NH bokt tv

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 16:34

Was benieuwd of er nog nieuwe filmpjes komen van NH bokt tv. Al 3 weken niks meer van gezien

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:39

Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af, zit steeds te wachten op de volgende. :) Misschien dat er nu geen nieuwe is i.v.m. de kerstvakantie voor scholen?

Anoniem

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:48

Ik heb het even aangekaart :j

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:51

is er al wat meer bekend of heb ik iets gemist? Aangezien het nu ook van de startpagina af is gehaald?

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:00

Wij van de Nieuwsredactie weten het ook niet. Wij hebben er verder niet zoveel mee te maken. Ik geloof dat het inderdaad is vanwege de vakanties en het zal snel wel weer beginnen. Als het goed is, is degene die er over gaat al naar dit topic gelokt, toch [***]?

Anoniem

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:28

Klopt :j
Er was een winterstop, maar er had als het goed is zondag wel weer een filmpje moeten zijn. Bart heeft contact opgenomen met NH TV zelf, dus het is even afwachten wat daaruit komt :)

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:35

Top +:)+ bedankt voor het uitzoeken!

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:40

Ik had een tijdje terug al in het laatste topic van NH Bokt TV gereageerd maar lees nu eindelijk in dit topic een antwoord. Erg jammer dat er nergens op Bokt te vinden was dat er een vakantie stop was. Dit had toch even bovenaan in het laatste topic gezet kunnen worden? Evenals wanneer het het laatste filmpje is, dit kan toch kenbaar gemaakt worden?

Sellyxx

Berichten: 1202
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:49

fohadie schreef:
Ik had een tijdje terug al in het laatste topic van NH Bokt TV gereageerd maar lees nu eindelijk in dit topic een antwoord. Erg jammer dat er nergens op Bokt te vinden was dat er een vakantie stop was. Dit had toch even bovenaan in het laatste topic gezet kunnen worden? Evenals wanneer het het laatste filmpje is, dit kan toch kenbaar gemaakt worden?


Hier ben ik het me eens. Ik zag het filmpje ook niet meer staan op de voorpagina en dacht even dat het helemaal gestopt zou zijn. Ik kon er ook niets over vinden. Totdat ik met de zoekfunctie enkel op dit topic uitkwam. Een kleine mededeling kost weinig moeite en voorkomt onduidelijkheid :)

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:49

Ik heb net even contact gehad met NH. De filmpjes laten nog even op zich wachten, er is een kerststop geweest, maar intern zijn er ook wat personeelswisselingen geweest, de nieuwe persoon die zich gaat bezig houden met de filmpjes wordt ingewerkt. NH zal hier zelf ook even reageren zodra er meer bekend is over de datum waarom er een nieuw filmpje komt.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:18

Had het niet gemist. Vond de laatste twee filmpjes echt erg slecht. Hopelijk hebben de personeelswisselingen positief effect op de inhoud van de filmpjes.

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:27

fohadie schreef:
Ik had een tijdje terug al in het laatste topic van NH Bokt TV gereageerd maar lees nu eindelijk in dit topic een antwoord. Erg jammer dat er nergens op Bokt te vinden was dat er een vakantie stop was. Dit had toch even bovenaan in het laatste topic gezet kunnen worden? Evenals wanneer het het laatste filmpje is, dit kan toch kenbaar gemaakt worden?


In het laatste filmpje is op het einde wel gezegt dat ze pas 8 januari terug zoude zijn met de prijsuitreiking van die instagram actie dacht ik.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:29

Ze zei in elk geval in het filmpje dat dat de laatste van dat jaar zou zijn. Dus zou denken dat ze terugkomen inderdaad.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:15

Druppie7711 schreef:
fohadie schreef:
Ik had een tijdje terug al in het laatste topic van NH Bokt TV gereageerd maar lees nu eindelijk in dit topic een antwoord. Erg jammer dat er nergens op Bokt te vinden was dat er een vakantie stop was. Dit had toch even bovenaan in het laatste topic gezet kunnen worden? Evenals wanneer het het laatste filmpje is, dit kan toch kenbaar gemaakt worden?


In het laatste filmpje is op het einde wel gezegt dat ze pas 8 januari terug zoude zijn met de prijsuitreiking van die instagram actie dacht ik.



Ja, de prijsuitreiking, maar dat de volgende aflevering pas op 8 januari zou zijn? (Wat het ook niet is..)

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:55

Ik herhaal mezelf even:

[naam] schreef:
Ik heb net even contact gehad met NH. De filmpjes laten nog even op zich wachten, er is een kerststop geweest, maar intern zijn er ook wat personeelswisselingen geweest, de nieuwe persoon die zich gaat bezig houden met de filmpjes wordt ingewerkt. NH zal hier zelf ook even reageren zodra er meer bekend is over de datum waarom er een nieuw filmpje komt.


Er komen zeker weer nieuwe filmpjes, het is alleen nog even afwachten wanneer precies. In elk geval binnenkort. :)

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 23:09

Jessica schreef:
Ik herhaal mezelf even:

Jessica schreef:
Ik heb net even contact gehad met NH. De filmpjes laten nog even op zich wachten, er is een kerststop geweest, maar intern zijn er ook wat personeelswisselingen geweest, de nieuwe persoon die zich gaat bezig houden met de filmpjes wordt ingewerkt. NH zal hier zelf ook even reageren zodra er meer bekend is over de datum waarom er een nieuw filmpje komt.


Er komen zeker weer nieuwe filmpjes, het is alleen nog even afwachten wanneer precies. In elk geval binnenkort. :)



Dank voo je antwoord. Wel vervelend dat TV NH zo op zich laat wachten maar heel goed dat je er achteraan bent gegaan. Thanks!

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 23:22

Bedankt voor de antwoorden

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:13

Jessica schreef:
Ik heb net even contact gehad met NH. De filmpjes laten nog even op zich wachten, er is een kerststop geweest, maar intern zijn er ook wat personeelswisselingen geweest, de nieuwe persoon die zich gaat bezig houden met de filmpjes wordt ingewerkt. NH zal hier zelf ook even reageren zodra er meer bekend is over de datum waarom er een nieuw filmpje komt.

Toch jammer dat NH niks meer van zich heeft laten horen...

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:45

Weten jullie al iets meer betreft over nh bokt tv

MelissaH1996

Berichten: 299
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:07

nardxash schreef:
Weten jullie al iets meer betreft over nh bokt tv


Ben ik ook wel benieuwd naar!

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:01

Nee helaas. Morgen ga ik er weer achteraan.

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:24


Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:27

nog meer outfit gedoe.. ik ben ook wel van de setjes hoor, maar bleh

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: NH bokt tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:30

En ik vind het er niet eens bijzonder mooi uitzien ofzo :=

Maaarrrr leuk dat er weer nieuwe filmpjes komen!

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:59

Echt omgeving wat een slecht in elkaar gezet filmpje. Stukje springen waar de balk er vanaf kletterd, een stijgend paard en weer die knurft van een "stijliste" die alleen maar denk aan zo veel mogelijk vellen kleuren en bling.
Het lijkt wel of alle goedbedoelde tips totaal niet gebruikt zijn.
Helaas, ik had graag positief willen zijn maar het niveau zakt met de aflevering.