[VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-17 09:58

Ik heb dus krachtvoermix, junior mix die lekker zou ruiken en slobbermix gehaald, hopen dat hij er eentje lekker vindt.

Bietenpulp en zemelen werd mij in de winkel afgeraden omdat dit meer is voor paarden die niet te veel moeten doen en maar op stal staan, hij zou er niet van bijkomen (en dat is toch echt wel nodig).

Op dit moment maakt het me nog niet zoveel uit wat hij eet (bwvs), àls hij maar wat krachten opdoet.
Ik stond vannacht bij hem in zijn stalletje en het was echt een zielig hoopje. Ik kon zijn volledige ruggengraat afgaan tot aan zijn staart en ook zijn schouders voelde ik heel duidelijk. Nou ben ik dus Dexter gewend en ik heb nooit geweten wat het was om überhaupt iets van bot te voelen :+

Vanmiddag na het werk (moet gelukkig maar tot 16h vandaag) maar eens aan de slag met zijn uitgebreid lunchbuffet. Als hij het niet lust staat er vast nog wel een tientonner te popelen om de restjes te eten. En anders zijn er nog twee eeuwig-hongerige shetten die ook alles lusten wat er eetbaar uitziet.

Zijn bodyguard beschermt hem wel voor gemene merrieveulens :)

Afbeelding


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:09

Ach wat sneu zeg, ik hoop dat het snel beter gaat!

Ik zou een zak subli seniores priores kopen. Dat heeft mijn trekpaard echt heel snel terug op gewicht gebracht, ze vinden het heerlijk en het zet heel goed aan. Is een volledige vervanger voor ruwvoer en krachtvoer als je er genoeg van voert. Je moet het wel weken zoals bij slobber. Sowieso te koop bij de Welkoop in Echt, daar haal ik het ook, maar misschien ook nog dichter bij.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-17 10:18

8nnemiek schreef:
Ach wat sneu zeg, ik hoop dat het snel beter gaat!

Ik zou een zak subli seniores priores kopen. Dat heeft mijn trekpaard echt heel snel terug op gewicht gebracht, ze vinden het heerlijk en het zet heel goed aan. Is een volledige vervanger voor ruwvoer en krachtvoer als je er genoeg van voert. Je moet het wel weken zoals bij slobber. Sowieso te koop bij de Welkoop in Echt, daar haal ik het ook, maar misschien ook nog dichter bij.


Echt is maar een klein kwartiertje van hier, goed om te weten!
Ik probeer eens eerst even mijn huidige voorraad haha, zijn hooi eet hij namelijk wel goed.

Wat ik vreemd vind is dat mijn 8-jarige clyde wel genoeg heeft aan zijn hooi, alsook mijn twee shetten. Die worden al dik van lucht, dus krijgen enkel hooi bijgevoerd en een beetje onderhoudsbrok..

Op zich heeft Duke geen moeite met bijkomen, zijn voer in Engeland at hij heel goed en hij stond vreselijk rond toen hij bij mij kwam. Hij lust ons voer gewoon niet graag..
Toen er nog gras op de wei stond, bleef hij daarvan ook best goed op gewicht, daarom is het me denk ik niet meteen opgevallen dat hij zijn voer niet at.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:28

Wat naar, hopelijk knapt hij snel weer op :(
Maar dat hij ineens luizen heeft is toch iets om in de gaten te houden.
Wil je niet bang maken maar mijn haf had nooit luizen. En vlak voordat hij ineens dood in de weide lag had hij voor het eerst van zijn leven luizen gehad. Voor de luizen is hij behandeld met cibacil, maar helaas lag hij een paar weken later dood in de weide. Heeft toch iets onder de leden gehad, wat weten we niet.
Maar vlak voor z'n dood was hij niet zichzelf. Ik dacht dat dat door de verhuizing kwam... Stom.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-17 10:36

Chasey schreef:
Wat naar, hopelijk knapt hij snel weer op :(
Maar dat hij ineens luizen heeft is toch iets om in de gaten te houden.
Wil je niet bang maken maar mijn haf had nooit luizen. En vlak voordat hij ineens dood in de weide lag had hij voor het eerst van zijn leven luizen gehad. Voor de luizen is hij behandeld met cibacil, maar helaas lag hij een paar weken later dood in de weide. Heeft toch iets onder de leden gehad, wat weten we niet.
Maar vlak voor z'n dood was hij niet zichzelf. Ik dacht dat dat door de verhuizing kwam... Stom.


