Aflevering 28 NH Bokt TV

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 17:21

Bokt
Bokt community, NH Bokt TV

De nieuwe aflevering van NH Bokt TV, de samenwerking tussen NH en Bokt, is vanaf vandaag te bekijken!

NH Bokt TV is terug! In de eerste aflevering van het nieuwe jaar gaat Julia ontdekken hoe je er voor zorgt dat je paard er tiptop uit ziet. Vorige keer hielp styliste Elisa Bonga Julia al met een outfit voor de ruiter, nu laat ze zien hoe ook het paard perfect voor de dag kan komen!

Voorgaande afleveringen


Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:51

"Want je wil natuurlijk perfect voor de dag komen"
Nou, nee eigenlijk niet :+

Vind het weer geen fijn filmpje eigenlijk..

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:03

Het is ook wel zonde dat er is gekozen voor een shot waar de balk er vol wordt afgetikt :o

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:11

Grappig filmpje weer :)

Is gewoon heerlijk hoe het enthousiasme er vanaf straalt!

Maar als we dan toch gaan stylen ... draai het sperriempje even de goede kant op :o :o :Y)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Pessoa

Berichten: 105
Geregistreerd: 22-01-11
Woonplaats: Belgie

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:30

'Ik hou er van om verschillende kleuren te combineren' *combineert zwart met bordeaux* Verrassend! }:0

Ik ga ook paarden-stylist worden denk ik :Y)

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:50

Julia presenteert het zoals altijd weer erg leuk:j

Ook ik vind het jammer (vooral voor dat meisje), dat ze een shot gebruiken waar hij de balk er af tikt.

Waar is dat andere meisje eigenlijk gebleven?

lizy29

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:08

Er is een poging gedaan het lekker vlot te presenteren maar door het onderwerp en de styliste vind ik het echt een extreem truttige oninteressante aflevering geworden.

https://www.bokt.nl/markt/ad/522801/pension-midden-frankrijk
[HK] [VOLG] Ons project in Frankrijk

Valdesh

Berichten: 116
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:38

lizy29 schreef:
Er is een poging gedaan het lekker vlot te presenteren maar door het onderwerp en de styliste vind ik het echt een extreem truttige oninteressante aflevering geworden.


Helemaal mee eens. Ik zie liever nuttige afleveringen waar ik als paardenhouder veel van kan leren.

Ufaz: B+12 L1+11 L2+11 M1+11

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:47

Detroit schreef:
Het is ook wel zonde dat er is gekozen voor een shot waar de balk er vol wordt afgetikt :o


Sneu ook voor de ruiter. Doet hier leuk aan mee en wordt dan zo neergezet. Vond de filmpjes al niet meer interessant maar nu ook niet meer leuk.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:49

Hoe weten we eigenlijk wie de wedstrijd uit het vorige filmpje heeft gewonnen :')

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

KatooG
Berichten: 169
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:33

Volgens mij zat er meer in dit onderwerp dan er is uitgehaald. Je kon er het onderwerp fotoshoot aankoppelen, seizoenkleurtjes, enz... want een dekje kiezen dat bij je jasje past voor op wedstrijd vind ik nu niet bepaald interessant genoeg om er een filmpje over te maken. Verder is het spijtig van die balk, misschien was het de bedoeling maar moest ik dat meisje zijn had ik toch liever gehad dat ze mij filmen als ik er perfect over zweef.

Verder zijn er nog zoveel topics niet gedaan die veel nuttiger en interessanter zijn dan de kleur van een dekje.

NH Bokt Tv is geen hopeloos kanaal maar het is wel tijd om beter over de onderwerpen na te denken. Waarom ga je niet eens op bezoek bij een paardenkliniek? Mennen? Bekende ruiters? Naar een grote wedstrijd gaan?

keeyzie

Berichten: 5714
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:48

Wat me een beetje verdrietig maakt zijn al die negatieve reacties hierboven....
opbouwende kritiek oké, maar zo negatief?

En als het je allemaal niet interesseert waarom kijk je dan?
Persoonlijk vind ik de afwisseling in de onderwerpen juist wel leuk, ik denk dat juist dit filmpje en de voorgaande leuk zijn voor de jongere doelgroep.

Misschien zijn er hier op bokt wel mensen die deze filmploeg willen uitnodigingen om op die manier een positieve bijdrage te kunnen leveren? Ik vind dat Julia het trouwens enorm goed presenteerd :j

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:11

beetje commercieel gedoe... ik denk dat het voor de meeste wel belangrijker is dat het eerder functioneel is dan mooi... natuurlijk altijd wel leuk als je mooi voor de dag komt maar dat zou geen prioriteit moeten zijn. en daar vind ik nu wel dat daar nu de nadruk op gelegd wordt. zowel in dit filmpje als de vorige. dan hadden ze het meer in wedstrijd vorm moeten stoppen, en niet voor 'iedere dag'.

maar Julia doet het echt goed!! is van de 'designer' niet te zeggen... ik ik ik hoorde ik continu in haar gesprekken. beetje jammer!

en ik vraag me af hoe het zit met de winactie... geen flauw idee hoe wie wat waar, was wel handig geweest als daar ook wat meer info over was! jammer als de winnaar zijn/haar gewonnen setje niet zou kunnen ontvangen...

Every accomplishment starts with the decision to try.

mooney

Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 08:21

Ik vind dat Julia het inderdaad heel goed doet, denk dat dat ook wel ervoor zorgt dat je toch blijft kijken. Toen ik de titel zag dacht ik ook, meh. Maar door de intro gaf ik het wel een kans. Wel jammer dat de styliste niet meegaat in de enthousiaste stijl van Julia, wellicht een fijn mens maar dat komt nu niet zo over op film.

