Is deze link te vertrouwen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Is deze link te vertrouwen of niet

Ja
1 (2%)
Misschien
1 (2%)
Nee
36 (87%)
Weet ik niet
3 (7%)

Totaal aantal stemmen: 41


CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-17 16:50


“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow


Telpeva

Berichten: 14596
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 16:51

Nee.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-17 16:54

Telpeva schreef:
Nee.



Een vraagje waarom niet als ik vragen mag

“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow

fjordjes

Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 16:55

Je kan de sims 4 niet tweedehands overkopen van iemand, dan moet je het gehele account van degene overnemen. Sims 4 is helaas persoonsgebonden. Niet doen dus als ik jou was! Op origin hebben ze nu korting op de sims 4 spellen omdat ze 17 jaar bestaan.

En sims 4 erop uit bestaat niet eens.

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-17 16:57

fjordjes schreef:
Je kan de sims 4 niet tweedehands overkopen van iemand, dan moet je het gehele account van degene overnemen. Sims 4 is helaas persoonsgebonden. Niet doen dus als ik jou was! Op origin hebben ze nu korting op de sims 4 spellen omdat ze 17 jaar bestaan.

En sims 4 erop uit bestaat niet eens.


De actie van de sims 4 is er niet meer

“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 16:59

sims 4 + alle uitbreidingen voor 17,50? klinkt letterlijk te mooi om waar te zijn. Ik zou er niet in trappen! gewoon zelf kopen en installeren via origin weet je zeker dat je goed zit.

Telpeva

Berichten: 14596
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:00

Als ik er naar kijk zie ik meerdere 'rode vlaggen', namelijk:

- De prijs, dit spel kost normaal gesproken exclusief uitbreidingspakketten, 39 tot 49 euro. Hier maar 17,50.
- Het emailadres: verkoopafdelingsims, dat doet vermoeden dat het een officiele winkel is. Maar het eindigd op gmail, dus dat is het helemaal niet!
- Al die uitbreidingen kosten op zichzelf al bijna zo veel geld, als het al niet meer is.

Mijn enige advies is blijf er bij uit de buurt, als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat meestal ook :) The sims 4 is nu eenmaal een heel stuk duurder als dit, het kán niet zo goedkoop. De oudere sims versies voor dit soort bedragen zou ik misschien nog wel geloofwaardig vinden maar dit niet.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:03

nee dit is niet echt, trap er alsjeblieft niet in, als je zo graag sims 4 wilt kijk dan voor een fysieke copy van het spel (je kunt het spel ook gewoon in de winkel kopen.. bijv.. bartsmit, die wordt nu intertoys dus veel spullen moeten weg!)

.::: You musn't be afraid to sparkle a little brighter, darling :::.

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-17 17:05

Oke dankjewel ik ga gewoon naar de winkel toe

“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:06

Pearls14 schreef:
Oke dankjewel ik ga gewoon naar de winkel toe


veel geluk! :) hoop dat je het spel vindt!

.::: You musn't be afraid to sparkle a little brighter, darling :::.

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-17 17:07

Weten jullie waar ik hem dan kan vinden voor niet al teveel geldt

“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:11

Pearls14 schreef:
Weten jullie waar ik hem dan kan vinden voor niet al teveel geldt


gewoon even een account op origin aanmaken, daar kan je hem kopen en vervolgens downloaden en installeren. Veilig en je hoeft geen cdtjes te gebruiken ideaal. je betaald het zelfde als in de winkel en soms hebben ze leuke kortingen (die je weer niet in de winkel hebt)

fjordjes

Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:13

als je online wilt downloaden moet je op kinguin kijken, die is betrouwbaar en een stuk goedkoper. De meeste spellen kun je niet kopen als fysiek spel (alleen basisspel en uitbreidingen, accessoires pakketten en game packs zijn alleen maar downloads) maar wel een doosje met een code om de spellen te downloaden.

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:15

Mediamarkt, bol.com, bartsmit, intertoys, toychamp, top 1 toys, hebben allemaal vaak aanbiedingen op pc spellen, dus ook sims 4.. het is meer gewoon een kwestie van geduld, er is niet 1 winkel de goedkoopste helaas, en kortingen zijn niet altijd, dus het is echt wachten tot een aanbieding voorbijkomt..
voor wat ik zou snel even zie is mediamarkt de goedkoopste op dit moment, zonder aanbieding

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_de ... 08323.html

en hier staan alle uitbreidingen ook
http://www.mediamarkt.nl/nl/search.html ... rchParams=

ook stel ik voor Origin (EA zelf.. waar je normaal het spel mee zou installeren) in de gaten te houden, die hebben ook vaak aanbiedingen, daar kost het spel op het moment 60euro.. maar zoals ik zeg soms hebben die aanbiedingen, en dat is leuk voor bijvoorbeeld de uitbreidings pakketjen..

dus helaas mits je die van de mediamarkt wilt, is het toch even afwachten en vaak in winkels kijken of ze in de winkel zelf aanbiedingen hebben (bartsmit en mediamarkt doen dit vaak dag aanbiedingen die alleen in de winkel beschikbaar zijn.. dus die komen niet online te staan ofzo, dat is dus vaak de winkel bezoeken als je het nog goedkoper wilt)

.::: You musn't be afraid to sparkle a little brighter, darling :::.

