Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:25

Hoi, wij gaan zondag naar JA, maar we komen van 2 kanten. Nu willen we met 1 auto naar de RAI, en dus in de buurt 1 auto gratis parkeren. Ik zit te kijken om vanaf de A9 Amstelveen in te rijden, maar kan ik daar ergens mijn auto veilig gratis parkeren? Ik zit te kijken om bij afslag 4 Oudekerk ad Amstel de A9 af te gaan en dan Amstelveen in te rijden.

Brand los :D

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:26

In Amstelveen zijn genoeg wijkjes waar je hem gratis mag neerzetten!
Ook langs bijvoorbeeld metro 51 door Amstelveen heen heb je parkeerplekken.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 01:29

Als er niks gratis mocht zijn: misschien kun je zoeken op een P&R? Als je er eentje zoals in Den Bosch tegenkomt is dat misschien wel het handigst. Niet helemaal gratis, maar €4 voor een hele dag is ook niet heel veel en dan staat 'ie zeker veilig.
Maar wie weet zijn er Bokkers die iets gratis weten, altijd handig :)

Laura_Zodine

Berichten: 598
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 02:15

Halte Uilenstede is de dichtstbijzijnde met vrij parkeren en een parkeerplaats naast de metro Halte 51.

Laura_Zodine

Berichten: 598
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 02:17

Volgens mij kan je in het weekend ook gratis parkeren bij het amstelpark, dat is op loopafstand.

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 03:40

Op zondag zijn de meeste delen van de stad gewoon gratis parkeren. Rivierenbuurt naast de rai bv: https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#! ... ndag/12:30

Als het heel druk is zetten ze soms straten af, maar het is nog best mogelijk hoor.

Edit: Ik denk dat ik je vraag verkeerd begreep. Als je de tweede auto in amstelveen wil neerzetten. Persoonlijk denk ik dat het het makkelijkste is om dan inderdaad afrit 4 te nemen. Dan rechts, op de kruising rechtdoor de marathonlaan op. Daar kun je straatparkeren en verderop zit een sportcentrum. Nooit gehad dat daar geen plek is. Parkeren is er gratis.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:07

Afbeelding

Andere kant van het park ,Beethovenstraat, op zondag gratis en je loopt zo door het park naar de rai. Aan de andere kant van de rai staan vaak parkeerreglaars omdat dat alleen voor bewoners is dan.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 08:16

Een aantal jaar geleden kon je gratis parkeren bij het Amsterdamse bos, vlakbij het VuMC. Bij de bosbaanweg, langs de Amstelveenseweg. Vanaf daar ben je zelfs met 10 minuten lopen bij het metro station Amsterdam zuid.

Pin mij er niet op vast dat dat nog steeds gratis is.. maar het is het uitzoeken waard :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 09:51

milatje schreef:
Een aantal jaar geleden kon je gratis parkeren bij het Amsterdamse bos, vlakbij het VuMC. Bij de bosbaanweg, langs de Amstelveenseweg. Vanaf daar ben je zelfs met 10 minuten lopen bij het metro station Amsterdam zuid.

Pin mij er niet op vast dat dat nog steeds gratis is.. maar het is het uitzoeken waard :D


Dat klopt nog steeds, mijn reumatoloog vertelde mij daar over voor als ik niet in de garage wilde staan van het VuMC. Maar heb het nog niet geprobeerd, garage vond ik makkelijker. :')

fransje23

Berichten: 15341
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 09:59

Laura_Zodine schreef:
Volgens mij kan je in het weekend ook gratis parkeren bij het amstelpark, dat is op loopafstand.



Europboulevard is gratis in het weekend en ligt dichtbij de ring.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Gratis parkeren in de buurt van de RAI(Amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 12:20