Achteraf toch halverwege maar weer gestopt, dit is gewoon echt niet mijn onderwerp. Als 'style maakt niet uit' ruiter/menner gooide ik er eigenlijk ook vaak een zwart dekje op, dus dan had ik liever wat uitdagenders gezien. Maar zoveel mensen zoveel wensen, vast ook mensen genoeg die dit wel leuk vinden. Ik wacht weer tot een andere aflevering die wat meer over paarden/training/etc gaan.


LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 08:29

Het had inderdaad leuker geweest als ze de trent van nu lieten zien en dan meerdere setjes denk dat iedereen wel een jasje aan kan trekken en bijpassend dekje kan vinden!

NikkivanOlst

Berichten: 7801
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:37

Heb ook al een pb gestuurd, kan veel meer uitgehaald worden want er zijn zoveel toffe gekke en gave paarden dingen te vinden, maar ze blijven NH filmen terwijl er in heel NL gave dingen gebeuren :))

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=2092059
Info over vrijheidsdressuur, klassieke dressuur en positief trainen?

http://www.visibreteam.nl

keeyzie

Berichten: 5714
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:46

Oh staat NH voor noord Holland haha, dat was voor mij dus nog onduidelijk.
Ik dacht eerst Natural horsemanship, maar daar waren ze al snel vanaf gestapt.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:01

keeyzie schreef:
Oh staat NH voor noord Holland haha, dat was voor mij dus nog onduidelijk.
Ik dacht eerst Natural horsemanship, maar daar waren ze al snel vanaf gestapt.


Ben ik ook pas recent achter gekomen :+

Every accomplishment starts with the decision to try.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:07

VisibreTeam schreef:
Heb ook al een pb gestuurd, kan veel meer uitgehaald worden want er zijn zoveel toffe gekke en gave paarden dingen te vinden, maar ze blijven NH filmen terwijl er in heel NL gave dingen gebeuren :))



Het is van TV Noord-Holland, wat denk je dan?

Maar dan zijn er alsnog ontzettend veel leuke dingen om te filmen ipv dit geneuzel van de laatste paar afleveringen

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

NikkivanOlst

Berichten: 7801
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:26

Bokt is niet alleen Noord Holland toch?

Bijna alle evenementen bijvoorbeeld zitten al ergens anders... ik denk dat als ze hier echt meer mee willen doen dat ze wellicht wat verder kunnen kijken? Er kunnen bijvoorbeeld makkelijk 3 items per draaidag worden opgenomen.

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=2092059
Info over vrijheidsdressuur, klassieke dressuur en positief trainen?

http://www.visibreteam.nl

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:27

Deze samenwerking is tussen TV Noord Holland en Bokt. Als de andere provincies mee willen doen, moet die regionale tv er geld en tijd in steken lijkt mij :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 16:34

Keet schreef:
Deze samenwerking is tussen TV Noord Holland en Bokt. Als de andere provincies mee willen doen, moet die regionale tv er geld en tijd in steken lijkt mij :)


Met 1 aflevering waren ze bij de stal waar ik werk, en dat is in Zuid Holland. Dus ik neem aan dat ze ook wel in andere delen van Nederland kunnen komen :)


maralyn

Berichten: 10400
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 18:49

Leuk!!

Ik was juist voor een wit dek gegaan, met een bordeaurode kant en een zwarte bies (Lekker creatief, tóch richting wedstrijdstyle) en omdat de beugelriemen ook zwart zijn, bordeaux rode beugels! Spannend!!
Ook het hoofdstel zou ik wit onderlegd laten, maar dan met bordeaux rood in het frontriem.

(Mijn wedstrijdset ziet er zo uit: Zwart paard, wit dekje, met rode kant en gouden bies. Dit zie je terug in de frontriem en plastron (En ben nog bezig om een zwart met rood koortje jasje te krijgen)

Mijn trainsetjes daar in tegen :') allerlei kleuren, dat boet mij niet, want het slijt, het moet het zweet drogen, als is het paars met gele en gifgroene stippen.

Ook ik vind de styliste weer wat....mwahh mwahh...

Beste dame:
Laat je passie zien, straal, lach, geniet!! Er zijn zovele bokkers en ander publiek die naar jou kijken, kijken wat jou bezig houdt! Doe er wat mee.
Stuiter een beetje mee. Lekker enthousiast, DAN kom je over!!!

Op die manier heb ik wel eens groente verkocht in een winkel waar ik totaaal niet werkte. Maar mensen die mij iets vragen, krijgen dan vrolijk antwoord.
Daar wordt een mens vrolijk van, geïnspireerd, gewoon happy!!!

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:13

Ik vraag het me idd ook af van die winacties.. Wanneer wordt deze gesloten en hoe kan je weten wie er gewonnen heeft?

Ik vind het idee leuk, maar of ik er nou echt iets van heb geleerd.. ook vond ik het jammer van die balk en dat dat paard op het begin ging steigeren. Vind Julia idd ook erg leuk presenteren!

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:16

Julia presenteert heel leuk. Ze doet echt goed haar best en is lekker der zelf.

De 'stylist' vind ik echt een vreselijke kakker en daardoor ergerde ik mij groen. Hele tijd 'vind ik' 'ik vind' 'ik' ipv het over te brengen dat het bij de set past en wat de meiden er van vinden. Nu komt t er meer op aan wat zij leuk vind, zo hoort t ook. Nou nee sorry.

Verder, even langs haar heen kijken, leuk filmpje!

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, cariena1, CharleyT, fohadie, KellyR, manubres, miicchhellee, Nathalie18x, Nickeltje, Remembrance, serenta, Suusw en 35 bezoekers