Luizen is altijd iets wat ik goed in de gaten houd! Dexter bleek vorige week toch geen luizen te hebben maar ik houd alsnog het heel goed in de gaten, wat niet is kan nog komen.

Het vervelende is natuurlijk dat we bij Duke niet weten of hij het van een ander veulen heeft overgekregen. Dat ik Duke nakijk en bij luizen uitkom, wilt niet zeggen dat hij ze als eerste had. Het wilt gewoon zeggen dat ik het als eerste zag, de andere veulens worden namelijk lang niet zo vaak nagekeken, zij komen sowieso niet echt in de hand.

Hij heeft een erg sterke ontworming gekregen die ook de luizen doodt en alles wat er op zijn lichaam kan zitten (bv teken etc..) en mijn vriend en schoonbroer houden hem heel goed in de gaten als ik er niet ben. Dankzij hun loopt er hier nu een flinke tweeling rond die doodziek te vroeg geboren werd, ik steek mijn handen in het vuur voor hun kennis en bekwaamheid en leer elke dag nog van ze bij.
Ben heel blij dat mijn paardjes daar mogen staan en zulke goede zorgen krijgen.

De dierenarts was al te plaatse nog voor ik wist dat er iets aan de hand was (ik heb m'n telefoon normaal niet bij als ik werk, nu natuurlijk wel) dus ben heel blij dat ze snel gehandeld hebben.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:40

Fijn dat ie in goede handen is :D Dan komt het vast helemaal goed met de goede zorgen.
Ik verwijt mezelf nog elke dag of ik niet iets had kunnen doen. Maar dat is altijd achteraf.
Waar die luizen vandaan komen is mij ook een raadsel. James* en Bliksem stonden ook gewoon aan huis. Geen andere paarden. Maar zaten er ineens beide onder. Snap het nog steeds niet.


Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-17 18:12

Zijn wat veel foto's maar dan zien jullie t best wat ik bedoel. Zijn stalletje is klaargemaakt, een eigen stalletje voor Duke en zijn liefje met als belangrijkste: een eigen voerbak. De twee tortelduifjes mochten enkel eten als een van de andere veulens niet aan de bak stond, niet bevorderlijk als je sowieso al niet goed eet.


Afbeelding


Wat foto's van zijn flanken en rug :(


Afbeelding

Afbeelding


Maaaaar, hij eet!!
Junior mix, best mix en luzerne gemengd met een schep zemelen. Luzerne zal afgebouwd worden maar alles wat hem nu aan het eten krijgt helpt.

Koorts van 39,5 nu naar 38,2 yessss

Nu goed eten en aankomen, de rest krijgen we wel onder controle die droevige oogjes kunnen alleen echt een mens zijn hart breken, bahbah


Afbeelding

Anoniem

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:15

Aahw, dropje. :(:)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 08:16

Hopelijk knapt ie snel op in zijn eigen stal. Nu weer snel aansterken!
En wat leuk dat ie een vriendinnetje heeft wat zo leuk samen gaat :) lief!

Ik heb gisteren ook de dierenarts laten komen. Ik vond Nick anders... Ookal moet ik hem nog leren kennen het jaar door. Ik vertrouwde het niet. Gevoel was toch goed. Hij heeft een bloedworm infectie... :(
Gelijk begonnen met behandelen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-17 09:12

Oh nou voor Nick ook heel veel beterschap dan! Hopelijk allebei snel de oude

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-17 22:06

Duke's temperatuur is weer normaal en hij eet zijn nieuwe voer, gelukkig. Hij staat nog wat wiebelig op zijn benen en is nog veel te mager maar kan weer langzaam beginnen bijkomen. De ontworming is zijn werk, zowel witte als rode wormpjes in de mest :( :(
Dat was m'n eigen schuld, ik ben er van uitgegaan dat hij ontwormd was omdat alle andere veulens ontwormd waren maar nu bleek dat hij toen nog helemaal niet hier was, toen we alle veulens ontwormd hebben. En hij is dus in Engeland waarachijnlijk ook nooit ontwormd.

Maar goed, wat er in zit moet er nu uit en dan komt het langzaam weer goed.