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:19

Annalies03 schreef:
Mediamarkt, bol.com, bartsmit, intertoys, toychamp, top 1 toys, hebben allemaal vaak aanbiedingen op pc spellen, dus ook sims 4.. het is meer gewoon een kwestie van geduld, er is niet 1 winkel de goedkoopste helaas, en kortingen zijn niet altijd, dus het is echt wachten tot een aanbieding voorbijkomt..
voor wat ik zou snel even zie is mediamarkt de goedkoopste op dit moment, zonder aanbieding

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_de ... 08323.html

en hier staan alle uitbreidingen ook
http://www.mediamarkt.nl/nl/search.html ... rchParams=

ook stel ik voor Origin (EA zelf.. waar je normaal het spel mee zou installeren) in de gaten te houden, die hebben ook vaak aanbiedingen, daar kost het spel op het moment 60euro.. maar zoals ik zeg soms hebben die aanbiedingen, en dat is leuk voor bijvoorbeeld de uitbreidings pakketjen..

dus helaas mits je die van de mediamarkt wilt, is het toch even afwachten en vaak in winkels kijken of ze in de winkel zelf aanbiedingen hebben (bartsmit en mediamarkt doen dit vaak dag aanbiedingen die alleen in de winkel beschikbaar zijn.. dus die komen niet online te staan ofzo, dat is dus vaak de winkel bezoeken als je het nog goedkoper wilt)


Ik heb hem zelf ook bij origin in de aanbieding gekocht, was geloof ik toen €40,- dat vond ik toen wel een leuk bedrag. Ik wacht dus geduldig weer tot een volgende actie voor een uitbreiding. Zelfs speel ik het haast nooit maar mijn zusje is dolgelukkig met me _O-

fjordjes

Berichten: 11964
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 17:21


Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 09:15

Link is al meer dan 460 keer bekeken. Verkoper zal wel denken :=

Is het al lente?

thirteenn

Berichten: 2080
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 09:45

Mijn broer heeft hem voor mij gekocht voor 30 euro. Veilige site, weet alleen niet meer welke..

All magic comes with a price, dearie

Anoniem

Re: Is deze link te vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:08

Als ik de reviews lees van Kinguin zou ik dat dan weer niet doen.. veel mensen die codes hebben gekregen die al gebruikt zijn en daarmee niet gebruikt kunnen worden.

Ik zou voor de deal van MediaMarkt gaan of bij Bart Smit kijken of ze toevallig een korting hebben ivm de overgang naar intertoys.

Rooss_24

Berichten: 124
Geregistreerd: 01-10-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:26

Ik weet niet hoe snel je het wil spelen, maar als je het nu nog niet perse hoeft kun je ook de Origin site in de gaten houden, daar had ik mijn Sims 4 deluxe versie ooit voor maar 30 euro (kost normaal 70) en de gewone Sims 4 kostte toen volgens mij maar 25 euro (normaal 60 euro). Ik zou het wel downloaden bij Origin of in de winkel kopen, dan weet je zeker dat het goed zit (Origin is de officiële site).
Die advertentie zou ik niet vertrouwen. De Sims zit gekoppeld op een Origin account en dat kan je bijna niet 'tweedehands' verkopen zonder problemen.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:06

mirthheee schreef:
Mijn broer heeft hem voor mij gekocht voor 30 euro. Veilige site, weet alleen niet meer welke..

Volgens mij heeft TS hier niets aan.

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

thirteenn

Berichten: 2080
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:18

Diablo schreef:
mirthheee schreef:
Mijn broer heeft hem voor mij gekocht voor 30 euro. Veilige site, weet alleen niet meer welke..

Volgens mij heeft TS hier niets aan.

Dit zeg ik met de bedoeling dat ik het navraag zodra hij terug is natuurlijk ;)

All magic comes with a price, dearie

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:44

Kinguin is niet te vertrouwen inderdaad. Ik ben er zelf de fout mee ingegaan na advies van iemand die er wel een goede ervaring mee had. Ik kreeg een product dat niet werkt, ik heb recht op een refund maar zij weigeren die te geven. Ik ga mijn geld via Paypal terughalen dus dat is geen issue. Omdat het om relatief lage bedragen gaat zal niemand écht moeite doen om ze aan te pakken, en dat is begrijpelijk maar ook jammer want op deze manier kan deze onzin gewoon doorgaan.

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:45

fjordjes schreef:
als je online wilt downloaden moet je op kinguin kijken, die is betrouwbaar en een stuk goedkoper. De meeste spellen kun je niet kopen als fysiek spel (alleen basisspel en uitbreidingen, accessoires pakketten en game packs zijn alleen maar downloads) maar wel een doosje met een code om de spellen te downloaden.


Niet dus! Deze partij is absoluut niet betrouwbaar!


Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:46

mirthheee schreef:
Dit zeg ik met de bedoeling dat ik het navraag zodra hij terug is natuurlijk ;)

Had je het nog na gevraagd?

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BounceBabe, JudithGigi, Keizerinnnn, Lenexa, Malle_meid, MeesMo, Rooss_24, Steppe, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 56 bezoekers

cron