Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:53

Ligt eraan wat voor staat en merk het is. Een nieuwe pikeur rijbroek zou ik ook boos worden om een bod van 20 euro :+

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:56

Anoniem schreef:
Ligt eraan wat voor staat en merk het is. Een nieuwe pikeur rijbroek zou ik ook boos worden om een bod van 20 euro :+


Tjah dat snap ik wel. Dit was al een vrij gebruike broek. Maar ik let inderdaad niet zo op merken ofzo.. Dus zal best dat het daar fout gegaan is.. sommige spullen zijn ook wel overdreven duur hoor. Ik kan hier niet eens naar de ruiterzaak want ze kijken me gewoon de winkel uit. Omdat je naar de kaartjes moet kijken

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:57

Welke maat zoek je?

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:58

Annalies03 schreef:
Anoniem schreef:
Ligt eraan wat voor staat en merk het is. Een nieuwe pikeur rijbroek zou ik ook boos worden om een bod van 20 euro :+


Tjah dat snap ik wel. Dit was al een vrij gebruike broek. Maar ik let inderdaad niet zo op merken ofzo.. Dus zal best dat het daar fout gegaan is.. sommige spullen zijn ook wel overdreven duur hoor. Ik kan hier niet eens naar de ruiterzaak want ze kijken me gewoon de winkel uit. Omdat je naar de kaartjes moet kijken


Je zou decathlon kunnen proberen. Die heeft goedkope rijbroeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:58

Bij de decathlon etc hebben ze ook betaalbare rijbroeken. Als je niet naar het merkje kijkt is dat wellicht een optie.

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:59

Lienek schreef:
Welke maat zoek je?

38/40

Zal eens bij decathlon kijken dan. Bedankt!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:01

Annalies03 schreef:
Lienek schreef:
Welke maat zoek je?

38/40

Zal eens bij decathlon kijken dan. Bedankt!


Ah helaas.
Ik had anders wel 2 eurostar rijbroeken domino voor je maat s. Heb net nieuwe gekocht dus deze liggen nu op zolder te verstoffen.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:34

Babykleding verkoop ik niet meer
Hou het zelf wel en als ik het zeker weten niet meer nodig heb dan geef ik het weg. Eventueel aan een zwangere vriendin en anders op de weggeef hoek

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:18

LinsxDot schreef:
The_Cat schreef:
Deze morgend om half 6 een bericht van de vrouw die zaterdag naar men fiets komt kijken om te vragen of ik het absoluut niet vergeten was. Gelukkig sta ik vroeg op :') maar half 6 vond ik toch een beetje gek

Zekere voor onzekere :')


Hehehe ik ben meestal ook half 6/6 uur op en het komt weleens voor dat ik mensen (via mp/collegas/vriendinnen) zo vroeg app omdat ik een vraag heb die ik later geheid ga vergeten te stellen :')

Urona447
Berichten: 2798
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:20

Babykleding geef ik weg aan mijn zusje, maar ik koop het wel vaak via marktplaats. Vaak heb je voor 20 een leuk pakket. Jammer dat sommige mensen voor zo weinig geld stennis schoppen zeg.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:02

Heel jammer als ik zo een pakketje tegen zou komen voor dat geld, kocht ik het meteen!
Babykleding is verschrikkelijk duur en zo een gedragen shirtje, is toch goed genoeg als je een dag niet de deur uit hoeft?

Qua rijbroeken valt me ook enorm tegen. Zocht ook nog een paar extra maar je kan ze beter nieuw kopen.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:08

niet altijd ik heb een keer een gloednieuwe Kingsland rijbroek met leer op de kop getikt voor 20 euro :))

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:16

S_en_Z schreef:
LinsxDot schreef:

Zekere voor onzekere :')


Hehehe ik ben meestal ook half 6/6 uur op en het komt weleens voor dat ik mensen (via mp/collegas/vriendinnen) zo vroeg app omdat ik een vraag heb die ik later geheid ga vergeten te stellen :')


goh jah, het zal inderdaad zoiets aan zijn, maar het is gewoon vreemd, want het is niet echt een random smsjes uur haha ;D Maar ik ben langs de andere kant wel blij dat de potentiële koper zo ook wel geïnteresseerd en serieus overkomt :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 14:29

Hier een mooie via een tweedehands boekensite ipv Marktplaats:

Ik zocht twee studieboeken want de zijn in rook opgegaan blijkbaar voor m'n afstuderen, dus via een website een bod gedaan inclusief verzenden (staat er met koeienletters bij), iets onder de prijs wat hij vroeg want ik wil niet al te veel betalen voor twee boeken waar ik destijds de hoofdprijs voor betaald heb. Beste meneer gaat akkoord, ik heb meteen betaald (gaat via de website en iDeal) krijg ik net een berichtje dat hij geen rekening had gehouden met de verzendkosten en of ik de verzendkosten alsnog wil betalen.