Afbeelding

Afbeelding

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:32

Balen van de wormen. Maar de behandeling is begonnen. Ik zit in het zelfde schuitje.
Nu je weet dat hij o.a. Bloedwormen heeft, hoe doe jij het nu met naar de weide gaan?
Ik heb nu dus hetzelfde en vandaag kwamen ook de eerste rode wormen naar buiten. Maar hoe voorkom ik dat ze weer besmet worden met de eitjes die weer in de weide zijn gekomen via de mest?
Ik lees dat ik ze dan een half jaar niet in die besmette weide moet doen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-17 09:26

Chasey schreef:
Balen van de wormen. Maar de behandeling is begonnen. Ik zit in het zelfde schuitje.
Nu je weet dat hij o.a. Bloedwormen heeft, hoe doe jij het nu met naar de weide gaan?
Ik heb nu dus hetzelfde en vandaag kwamen ook de eerste rode wormen naar buiten. Maar hoe voorkom ik dat ze weer besmet worden met de eitjes die weer in de weide zijn gekomen via de mest?
Ik lees dat ik ze dan een half jaar niet in die besmette weide moet doen.


Goh geen idee, nooit over nagedacht? Hier gaan ze altijd gewoon naar buiten. Op plaatsen waar ooit mest heeft gelegen eten ze het terugkomende gras toch niet op..
Heb ook even gelezen:
Zolang we zorgen dat de weide niet 'overbevolkt' is met veulens, er geen oudere paarden bij staan en hij veel op stal staat (waar hij geen besmet gras eet) zouden de wormen met dit weer niet te lang kunnen overleven.

Zolang hij ziekjes is gaat hij overigens enkel naar buiten als het echt zacht is buiten en niet regent. Gisteren is hij binnen gebleven en heb ik hem zien mesten, toen ben ik meteen gaan kijken en zag ik de wormpjes. Laaang niet zoveel als ik op de horrorfoto's zie bij de artikels die ik net las, echt een enkeling op een paar plaatsjes. Maar dat kan natuurlijk nog komen, alles moet er uit! _-:( ~~}>

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:49

Ah dat is fijn dat je niet van die horrorplaatje krijgt te zien in de mest. Daar was ik inderdaad ook blij van, dat het er maar ene paar waren. Want als je googled.... pfff.
Het is ook beter dat de wormen er niet in grote getale tegelijk uit komen, anders gaan de darmen daar te veel kapot van.

Ik heb misschien het voordeel dat ik een winter en een zomerweide heb. Die zomerweide hebben ze al een hele tijd niet in gestaan. (De hele winter niet :P Haha) Misschien dat ik ze maar eerder die kan weer op doe. Kan de winterweide hopelijk qua besmetting afsterven.

Moet jij de kuur ook herhalen over een paar weken/maand?

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-17 10:09

Chasey schreef:
Ah dat is fijn dat je niet van die horrorplaatje krijgt te zien in de mest. Daar was ik inderdaad ook blij van, dat het er maar ene paar waren. Want als je googled.... pfff.
Het is ook beter dat de wormen er niet in grote getale tegelijk uit komen, anders gaan de darmen daar te veel kapot van.

Ik heb misschien het voordeel dat ik een winter en een zomerweide heb. Die zomerweide hebben ze al een hele tijd niet in gestaan. (De hele winter niet :P Haha) Misschien dat ik ze maar eerder die kan weer op doe. Kan de winterweide hopelijk qua besmetting afsterven.

Moet jij de kuur ook herhalen over een paar weken/maand?


Normaal gewoon na een half jaar dacht ik, ik weet dat het meerdere keren per jaar moet gegeven worden maar ik weet even niet meer hoe vaak. Dexter wordt altijd met de andere paarden samen gedaan, dus ik ben eigenlijk echt verwend de afgelopen twee jaar. Heb nooit ergens op moeten letten want het werd allemaal voor mij geregeld samen met de rest. Moest gewoon dokken :P

Hoefsmid, dierenarts, inentingen, ontworming, voeren, verplaatsen etc... gebeurt altijd in groep.

