Sieraad paardenhaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Sieraad paardenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:47

Er zijn inmiddels zoveel aanbieders en shops die sieraden van paardenhaar aanbieden..
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zou graag een armbandje willen of eventueel wat haar verwerkt in een hanger die aan een ketting kan.
Houd niet van grote en opzichtige sieraden en draag vooral zelf goud of plated, dus veel zilver vind ik al niks.

Belangrijk vind ik betaalbaarheid en kwaliteit maar ook een betrouwbare webshop!

Wie vinden jullie prettig?

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Re: Sieraad paardenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 08:44

Ik heb een ring van paardenring.
Deze was toen snel en goed geleverd :)

speurneusc

Berichten: 5376
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:34

https://www.facebook.com/Vintage-usa-paardensieraden-220722091732131/

mogelijkheden voor hangers zijn een flosje, of een klein vlechtje in een lus en dan in zelfde soort kapje als de flosjes als hanger. Ik ga beginnen met giethars dan kun je bv een druppel met wat stukjes haar erin laten maken, de rest is doorzichtig als glas, of een hartje, of een rond, vierkant, rechthoekig rechtop hangend staafje als hanger..

DolleBokker

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-08-12
Woonplaats: Den Hout

Re: Sieraad paardenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 01:26

Ik zou zeggen ga dan voor Paard en sieraad van Barbara Droppert, of Galope van Mart Holtrop. Deze zijn zeker weten Goed, betrouwbaar, netjes afgewerkt, en goede prijs/kwaliteits verhouding, en deze mensen zijn zelf goud/edelsmid dus als je een bestaand model (zilver) anders wil hebben (b.v. In goud, een armband in een smallere versie, naam erin gegraveerd of een edelsteen erin) dan kun je gewoon contact met ze opnemen en denken ze met je mee wat mooi is en wat de mogelijkheden zijn. En als achteraf toch iets niet goed is (maat van een ring, de hanger past niet over jouw ketting) word het opgelost. Met speciale wensen kun je eerst een offerte vragen. Misschien niet het goedkoopst dat te krijgen is in het "bos" van paardenhaar sieraden, maar zeker een goed sieraad dat lang meegaat. (En let op goud slijt ook na verloop van tijd, dus kies niet voor te dunne sieraden. Hoe minder goud eraan zit, hoe goedkoper maar ook zwakker!)

MiraLooks

Berichten: 323
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:39

Je kan ook even bij mij kijken... Als je wilt kan je ook langskomen en dan kan je eerst alles in het echt zien. Foto's op internet kunnen toch een vertekend beeld geven.
www.miralooks.nl

vdlinden
Berichten: 10
Geregistreerd: 30-06-08

Re: Sieraad paardenhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:17

Hoe houd de kwaliteit zich miralooks ? maw is het dagelijks draagbaar of alleen voor in de weekenden bijvoorbeeld ?

MiraLooks

Berichten: 323
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:45

dagelijks draagbaar - geen probleem.