Waar vind ik het fotoboek die ik zoek ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Waar vind ik het fotoboek die ik zoek ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-17 12:27

Hallo allemaal,

Ik heb geen idee of het hier goed staat, maar ik heb een vraag over fotoboeken/albums. En ik dacht dat de fotografen hier wel ervaring met fotoboeken hebben.

Binnenkort is mijn vriend jarig en ik wil hem een fotoboek cadeau doen.

Nu zoek ik een specifiek soort fotoalbum en ik geen idee of die wel mogelijk is. Ik wil graag een fotoalbum met een foto op de kaft, maar nog niet met de foto's erin gedrukt. Dus dat ik gewoon zelf foto's binnen in kan plakken.

Mijn vriend heeft een Amerikaanse politie auto, waarmee hij tochten rijd met mensen/kinderen met een beperking of een terminale ziekte. Ik vind het onwijs gaaf van hem dat hij dit doet en ik wil dus van elke tocht waar hij bij is geweest en nog bij zal zijn een pagina maken in het fotoalbum.
En omdat ik er vanuit ga dat er nog veel tochten zullen komen, wil ik dus niet een album waar de foto's ingedrukt zijn. Dan kan ik namelijk geen foto's er in doen die er in de toekomst bij zullen komen.
Maar ik wil ook niet zo'n saai standaard fotoalbum van de hema of action waar je foto's in kunt plakken. Ik wil dat je van de buiten kant al kunt zien waar het fotoalbum over gaat.

Nu is mijn vraag dus, waar kan ik het fotoalbum vinden die ik zoek. Als die er überhaupt is..



Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Re: Waar vind ik het fotoboek die ik zoek ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:36


[o]

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-17 12:38



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 24 bezoekers