Poezel haar eerste keer in de sneeuw.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Poezel haar eerste keer in de sneeuw.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 18:22

Fientje is nu bijna 2 jaar, maar dit is haar eerste keer in de sneeuw. :brr:

Ik loop met Fien nu elke dag buiten, in het begin was het natuurlijk eng, maar nu vindt ze het heerlijk en altijd interessant.
Soms zijn er natuurlijk ook mindere dagen, als we bijvoorbeeld losse honden tegenkomen die absoluut niet onder appél staan, maar ik heb haar aangeleerd om op commando op mijn schouder te springen.
Dat is voor haar veilig en dan kan ik de rest regelen. :Y)


Ze kijkt erg benauwd, maar dat is dus omdat er iemand hout aan het verslepen was.
Afbeelding


Veilig naast mijn grote laarzen. Soms gaat ze vol in de rem en moet ik dus moeite doen om niet op een staart of voet te gaan staan..
Afbeelding


Aan andere poezels moet nodig gesnuft worden, ook al fluistert de andere kat honderd vloekwoorden.
Afbeelding


En als we weer thuis zijn heerlijk met haar zus in de vensterbank slapen.
Afbeelding

Het is een draak most of the time, maar ik vind het heerlijk om elke dag met het monster op stap te gaan. <3

Koper

Berichten: 30259
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 18:35

Wat leuk! Is ze ook in de sneeuw gaan staan? Supergezellig om zo met je poezel op pad te gaan :)

Mijn poetie is 3. Die kijkt vandaag ook met grote ogen naar al het wit buiten. Ik denk trouwens dat ze me vermoordt als ze aan een tuigje naar buiten zou moeten. Dat regelt mevrouw allemaal selluf wel.

StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 18:50

Koper schreef:
Wat leuk! Is ze ook in de sneeuw gaan staan? Supergezellig om zo met je poezel op pad te gaan :)

Mijn poetie is 3. Die kijkt vandaag ook met grote ogen naar al het wit buiten. Ik denk trouwens dat ze me vermoordt als ze aan een tuigje naar buiten zou moeten. Dat regelt mevrouw allemaal selluf wel.


Ja, ze is zelf ook in sneeuw gaan staan, we wonen in een flat dus ze gaat op mijn schouder de lift in, maar eenmaal buiten zet ze een voetje op mijn arm en wil ze zelf lopen. :D

Ik heb het haar ook echt aangeleerd hoor, het lopen aan een tuigje. In het begin tikte ze nog net niet met haar vinger tegen haar voorhoofd. :+
Ik ben door verschillende tuigjes gegaan, maar ik heb er eindelijk een gevonden waar ze zich niet uit kan wurmen.

Haar zus daarentegen vermoordt me nog net niet.
Als ik daar mee naar buiten zou gaan, denk ik dat mensen de dierenbescherming bellen. Die krijst de gehele buurt bij elkaar.. -O-

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Poezel haar eerste keer in de sneeuw.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 18:59

Aaahhh, wat leuk <3
Commando's leren aan een kat? Ik maar denken dat ze op alles antwoorden met een middelvinger :Y)

StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-17 19:09

Selina schreef:
Aaahhh, wat leuk <3
Commando's leren aan een kat? Ik maar denken dat ze op alles antwoorden met een middelvinger :Y)


Hahaha, ja, ze luistert ook alleen als haar humeur er naar staat. Soms gooi ik d'r gewoon als een brandweerman over mijn schouder.
Ze vindt namelijk dat ze het soms best zelluf kan regelen. Neeuh, laten we dat maar niet doen, dankuzeer. :o