Brengt mij even off topic naar een ander onderwerp. Worden jullie paarden echt jaarlijks ingeënt? De staleigenaars hadden het me echt afgeraden. Enkel de paarden die wedstrijden doen worden ingeënt en de rest absoluut niet, ze zijn er zelfs heel erg tegen. Hun paarden zijn nooit ziek, maar écht nooit hé (afkloppen, hout vasthouden etc.) en Dexter is ook nooit ziek geweest. Nu heb ik ze dus een week of twee geleden allebei samen voor het eerst geënt en is die kleine meteen ziek. Ik snap dat dit kan gebeuren van een inenting maar ik vond het raar dat zij er zo tegen waren.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:30

Ik ben sowieso tegen enten, voor zowel dier en als mens. Marloes (dochter) krijg ook geen entingen. (Nu krijg ik vast heel de maatschappij over mij heen). Je wilt niet weten wat voor troep er in zit. Had gisteren toevallig nog een hele discussie met mijn moeder over enten. En ik word een beetje discussie moe. We worden aan het lijntje gehouden met al die entingen. Zijn veel mensen en dieren die er juist ziek van worden. Toen ik zwanger was van David moest en zou ik van de verloskundige de Mexicaanse griepprik halen. Zo strond eigenwijs als ik ben deed ik dat niet, ik werd voor gek verklaard!!!!!! Dat was echt niet normaal wat ik deed. Nou.. ik ben niet ziek geweest en ik leef nog steeds :')

Nick is in oktober wel geent, de jaarlijkse enting volgens het boekje. (Want anders mag ie idd niet naar wedstrijden ed). Nick is ziek en Bliksem niet. Die is al vanaf 2011 niet meer geent. Want tja.. hij gaat toch nergens heen, waarom zou ik hem dan in Gods naam enten als ik er toch al zo op tegen ben?
De katten en de hond worden hier ook niet geent. De hond in het verleden wel, omdat het moest, anders kwam hij het pension niet in als wij op vakantie gingen. Tegenwoordig gaat hij altijd mee en sindsdien is hij niet meer geent. Beest heeft nooit wat!
Ik vind het maar niet die entingen, de maatschappij wil doen laten geloven dat het goed is... maar al die horror verhalen houden ze wijzelijk stil.. Want zelfs de mensen die de entingen maken zeggen dat ze die troep niet in hun lichaam willen. Is toch idioot eigenlijk? Mensen en dieren spuiten ze gewoon ziek, want dat houdt die medicijnen industrie in stand... Daar wordt nog altijd het meeste geld aan verdient. Mensen worden opgelapt met pilletjes, ipv dat ze advies krijgen over betere voeding met vitamine. Het gros van de mensen (en dieren) hebben vitamine gebrek. Voor mensen vooral vitamine C. Geef niet joh, met een pil en een prik ben je weer in orde. Kassa...

Nou zo denk ik er dus over :P En mensen kunnen me naïef noemen, maar ik ben van mening dat die groep niet nodig is. Alles wat je nodig hebt kun je uit de natuur halen. Vitaminen en mineralen. Mensen vreten tegenwoordig alleen maar fabrieksspul en daar zit niks meer in. Alleen maagvullling, geen wonder dat men ziek wordt. Lichaam schreeuwt om vitaminen en mineralen. Maar daar is een oplossingvoor, pilletjes :P

Toen Nick bij ons kwam, begon hij spontaan mega grote mariadistels te vreten. Ik schrok me rot. Kon dat wel?? Hij vrat ze compleet op. Ik zei nog tegen Daan 'Dat onkruid moet eerst nog in de weide voordat ze daar in gaan hoor". Maar dat waren we vergeten. Dus gebeurde niet stond er nog in. En hup alle distels verdwenen in Nick.
Gelijk gaan googelen. Blijkt dus vol te zitten met vitamine E! En het wordt als suplement verkocht. Dat paard eet dat dus om aan zijn vitaminen te komen. Dat kiest hij zelf uit. Andere planten liet hij staan. Brandnetels vrat hij ook op. Schijnt ook weer goed te zijn en zelfs los verkocht te worden in suplementen.
Nu het winter is en Nick dus alleen hooi krijgt, zie je hem zwakker worden. Hij mist zijn vitaminen!! Hoe blind heb ik al die jaren kunnen zijn? Nu ik geen vitaminen in de weide heb staan heb ik gisteren toch maar even wat losse vitaminen gekocht, zodat hij niet te kort komt.

