Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 16:47

In mei ga ik naar Amerika en als we in Las Vegas zijn treedt Martin Garrix op in een grote club daar. Hier hebben we dus nu kaarten voor besteld, lijkt me supergaaf om dat in een stad als Las Vegas mee te maken *\o/*

Maar de dresscode.. Er staat bij geen sneakers, petten, (baggy) jeans, sportkleding.. Zover ben ik dus al.. Op Google vind ik vooral foto's met jurkjes en pumps, maar mij niet gezien, dan heb ik binnen een uur geen voeten meer over en een jurkje krijg je mij ook niet in :+ Dus wat volstaat ook nog bij deze dresscode? Zullen ze heel moeilijk doen als ik een nette donkere spijkerbroek aan doe met zwarte Adidas sneakers? Of een witte broek met dichte instappers? Bloesje erop en klaar? :+


maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:03

Jeans en sneakers zou ik niet doen maar een iets chiquere broek ( jeans- of chinomodel uit een mooie stof) met nette schoenen (liefst bedekte tenen ivm lomperikken ;-)) en een wat feestelijke top (lees blote armen en een subtiel glittertje) met de juiste accessoires (bv opvallende armbanden, feestelijke ketting, oorbellen,oid) moet toch kunnen...
Witte broek is riskant ivm vlekken.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:19

Ik wil vanwege m'n lengte ook nooit hakken aan (179) dus heb meestal met lekker weer sandalen onder jurkje of met kouder weer overknee laarzen met een lange jurk met split


Afbeelding

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:31

Of hakken aan om binnen te komen en een dichte instapper mee in je tas. Of zouden ze die controleren en eruit gooien?

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 18:33

Tassen worden idd gecontroleerd :j

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:35

Waarom geen platte laarsjes, met een leuk rokje en shirtje. Is ook erg feestelijk en past binnen de dresscode. Ik denk dat ze over een jeans wel echt moeilijk gaan doen. Ze hebben niet voor niks deze eis.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:39

Als een jurk niks is, een jumpsuit misschien?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:40

Of toch een jurkje/rokje met overknee laarzen met platte zool.
Als je het goed combineert staat het vaak nog stoer!

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:43

zou inderdaad geen jeans en sneakers aan doen, vooral omdat dat echt zo staat als zijnde niet wenselijk.
Zonde van je kaartjes als je zodadelijk niet naar binnen mag, zou gewoon voor safe gaan

Leef: neem en geef!

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:51

Ik zou het niet wagen hoor in je spijkerbroek, ook al is ie netjes! Als je niet naar binnen mag, is het een heel duur avondje waar je nog niks gezien hebt ook! Nette broek kan wel met nette schoenen maar wat ze eigenlijk willen in de clubs zijn allemaal hotte chicks, hoe bloter hoe beter! Maar goed, daar hoef je uiteraard niet aan mee te doen.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 18:53

20 dollar, dus dat valt ook wel mee :+

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:54

daffodil schreef:
Ik zou het niet wagen hoor in je spijkerbroek, ook al is ie netjes! Als je niet naar binnen mag, is het een heel duur avondje waar je nog niks gezien hebt ook! Nette broek kan wel met nette schoenen maar wat ze eigenlijk willen in de clubs zijn allemaal hotte chicks, hoe bloter hoe beter! Maar goed, daar hoef je uiteraard niet aan mee te doen.


Ik denk dat ze zelfs over een nette broek moeilijk doen.
Ik zou als ik ts was echt gaan voor een rok met overknee laarzen en een leuk shirt. Sexy maar nog netjes.
Ik zou het echt niet gokken met een broek ofz.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 18:58

Nou sorry, maar dan gaat dat hele outfit duurder worden dan die kaart.. Ik neem de gok wel met een nette broek en dichte instappers.. Ik wil ook gewoon een leuke avond hebben als ik er ben en niet op verrotte schoenen moeten staan dansen omdat de dresscode toevallig zo is :n

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:00

Relaxed schreef:
Nou sorry, maar dan gaat dat hele outfit duurder worden dan die kaart.. Ik neem de gok wel met een nette broek en dichte instappers.. Ik wil ook gewoon een leuke avond hebben als ik er ben en niet op verrotte schoenen moeten staan dansen omdat de dresscode toevallig zo is :n


Heb je geen platte laarsjes? Gewoon zonder hak?
Er word niet voor niks om een bepaalde outfit gevraagd denk ik dan.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:00

Waarom zou je geen jurkje aan willen als ik vragen mag?

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Dresscode "Upscale Fashionable attire"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:01

Of even langs de Ross als je toch in Vegas bent, heerlijk shoppen voor echt bar weinig!

pinto_1

Berichten: 2541
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:02

Relaxed schreef:
Nou sorry, maar dan gaat dat hele outfit duurder worden dan die kaart.. Ik neem de gok wel met een nette broek en dichte instappers.. Ik wil ook gewoon een leuke avond hebben als ik er ben en niet op verrotte schoenen moeten staan dansen omdat de dresscode toevallig zo is :n


Maar waarom vraag je dan advies als je toch al hebt besloten wat je wilt? :?

strooigoed

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 19:03

Ik heb geen jurkjes en heb ze nooit aan, dus zou ze ook niet kopen voor 1 zo'n feestje..

Lau, ja heb ik wel, maar die kunnen sowieso niet onder een jurkje.

pinto, omdat er vast en zeker een middenweg is tussen jurkjes en een spijkerbroek ;)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:05

Waarom geen ballerina's aandoen? Die kun je in alle kleuren krijgen tot en met goud en zilver aan toe. Je kunt de opvouwbare zelfs in je handtas mee smokkelen. :)

Je hebt ook chique korte broeken (en dan wel een flink stuk boven de knie. natuurlijk :+ ), bijvoorbeeld in een mooie zwarte pantalonstof. Als je dat dan met wat blingbling combineert dan kun je er nog steeds in stijl gaan zonder een jurk/rok te dragen.

daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:06

Jaren geleden toen ik ging boeken voor Vegas, zou Tiesto optreden en wij dachten oh leuk dus ik speciaal de data van de reis aangepast zodat we daarheen konden. Maand van te voren werd alles gecanceld......
Dus uiteindelijk ben ik zelf nog steeds nooit in zo'n club geweest!

Gewoon netjes aankleden en lekker je ogen uitkijken, heerlijk lijkt me dat!
En mocht je toch iets willen, lekker naar de Ross gaan, daar scoor je echt zulke leuke dingen voor heel weinig!

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 19:07

xyzutu2 schreef:
Waarom geen ballerina's aandoen? Die kun je in alle kleuren krijgen tot en met goud en zilver aan toe. Je kunt de opvouwbare zelfs in je handtas mee smokkelen. :)

Je hebt ook chique korte broeken (en dan wel een flink stuk boven de knie. natuurlijk :+ ), bijvoorbeeld in een mooie zwarte pantalonstof. Als je dat dan met wat blingbling combineert dan kun je er nog steeds in stijl gaan zonder een jurk/rok te dragen.


Ik zat idd aan ballerina's te denken, nemen ook niet zoveel ruimte in als laarzen.. Ik ben 3 weken in USA, dus kan de ruimte in mijn koffer wel beter gebruiken :)

Daffodil, ik ga ff kijken wat dat is ;)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:08

Relaxed schreef:
Ik heb geen jurkjes en heb ze nooit aan, dus zou ze ook niet kopen voor 1 zo'n feestje..

Lau, ja heb ik wel, maar die kunnen sowieso niet onder een jurkje.

pinto, omdat er vast en zeker een middenweg is tussen jurkjes en een spijkerbroek ;)


Heb je ballerina's? Een rok of een soort leren broek is een leuke middenweg. Bij de primarkt heb je veel leuke jurkjes voor weinig geld.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:09

Een jurkje kost niks in de sale, ben je misschien 10€ kwijt... := ik zou als er duidelijk staat geen jeans en geen sneakers dit ook gewoon niet aandoen. Regels zijn regels, en ik denk dat in Vegas wel geld voor jou 20 anderen die wel de dresscode nagaan!

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-17 19:10

Lau schreef:
Relaxed schreef:
Ik heb geen jurkjes en heb ze nooit aan, dus zou ze ook niet kopen voor 1 zo'n feestje..

Lau, ja heb ik wel, maar die kunnen sowieso niet onder een jurkje.

pinto, omdat er vast en zeker een middenweg is tussen jurkjes en een spijkerbroek ;)


Heb je ballerina's? Een rok of een soort leren broek is een leuke middenweg. Bij de primarkt heb je veel leuke jurkjes voor weinig geld.


Oh das een goede van die broek, die heb ik eerder gehad, erg leuk idd! Leuke blouse/shirt met wat glitter erop :j

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:12

Relaxed schreef:
Lau schreef:


Heb je ballerina's? Een rok of een soort leren broek is een leuke middenweg. Bij de primarkt heb je veel leuke jurkjes voor weinig geld.


Oh das een goede van die broek, die heb ik eerder gehad, erg leuk idd! Leuke blouse/shirt met wat glitter erop :j


Leuke laarzen erbij en klaar!
Zou dan wel voor een beetje een shirt gaan wat eruit knalt en een beetje sexy is. Dan past het prima in het plaatje.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, BlueStocking, Celiien, Chita, DDD3, Diertjec, DWensink, Exorcizamus, Gitana, Googlebot, Ik_is_Ik, Johnie, JoyenUnory, Kaetibangsi, Kaplaars, KimD, Majestic-12, maxie, saskiaojan, shaddy82, Suliko, Talishe, Varenka, Vinny12511, xPabloBokt, xSannee, XxMariellexX en 86 bezoekers