Gebruik je op een van je foto's nou een scooter, of iets anders? Ik vind duiken ook altijd erg relaxed! Twee tot drie duiken per week doet me goed

Wat is TODO Daaph en nouska? Is dat een soort overdekt iets?
Wij hadden afgelopen weekend een discovery scuba dive event. Erg druk, ongeveer 25 duikers gehad, maar erg gezellig en weer wat nieuwe open water studenten erbij

Wat fotootjes delen dan maar?

de 25 duiker hadden we verdeeld over groepjes van 5 omdat het water iets ruiger was als normaal en dus was de entrance wat lastig (golven). Dit is een van de groepje met m'n vent en ik uiterst rechts voor de kijker

Onze divemasters zijn ideaal voor hulp tijdens dit soort events! Geen idee waar we zouden zijn zonder ze!

Want terwijl de divemasters studenten 'op- en aftuigen' kan m'n man de pre-dive instructies geven, en heb ik tijd om wat foto's te maken

Ook onder water zorgen de divemasters prima voor de studenten en kan m'n man er rustig boven gaan zitten en het vanaf daar in de gaten houden

En ik zit inmiddels alweer ruim boven de 30 duiken, gaat ook prima met twee tot drie duiken per week! Wel erg fijn dat ik eindelijk mn bouyancy en trimming onder controle heb!

En dat helpt me weer met het oefenen van m'n onderwater fotografie