Als laatste aanvulling. Medicatie kan natuurlijk ook goed zijn, zo had ons Davidje hier nu niet gezeten als het niet bestond. Hij had een ernstige bacteriële infectie in het ziekenhuis opgelopen als baby en daar bijna aan bezweken, dankzij antibiotica heeft hij dat overleefd.
Dus tja.. het is gewoon afwegen en kijken wat je doet. Maar toch weet ik zeker dat mens en dier een chronisch gebrek heeft aan vitaminen. Als je die voldoende binnen krijgt ben je veel sterker en is je afweersysteem veel sterker. Maar ik dwaal nog al af :P

Pluttersput

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:35

Ik ent wel. Mensen die niks enten aan dieren en zeggen dat die van hun niks hebben.. Ik denk dat je blij mag zijn dat de rest van je omgeving wel ent. En dat je daarom nog niks hebt ;)
Ik ben het met je eens dat er veel uit de natuur te halen is, maar bij mij wordt het gewoon wel geent. Zeker de pony's ivm tetanus. Moet er niet aan denken dat er eentje zich eens aan iets open haalt en dan een tetanus infectie krijgt. Dan zou ik echt woest zijn op mezelf :)

Het is een overweging die je maakt, en voor iedereen is dat natuurlijk anders. Iedereen heeft zijn eigen beweegredenen daarvoor. Maar ik ben voor enten. Uitzonderingen daargelaten, mexicaanse griep, sowieso de griepprik, dat zijn dingen waar ik niet zo van weet wat ik daar mee zou doen. Maar je standaard dingen.. Hier wordt het fijn wel geent. Ik wil niet degene zijn die mijn blok honden hier besmet omdat mijn honden niet geent zijn en iets oplopen ergens.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-17 16:47

Sorry ik was een paar daagjes op verlof!

Duke lijkt een stuk beter maar ik vind hem nog steeds erg mager hmpff. Ik snap natuurlijk dat het tijd nodig heeft maar had toch gehoopt dat zijn flanken wat waren uitgezet ondertussen.

Maar wat geduld hebben...

Hij eet goed, er zitten geen wormen meer in zijn mest, wordt over een dikke week nog eens behandeld tegen de luizen om overgebleven neten de elimineren, hij rent weer met de andere veulentjes en zijn temperatuur blijft normaal.

Maar het blijft een schraal ding :+

Afbeelding
Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 17:48

Humaan enten mogen ze van mij verplichten, precies omdat het vandaag heel hip is onder vooral moeders (toevallig nooit es met een wetenschappelijke achtergrond en met een voorliefde voor leuke smileys en zielige grote complottheorieën) om hun kinderen niet te enten. Dat ze niet ziek worden omdat de rest geënt wordt, is bijzaak. Ik ben niet overtuigd dat de middeleeuwers die vaak verhongerden, zoveel beter aten... Ik zie om me heen juist heel veel mensen die heel gezond eten en koken, bij ons wordt er bvb ook echt veel zelf gekookt, alles vers.
Ik check trouwens geregeld mijn bloedwaardes en op vitamine D na in de winter nooit wat tekort en prima weerstand.

Ik ga binnenkort op reis en laat me ook enten hoor. Fijn anders even met gele koorts naar huis komen of zo, of tyfus.

Mijn binnenkat ent ik niet, maar dat is omdat ze bij de DA een keer zo bang was dat de DA vreesde voor haar leven.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-17 10:52

Nog even over het enten, hij moet over een paar weken dus weer die herhalingsenting... Gaat hij daar weer ZO ziek van zijn? Want dan ben ik echt aan het overwegen deze niet te doen.. Hij is net weer wat beter op zijn benen en eindelijk terug wat op gewicht

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 23:01

Best es bespreken met je dierenarts?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-17 23:03

poes schreef:
Best es bespreken met je dierenarts?

Dat heel zeker!
Hij zal ook vast niet alleen van die inenting zo ziek zijn geweest maar ik vroeg het me vanmiddag af.

On a different note, hij is wel weer fijn aan het opknappen en krijgt zijn buikje en zijn honger terug :)

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-17 11:28

Avondje niksen, heerlijk!
Heb me nog eens achter mijn potlood gezet, het is nog niet klaar maar ik heb schrik dat als ik verder ga, ik het verpest haha

Dexter

Afbeelding

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:20

Mooi!! Snel verder tekenen!
Maar ik herken de gedachte 'Straks verpest ik hem als ik verder ga'. Heb ik ook altijd haha.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-17 17:58

Fijne Valentijn voor jullie!
Doen jullie iets speciaals met Valentijn? Ik moet gewoon werken. Oh de fijne kantjes van werken in de horeca, allemaal tafeltjes van 2 vandaag 8)7


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Mark0919 en 36 bezoekers