artikel over de winst van Adelinde een foto van een andere ruiter staat.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:08

Jorinde Verwimp word ook genoemd in het artikel. Wij hebben geen foto van Adelinde en Aquido. Dan kan je ervoor kiezen een foto van Adelinde en een ander paard te plaatsen of een van een andere combinatie uit dit artikel. Ik heb in dit geval hiervoor gekozen :j

Electra63

Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:46

aniek1985 schreef:
Jorinde Verwimp word ook genoemd in het artikel. Wij hebben geen foto van Adelinde en Aquido. Dan kan je ervoor kiezen een foto van Adelinde en een ander paard te plaatsen of een van een andere combinatie uit dit artikel. Ik heb in dit geval hiervoor gekozen :j


Foto van Jorinde is hartstikke leuk.
Maar het artikel en de titel gaan voornamelijk over Adelinde, dan is een foto van Adelinde op zijn plaats.
En geen foto van Adelinde met Aquido? Dit is Bokt? Het paardenforum? En in het archief geen foto van deze combinatie? Bijzonder !

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:12

Wij mogen niet zomaar een foto gebruiken. Daar moet je wel toestemming van de fotograaf voor hebben.

Electra63

Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Adelinde Cornelissen en Aqiedo winnen Grand Prix CDI Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:18

Ik vind het bijzonder dat een paardenforum in hun archief geen foto heeft van Adelinde (met Aquido).

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:21

Van Adelinde hebben wij wel foto's :j . Ik heb hierboven al uitgelegd dat de keuze was een foto van Adelinde met een ander paard of in dit geval Jorinde Verwimp met Tiamo, die eveneens in dit artikel vernoemd word.
In alle gevallen kan je commentaar krijgen. Geen foto is niet goed. Met een ander paard komen er vragen waarom geen foto met Aquido en in dit geval ook. Dat blijft keuzes maken.

Electra63

Berichten: 17794
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Adelinde Cornelissen en Aqiedo winnen Grand Prix CDI Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:00

Het lijkt me, als je een foto plaatst die recht doet aan de titel en de hoofdmoot van het artikel, je geen kritiek krijgt.


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:09

Een portret foto van Adelinde was dan toch ook goed geweest.

Ook hier verbazing dat er geen foto van de combi is.
Fotografen hebben wat te doen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:25

Prima, ik haal de foto weg :j. Overigens plaatsen wij veel vaker berichten met een foto erbij van de nummer twee of de nummer drie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie