Pony-instructie kamp gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anitarenes
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-03-17

Pony-instructie kamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-17 10:16

Ik weet niet zeker of het hier goed geplaatst is, zoniet excuses

Ik zoek voor mijn 14 jarige dochter en haar vriendin een ponykamp waar de nadruk ligt op grondwerk en/of vrijheidsdressuur, en rijden optioneel is. Met eigen pony.

Vorig jaar is mijn dochter bij nikki van Olst geweest, was erg leuk, maar of het dit jaar weer komt is niet zeker, bovendien zijn het dan slechts 2 nachten zijn. Voor onze jonge pony van 4 vind ik dat te kort, om een end met de trailer te moeten en te 'verhuizen' voor zo'n korte tijd.
De kampen van paard natuurlijk komt qua datum helaas niet lekker uit. Emiel voest heeft nog niets op zijn site staan, en de kampen van jesse drent wilt mijn dochter niet, zij vreest dat dat vooral zeer jonge kinderen zijn.

Weet iemand nog meer opties?


Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 16:32

Het kamp van Nalanta?

Yacintha

Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: Pony-instructie kamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 16:37

Ik weet niet waar je woont, maar ik organiseer deze zomer ook ponykampen. Voor de oudere kinderen is dit 5 dagen lang en blijven se slapen, eigen pony stallen is mogelijk. Er worden divers dingen gedaan, als een rijles, grondwerk, vrijheidsdressuur en werken naar een individuele 'show' toe, die de kinderen aan het eind van de week mogen laten zien. Stuur gerust een pb voor info!
De ranch ligt in Nieuw-Schoonebeek

DPTomboy

Berichten: 814
Geregistreerd: 13-01-13
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pony-instructie kamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 16:53

Het lage woud heeft leuke en erg leerzame kampen en ook fleur van Wollingen is zeker de moeite waard om eens naar te kijken. Op Facebook staan wel filmpjes en foto's van de kampen om een beeld te geven.

Anitarenes
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-17 18:15

DPTomboy schreef:
Het lage woud heeft leuke en erg leerzame kampen en ook fleur van Wollingen is zeker de moeite waard om eens naar te kijken. Op Facebook staan wel filmpjes en foto's van de kampen om een beeld te geven.


Ik heb bij fleur op een site gekeken, kwam een beetje op je over als een kleine meisjes kamp. Met 2 pubers niet geheel geschikt.

Lage woud ga ik opzoeken, bedankt!

Anitarenes
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-17 18:16

Knorretjee schreef:
Het kamp van Nalanta?


Ik heb van horen zeggen dat dat vooral jonge meisjes zijn die nog nooit wat met vrijheidsdressuur hebben gedaan? Doelgroep 10-12jaae?

Of valt dat mee?

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Pony-instructie kamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 18:41

Equixantos zou iets kunnen zijn als ik het zo hoor

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 19:09

Anitarenes schreef:
Knorretjee schreef:
Het kamp van Nalanta?


Ik heb van horen zeggen dat dat vooral jonge meisjes zijn die nog nooit wat met vrijheidsdressuur hebben gedaan? Doelgroep 10-12jaae?

Of valt dat mee?


Mijn dochter gaat dit jaar voor t eerst naar het Nalanta kamp en is 13 en wel al redelijk gevorderd qua vrijheidsdressuur. De gemiddelde leeftijd van haar groep (ze hebben al een whatsappgroep en gaan ook al n keer meeten) is 14 jaar, er zit zelfs iemand bij van 18. Het enige zonde wat ik vind, is dat dit ook maar 2 nachten is, het had van mij wel 4 of 5 nachten mogen zijn.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.


Anitarenes
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-17 08:03

[/quote]

Mijn dochter gaat dit jaar voor t eerst naar het Nalanta kamp en is 13 en wel al redelijk gevorderd qua vrijheidsdressuur. De gemiddelde leeftijd van haar groep (ze hebben al een whatsappgroep en gaan ook al n keer meeten) is 14 jaar, er zit zelfs iemand bij van 18. Het enige zonde wat ik vind, is dat dit ook maar 2 nachten is, het had van mij wel 4 of 5 nachten mogen zijn.[/quote]

Mja. 2 nachten vind ik echt te kort om het paard te 'verhuizen'.

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Pony-instructie kamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 08:16

Paard Centraal in Dalfsen is misschien wel geschikt. Je traint daar volgens de Voest methode. De groepen zijn niet zo groot, max 10 of 12, waardoor je veel persoonlijke aandacht krijgt. Er zijn verschillende kampen voor verschillende leeftijden, dus als je 13 bent zit je niet bij kinderen van 8 jaar.
Ik vind het ieder jaar heel gezellig en ook heel erg leerzaam, en kijk al uit naar deze zomer!

Anitarenes
Berichten: 5
Geregistreerd: 03-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-17 08:31

Maaikevdk schreef:
Paard Centraal in Dalfsen is misschien wel geschikt. Je traint daar volgens de Voest methode. De groepen zijn niet zo groot, max 10 of 12, waardoor je veel persoonlijke aandacht krijgt. Er zijn verschillende kampen voor verschillende leeftijden, dus als je 13 bent zit je niet bij kinderen van 8 jaar.
Ik vind het ieder jaar heel gezellig en ook heel erg leerzaam, en kijk al uit naar deze zomer!

Ja, daar ging ook onze voorkeur naar uit. Helaas komt de datum niet uit, dus die valt af. 1 optie is buiten onze schoolperiode, de ander is voor het andere meisje lastig

Lymoncello

Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 08:35

http://equixantos.com/?page_id=211 dit heb ik een paar jaren geleden met mijn paard gedaan, was erg gezellig. hele week op kamp, paard komt ook in een fijne stal met 24/7 uitloop. je leert grondwerken, maar ook paardengedrag herkennen. verder is het echt een kamp met zwemmen en barbeque etc.

Mijn superarabier B.A. Odys
<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker