Budget challenge!! Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:19

Ik zal laatste even tellen , mam had wat boodschappen voorgeschoten dus dat moet wel weer terug naar haar komen


Berdien

Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:23

Ik ben er vandaag fors over heen gegaan := Was door- en door koud, zeiknat en had geen zin om na te denken of moeilijk te doen. Dus resterende dingen die ik nog nodig had in mandje gegooid, mezelf getrakteerd op een lekker broodje en volgende week is een nieuwe week := :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Winged

Berichten: 33001
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:11

Hier er ook over. Maar wel vanwege bruikbare aanbiedingen. Shampoo 2 voor 1. Vlees 2 voor 1.... uiteindelijk daardoor wel 15 euro bespaard. Vlees gaat zo de diepvries in.

purny

Berichten: 27450
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:11

Ik doe mee. Ga het proberen. Morgen komt er iemand eten maar daar heb ik al eten voor in huis. Maandag broodjes omdat ik moet rijden. Dinsdag ook al eten in huis. Woensdag bij m'n ouders en dan alleen donderdag voor 2 dagen koken.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:34

Leuk topic, ik ga wel volgen.
Wij leven met een gezin van 4 van 75 euro pw.
2 kinderen (5 en 1.5 jr) 2 volwassenen.
Van die 85 euro tanken er ook nog voor gemiddeld 15 euro en roken (slechte gewoonte) 20 euro :)

Dus 50 euro voor de boodschappen :)

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

Anoniem

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:59

Ik heb wel 10 cent over :+ , na mam haar voorschot terugbetaalt te hebben dus kan perfect uit :)

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 01:11

Ik heb het deze week ook weer kunnen redden. Had goedkoper uit kunnen zijn als ik naar de Lidl was geweest, maar door ziekte ben ik lekker naar de Jumbo op de hoek geweest.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik door ziekte amper gegeten heb, dus bijna m'n volledige menu nog in de vriezer heb. Had dus geen vlees ed nodig. :)

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 11:17

RoosDeG schreef:
Leuk topic, ik ga wel volgen.
Wij leven met een gezin van 4 van 75 euro pw.
2 kinderen (5 en 1.5 jr) 2 volwassenen.
Van die 85 euro tanken er ook nog voor gemiddeld 15 euro en roken (slechte gewoonte) 20 euro :)

Dus 50 euro voor de boodschappen :)


Dan ben ik heel erg benieuwd wat jullie zoal eten :)

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-17 16:47

Ik moet een menu gaan maken voor komende week maar dat is lastiger dan ik dacht :') weet echt nog niet wat ik wil eten Haha.

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:50

Yonker schreef:
Ik moet een menu gaan maken voor komende week maar dat is lastiger dan ik dacht :') weet echt nog niet wat ik wil eten Haha.

Even kijken wat er deze week in de aanbieding is? Misschien krijg je ineens ergens trek in :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

purny

Berichten: 27450
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:51

Albert Heijn heeft route 99

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:52

Yonker schreef:
Ik moet een menu gaan maken voor komende week maar dat is lastiger dan ik dacht :') weet echt nog niet wat ik wil eten Haha.


Hier hetzelfde. Vorige week ging het me goed af, maar nu minder.
Ook niet veel aanbiedingen die me echt aanspreken

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-17 17:09

Ja heb idd al gekeken wat er in de aanbieding is. Sperziebonen ga ik sowieso even recept mee verzinnen :)
Maarja een kilo hutspot... das toch veel te veel ;( en invriezen weet ik ff niet of in dat lekker vind.

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Mandarijn
Berichten: 9061
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:24

Afgelopen week ruim gered! Nog 5 euro over, dus maar voor 15 euro boodschappen gehaald. :)
En heb nog dingen op voorraad, dus komende week zal ook zoiets zijn hopelijk.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:43

Hutspot lust ik helaas niet, dus wordt hem hier niet. Ik denk dat ik vooral alles wat ik afgelopen week heb ingevroren maar eens ga opeten. De vriezer kan bijna niet meer dicht.

Ik heb voor nu in gedachten:
Maandag: boerenkool stamppot met spekjes
Dinsdag: Aardappelgratin met sperziebonen en een lekkerbekje

Dit kan ik vrijwel allemaal uit mijn vriezer en koelkast halen.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:47

Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met de bonus bij online bestellen bij de Albert Heijn?

Het kattenvoer is in de aanbieding maar alles was op in de winkel, de bonus loopt tot vandaag dus ik dacht net wellicht kan ik online bestellen. Maar je rekent dan maandag pas af dus vraag ik me af of de bonus dan nog geldt.. iemand ervaring mee?

Het scheelt me de helft en ze eten nogal duur dus dat zou wel echt heel fijn zijn!

Verder ga ik voor 2x stamppot boerenkool aankomende week en ook 2x kip madras of boboti.
De 1e is in de bonus vanaf morgen en van de andere 2 heb ik alles op de groente na nog in huis dus dat zijn dan 4 goedkope maaltijden!

Merk wel dat het een hoop scheelt dat ik ontbijt met havermout. Vorige week de alpro soja amandelmelk met enorme korting kunnen kopen (4 pakken 5 euro :):) ) en die havermout zelf kost niks dus dat is wel lekker goedkoop de dag beginnen!
Laatst bijgewerkt door jesuisRooos op 15-01-17 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Cemlys

Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:49

Behalve brood, melk en derg hoef ik weinig te halen, koelkast ligt nog half vol, diepvries ook. Vlees genoeg nog, groenten ook, dus vrij weinig nodig. Zal een goedkoop weekje worden.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

_Dribbel
Berichten: 749
Geregistreerd: 17-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:54

Ik heb het ook weer gered.. wilde met 25 Euro doen en precies gered.

Iemand ervaring met de kattenbakgrit van albert Hein ?

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:58

Als een artikel uit de bonus bij de appie op is kun je bij de servicebalie een bon uit laten schrijven zodat je het product de week erna alsnog voor de aanbiedingsprijs krijgt.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:13

Dribbel ik vind de fijne grit van de AH echt heel fijn

Billini❤️❤️

Banyu
Berichten: 12465
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:16

jesuisRooos schreef:
Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met de bonus bij online bestellen bij de Albert Heijn?

Het kattenvoer is in de aanbieding maar alles was op in de winkel, de bonus loopt tot vandaag dus ik dacht net wellicht kan ik online bestellen. Maar je rekent dan maandag pas af dus vraag ik me af of de bonus dan nog geldt.. iemand ervaring mee?

Het scheelt me de helft en ze eten nogal duur dus dat zou wel echt heel fijn zijn!

Verder ga ik voor 2x stamppot boerenkool aankomende week en ook 2x kip madras of boboti.
De 1e is in de bonus vanaf morgen en van de andere 2 heb ik alles op de groente na nog in huis dus dat zijn dan 4 goedkope maaltijden!

Merk wel dat het een hoop scheelt dat ik ontbijt met havermout. Vorige week de alpro soja amandelmelk met enorme korting kunnen kopen (4 pakken 5 euro :):) ) en die havermout zelf kost niks dus dat is wel lekker goedkoop de dag beginnen!


Net even gekeken. Maar je kan gewoon direct betalen hoor online.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:18

_Dribbel schreef:
Ik heb het ook weer gered.. wilde met 25 Euro doen en precies gered.

Iemand ervaring met de kattenbakgrit van albert Hein ?

Ik heb hier de 3x hygiëne korrel, die is echt fantastisch. Bij regelmatig schoonmaken geen geurtjes en klontert goed. Helaas wel veel uitloop dus moet nog eens een alternatief proberen :+ (laatst nog een topic over gehad) Je kunt uitloop wel verminderen met een rubber matje, of regelmatig stofzuigen

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:43

jesuisRooos schreef:
Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met de bonus bij online bestellen bij de Albert Heijn?

Het kattenvoer is in de aanbieding maar alles was op in de winkel, de bonus loopt tot vandaag dus ik dacht net wellicht kan ik online bestellen. Maar je rekent dan maandag pas af dus vraag ik me af of de bonus dan nog geldt.. iemand ervaring mee?

Het scheelt me de helft en ze eten nogal duur dus dat zou wel echt heel fijn zijn!

Verder ga ik voor 2x stamppot boerenkool aankomende week en ook 2x kip madras of boboti.
De 1e is in de bonus vanaf morgen en van de andere 2 heb ik alles op de groente na nog in huis dus dat zijn dan 4 goedkope maaltijden!

Merk wel dat het een hoop scheelt dat ik ontbijt met havermout. Vorige week de alpro soja amandelmelk met enorme korting kunnen kopen (4 pakken 5 euro :):) ) en die havermout zelf kost niks dus dat is wel lekker goedkoop de dag beginnen!



De bonusaanbiedingen van het leveringsmoment gelden (helaas voor jou). Ik lees regelmatig de AH Facebook en daar is dit al vaker langs gekomen. Het levermoment bepaalt de aanbiedingen.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

DebGizmo

Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:45

Ah bezorgservice. De acties van vandaag tellen morgen niet meer mee als je laat bezorgen. Als je nu dus besteld, betaal je de volle mep. Idd volgende keer aan de balie even een tegoedbon halen

❤️ Mama van 4 fantastische kinderen! ❤️

DebGizmo

Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:47

Stamper schreef:
jesuisRooos schreef:
Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met de bonus bij online bestellen bij de Albert Heijn?

Het kattenvoer is in de aanbieding maar alles was op in de winkel, de bonus loopt tot vandaag dus ik dacht net wellicht kan ik online bestellen. Maar je rekent dan maandag pas af dus vraag ik me af of de bonus dan nog geldt.. iemand ervaring mee?

Het scheelt me de helft en ze eten nogal duur dus dat zou wel echt heel fijn zijn!

Verder ga ik voor 2x stamppot boerenkool aankomende week en ook 2x kip madras of boboti.
De 1e is in de bonus vanaf morgen en van de andere 2 heb ik alles op de groente na nog in huis dus dat zijn dan 4 goedkope maaltijden!

Merk wel dat het een hoop scheelt dat ik ontbijt met havermout. Vorige week de alpro soja amandelmelk met enorme korting kunnen kopen (4 pakken 5 euro :):) ) en die havermout zelf kost niks dus dat is wel lekker goedkoop de dag beginnen!


Net even gekeken. Maar je kan gewoon direct betalen hoor online.


Dat lijkt me niet. Veel producten word de prijs bepaald aan de hand van t gewicht en kan het dus gebeuren dat de prijs hoger of lager uitvalt. Ik bestel regelmatig online maar de enige optie die ik zie is met pin betalen tijdens de bezorging.

Heb nu nog voor 7 dagen eten (en wellicht zelfs iets meer, dus ik ga volgende week pas kijken wat ik besteden wil. Weet iig wel wat ik over hou na al mijn vaste lasten en wat ik dus per week uit zou kunnen geven

❤️ Mama van 4 fantastische kinderen! ❤️