Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:38

Nope, iPhone 6 gewoon netjes ge-update.. geen andere Bluetooth apparaten in huis dus hij kan niet "afgeleid" worden.. snap er niks van want eerst vindt ie m wel maar dan blijft het dus hangen bij die code.

M'n Bluetooth knippert wel steeds grijs zwart ipv dat ie zwart blijft..


Nadine

Berichten: 1527
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: NL/BE

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 22:59

Ik heb ook een charge 2 icm de iPhone 6 en moest wel wat trucjes uithalen om hem te koppelen, nu werkt hij goed.
ik kwam via google op een stappenplan wanneer de Bluetooth niet goed zou werken op je iPhone. Uiteindelijk hielp het bij mij om de netwerkinstellingen te herstellen, mijn telefoon vervolgens uit te zetten (via de 'harde' methode, dus homeknop + uitknop ingedrukt houden). Vervolgens kon ik mijn charge synchroniseren met m'n iPhone. Misschien heb je er iets aan?

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:41

Nadine schreef:
Ik heb ook een charge 2 icm de iPhone 6 en moest wel wat trucjes uithalen om hem te koppelen, nu werkt hij goed.
ik kwam via google op een stappenplan wanneer de Bluetooth niet goed zou werken op je iPhone. Uiteindelijk hielp het bij mij om de netwerkinstellingen te herstellen, mijn telefoon vervolgens uit te zetten (via de 'harde' methode, dus homeknop + uitknop ingedrukt houden). Vervolgens kon ik mijn charge synchroniseren met m'n iPhone. Misschien heb je er iets aan?


Dat zal het zijn dan.. ik heb uiteindelijk de Fitbit gereset en nu doet ie het!! *\o/*

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:51

Ik heb vandaag mijn fitbit charge 2 binnen gekregen! Nu maar eens een beetje uit gaan vogelen hoe het allemaal werkt

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-17 18:23

Ik heb de mijne vandaag afgedaan .... ik krijg een fitcharge 2 of zoiets . Gekregen bij mijn nieuwe telefoon.
Ik keek er de laatste tijd al niet veel op en mijn stappen zijn iedere dag min of meer gelijk.
Ga kijken of ik met de fitcharge ook zoveel kan

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:48

Ik volg mijne nog elke dag! Maar vind het best lastig om aan 10k stappen te komen. Wel vind ik het leuk om te zien dat ik nu meer begin te sporten en mijn hartslag in rust al wat zakt.

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:52

Simoonzel schreef:
Ik volg mijne nog elke dag! Maar vind het best lastig om aan 10k stappen te komen. Wel vind ik het leuk om te zien dat ik nu meer begin te sporten en mijn hartslag in rust al wat zakt.

Ik heb precies hetzelfde! Zou het zo geschreven kunnen hebben. Op dagen dat ik druk ben haal ik de 10k wel, maar als ik vanuit huis werk lukt het me niet. Hartslag in rust zakt wel door het sporten en dat is erg leuk om te zien.

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 20:11

Haha leuk dat ik niet de enige ben! Ik ben zelf student en zit het merendeel van de dag. Vandaag heb ik gesport/boodschappen gedaan maar zit nog steeds maar op 7.5k :=

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 20:38

Ik kom ook echt niet aan die 10.000 stappen per dag. Ik heb een zittend beroep en werk 40 uur per week. Ik haal ongeveer 5.000/6.000 per dag. Als ik sport heb ik er wel gelijk veel meer.

SsSimonee

Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 20:57

Ik heb sinds gister een fitbit one. Is zonder bandje maar met clip. Ideaal want heb een hekel aan rubberen bandjes om mijn arm.

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-17 07:16

Ik kwam en kom er makkelijk aan maar heb dan ook een adhd hond en loop zelf ook graag in de natuur

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:02

Hmm het bandje van mijn charge hr begint los te laten. Binnenkort maar een nieuwe kopen. Twijfel tussen charge 2, blaze en surge...

Dreamy

Berichten: 24062
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:23

Ik kom op een werkdag wel makkelijk aan de 10.000 omdat ik eigenlijk continue loop en beweeg op mijn werk :j op rustdagen is het een stuk lastiger..

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:14

Even een vraagje..
Ik heb nu een mi-band2 van Xiaomi. Deze rekent alleen het kcal verbruik aan de hand van je aantal stappen/beweging. Doet de Fitbit dat ook op deze manier?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:50

Nee de fitbit berekend in principe al je verbrande kcal. Dus ook wat je verbrandt in je slaap.

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:52

Oeh dat is interessant..
Doen alle modellen van de fitbit dit, of alleen de nieuwere? :o

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:04

Ik heb de charge hr 2, de blaze doet het ook. Verder geen ervaring met de andere modellen. :)

SsSimonee

Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 07:33

De fitbit one doet het ook :)

Gin <3
Mister Blue in memoriam
Twister in memoriam

Meliaforever

Berichten: 12029
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 07:48

Ik vind die lichtjes alleen wel irritant. Snachts als je je arm beweegt hele kamer verlicht. := en die groene lampjes aan de onderkant zie ik ook vaak, volgens mij zijn die voor je hartslag.. :=

------------------------------

Meliaforever

Berichten: 12029
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:28

Afbeelding
Nieuw bandje.

------------------------------

_kimm

Berichten: 1760
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:50

Ik zit eraan te denken om de fitbit flex 2 te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 18:43

Alle fitbit doen dat als het goed is. Ik heb als voorproefje even de fitbit app gedownload om te kijken hoe het eruit ziet, en voor mij berekend hij ook hoeveel calorieen verbruik op basis van mijn lengte en gewicht, en dit is puur verbruik van mijn lichaam. Beweging neemt hij hier niet in mee omdat ik dus nog geen fitbit heb.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:55

laraxXxemma schreef:
Alle fitbit doen dat als het goed is. Ik heb als voorproefje even de fitbit app gedownload om te kijken hoe het eruit ziet, en voor mij berekend hij ook hoeveel calorieen verbruik op basis van mijn lengte en gewicht, en dit is puur verbruik van mijn lichaam. Beweging neemt hij hier niet in mee omdat ik dus nog geen fitbit heb.

Klopt :j Bij alle modellen met een hartslagmeter meet hij ook nog eens je verbruik naar je hartslag, als ik de trap op loop geeft hij me daar dus meer kcal voor dan als ik naar de bushalte wandel.

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 09:46

Heel mooi bandje zeg! Ik ben ook aan het kijken voor extra bandjes maar zie zo veel mooie dus kan niet kiezen haha

_kimm

Berichten: 1760
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:16

Ik heb inmiddels mijn fitbit flex2 binnen. Het apparaatje is opgeladen en zit in de armband maar hij maakt tot nu toe helaas geen verbinden met zowel mijn telefoon als mijn tabblad. Hebben julie nog tips om hem te kunnen verbinden?

Inmiddels wel verbinding maar nu lukt het updaten niet..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 8 bezoekers