Teken ideeën?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 16:43

Hee allemaal

Ik zit even in een soort dilemma

Ik heb van mijn lerares een supergroot tekenvel van 1 meter bij 70 of 75 cm mee naar huis gekregen. Ze weet dat ik enorm veel van tekenen houd, en ik zei dat ik supergraag een keer op zo'n mega vel zou willen tekenen. Dus ze gaf me er een mee naar huis. Maar nu is de vraag, wat moet ik erop tekenen?

Ik dacht eerst aan Michael Jackson, omdat ik daar enorm fan van ben. Maar ik ben nu met hem bezig op A3 formaat in een al (voor mij) apartere vorm. En ik teken nooit celebrities twee keer. Ik wil wel iets realistisch gaan tekenen. Dat weet ik zeker. Maar ik wil iets waar ik zeker geen spijt van krijg.

Ik wil andere celebrities niet doen, omdat ik verder nergens echt meeeeega fan van ben. Ik wil ook niet bijvoorbeeld mijn hond doen die vorig jaar is overleden, want ik wil niet gaan zitten tekenen en dan constant moeten huilen. Al helemaal niet nu ik verkouden/half ziek ben :')
Paarden heb ik ook al veel te veel getekend :')

Weet iemand iets leuks? Of dat je me in elk geval op weg helpt met mijn keuze. Want ik weet het echt niet. (Geen: ik wil dat je mijn dier tekent, aub. Ik wil deze tekening voor mezelf houden :D)

Alvast bedankt

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)


Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:49

Misschien kun je andere dieren proberen te tekenen? Op zo'n groot vel is het misschien heel leuk om een soort scene te maken in het bos (met vogels, hertjes, konijnen) of in de zee (haaien, koraal, mooie vissen): kun je mooi meerdere dieren kwijt én een beetje natuur! :D

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:51

Is dit niet iets leuk ook? Een drawing generator gebruiken? :D Dan ga je meteen ook wat meer uit je comfortzone. http://artprompts.org/

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

eclair98

Berichten: 11602
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:52

Of het zogenaamde doodle, lijkt me ook erg gaaf op zo'n groot vel!

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 16:59

Bunn schreef:
Misschien kun je andere dieren proberen te tekenen? Op zo'n groot vel is het misschien heel leuk om een soort scene te maken in het bos (met vogels, hertjes, konijnen) of in de zee (haaien, koraal, mooie vissen): kun je mooi meerdere dieren kwijt én een beetje natuur! :D

Ja zat ik ook al aan te denken. Maar, dat gaat enoooorm lastig worden. Vooral met verhoudingen. Dat is namelijk mijn slechtste kant :')

Wel leuk bedacht. Ik houd het in mijn achterhoofd :)
Jackytje schreef:
Is dit niet iets leuk ook? Een drawing generator gebruiken? :D Dan ga je meteen ook wat meer uit je comfortzone. http://artprompts.org/

Dit is handig :D
Die kan ik wel vaker gebruiken. Bedankt. Dan kan ik daar ook wat op rondneuzen :)
eclair98 schreef:
Of het zogenaamde doodle, lijkt me ook erg gaaf op zo'n groot vel!

Daar ben ik al mee bezig op een ander groot vel. Die is wat kleiner als A3.
En ik heb al een andere af. Ik Doodle echt enorm veel :')
Wel bedankt voor de optie :D

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:32

Idee kwam van deze youtuber die ik volg. Staan nog meer leuke tips in deze video!

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 17:47

Jackytje schreef:
Idee kwam van deze youtuber die ik volg. Staan nog meer leuke tips in deze video!
[ Video ]

Dankjewel. Het zijn inderdaad leuke ideeën. Ik kan ze best een keer uitproberen :)

Ik kreeg net een idee om misschien een soort galaxy ding te tekenen. Of iets wat er mee te maken heeft. Maar ik weet niet of dat slim is :\

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:55

Lijkt me wel een gaaf idee. Maar dan moet je goed nadenken wat je er in wilt verwerken.

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 18:08

Jackytje schreef:
Lijkt me wel een gaaf idee. Maar dan moet je goed nadenken wat je er in wilt verwerken.

Precies dit. Ik kan ook een combinatie maken. Dat ik een stuk bos ofzo in de nacht maak, en dan een galaxy lucht erachter

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:31

Ja dat is een gaaf idee! Kan je misschien ook een silhouette van bijvoorbeeld een eland erin verwerken :D

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 18:33

Vero schreef:
Ja dat is een gaaf idee! Kan je misschien ook een silhouette van bijvoorbeeld een eland erin verwerken :D

Dat is een mooi idee :oo
Ik onthoud het. Maar ik wil wel nog meer leuke opties horen. Misschien zit er wel wat leukers bij

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)


Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:40

Hier nog wat dingen (meeste met galaxy) die ik erg gaaf vind:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


edit: ik kan je ook wel de link naar mijn art ideeën op pinterest sturen als je wilt.

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Teken ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:52

Of anders iets met de Aurora Borealis met een Scandinavisch landschap. (Bos, bergen, natuur)

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 19:07

Vero schreef:
Hier nog wat dingen (meeste met galaxy) die ik erg gaaf vind:

[ [url=m/itVfmT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GvIQ1w.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nkwjpc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EdCvCS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cLliLt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pAQDtV.jpg]Afbeelding[/url] ]


edit: ik kan je ook wel de link naar mijn art ideeën op pinterest sturen als je wilt.

Die ballerina houd ik in mijn achterhoofd. Dansen is namelijk een van mijn passies. Niet alleen ballet hoor, maar dat vind ik de beste dansstijl om dans te vertonen als een foto of tekening :)
Jackytje schreef:
Of anders iets met de Aurora Borealis met een Scandinavisch landschap. (Bos, bergen, natuur)

Dat is ook superleuk :)
Als ik galaxy doe, onthoud ik dat ook even

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-17 21:11

Ik heb een idee :D

Als ik nou het silhouet van een ballerina teken, en dan dat ze een stokje ofzo vast heeft, waar prachtige natuur met galaxylucht is? Een beetje zoals de foto hieronder, maar dan op mijn eigen manier.

Afbeelding

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimwilliam, MirjamRobin, Sting en 3 bezoekers