Ja eh sorry, maar als het er en bij staat en je gaat zelf akkoord .... :+

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:06

Ik ben op zoek naar een knuffeldoekje voor mijn zoontje, nieuw zijn ze nergens meer te krijgen.
Dus ik heb een oproep geplaatst in verschillende verkoopsgroepen uit de buurt en ik krijg na een halve dag een berichtje: " Ik heb nog zo eentje liggen".
Ik: "Euh ja, oké. Bedoel je dat je het dan ook wil verkopen?" :+
Zij: "Ja hoor, mijn zoontje speelt er toch niet meer mee."
Ik: "Oké super, hoeveel had je er nog graag voor?"
Zij: "Geen idee wat het nieuw kosste."
Ik: "Ik denk een euro of 7, wat denk je van €2"?
Zij: "Dat moet ik aan mijn man vragen, ik laat je iets weten".

...

Serieus? :? Voor een knuffel? Van €2? Waar je zoontje toch niet meer mee speelt? Had je het misschien niet beter éérst gechecked of je het mocht / kon verkopen?

Rare mensen inderdaad ja.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:14

Misschien heeft het ding voor de man een emotionele waarde, moet ze even vragen of hij er wel afstand van wil doen :D

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:16

_mexx_lady_ schreef:
Misschien heeft het ding voor de man een emotionele waarde, moet ze even vragen of hij er wel afstand van wil doen :D


zijn knuffeldoekje :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:39

Baby spullen verkopen is waardeloos. Ze willen dat alles haast nieuw is en ze willen niets betalen.

Als je nieuw wenst moet je naar de winkel gaan.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 15:58

Ik heb een zadel, dekje, 2 sets beenbescherming, fleece deken, bit, 2 wedstrijdjasjes en paar singels te koop staan. Krijg ik een mailtje "50, adres asap"

Euh... Mooi niet :')

Edit: voor de hele bups, staat alsn partij te koop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:19

Nu ben ik misschien raar.
Fietsstoeltje gekocht, betaald voor verzenden met PostNL en nu is het met DHL verstuurd. En DHL bezorgt hier vreselijk ruk dus vind dat niet zo netjes. Heb dan ook gezegd dat ik dat niet zo kon waarderen, krijg ik terug dat het maar 10 cent scheelt. Daar gaat het me niet om, ik kom niet voor niets overeen met iemand dat het met PostNL verstuurt wordt.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:32

Daar zou ik ook niet blij mee zijn. Wij hebben 2 dhl bezorgers. De ene pleurt de pakketjes op het terras zonder aan te bellen en de ander claxonneert 1x. Als ik dan niet snel genoeg buiten sta dan rijdt hij weg en kan ik het bij het depot ophalen. Dat is in Amersfoort...

LauraO

Berichten: 311
Geregistreerd: 24-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:07

Dat met het verzenden is inderdaad niet netjes, ik wil ook altijd alleen met postnl. Ook als ik zelf iets verkoop, verzend ik alleen met postnl. Heb te veel nare ervaringen met DHL en Kiala :(. Hier trouwens wel een goede ervaring gister. Ik had geboden op een setje en de verkoper was akkoord met het bod, meteen betaald en heeft zij het meteen nog gister op de post gedaan. Ik heb het nu al in huis *\o/*

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:33

PostNL haalt diezelfde streken uit.
Het is maar net welke bezorger je hebt.

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:44

PostNL zet hier ook vaak gewoon pakketjes voor de voordeur als we niet thuis zijn. Onder ons afdak/schuurtje vind ik nog niet zo'n probleem maar gewoon in het zicht voor de voordeur vind ik niet netjes. Daarbij komen ze de laatste tijd ook niet binnen het gegeven tijdschema vaak een aantal uur eerder.
Kiala en DHL daarentegen juist alleen maar goede ervaringen. Vooral als het wordt verzonden naar een punt (is bij Kiala natuurlijk altijd zo).

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:47

Hier geven ze niet eens een tijdsvak op.
En inderdaad pakketjes die getekend moeten worden worden door de postbode getekend en waar iedereen erbij kan achtergelaten.
Bij melding krijg je niet eens een terug koppeling terug.