Meer bokkers met een kaasverslaving?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Telpeva

Berichten: 14691
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:36

Jonge kaas gaat er bij mij niet in, daar krijg ik last van op een of andere manier (tijdens het eten zelfs al, is daar een verklaring voor?) maar oei... oude kaas, geitenkaas, jum...

Het is goed dat ik niet in Amerika woon, want DIT is geweldig, en de keren dat ik er was heb ik mij hier best wel ziek aan gegeten. Num...num...num... het is voor mijn gewicht echt goed dat ze dit in NL niet verkopen. Cheddar in een spuitbus, een beetje zoals een slagroomspuitbus, maar dan veel beter
http://i.ebayimg.com/images/g/QnYAAOSwD ... s-l300.jpg
Goed op chips, goed op bugles, goed op eten, goed op crackers, goed als je het zo opeet zonder iets erbij... altijd goed

Verder als gerecht gebakken camembert :9

En in de avond als snack Bugles (chips) dippen in heksenkaas *\%/*

En camembert. Heb ik Camembert al genoemd? Camembert ruikt lekker. Jum. Ook lekker op brood trouwens, of op een croissant, of hoe dan ook.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif


Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:37

Ohhh kaaaas <3 een van de schuldigen van mijn overgewicht O:) :+

Favoriet op het moment zijn camembert op stokbrood, en stukjes (ehhh stukken :o ) parmigiano reggiano.

Maar goed, ik moet afvallen, dus eet nu veel minder kaas... Dat probeer ik althans :')

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:45

Telpeva schreef:
Jonge kaas gaat er bij mij niet in, daar krijg ik last van op een of andere manier (tijdens het eten zelfs al, is daar een verklaring voor?) maar oei... oude kaas, geitenkaas, jum...

Het is goed dat ik niet in Amerika woon, want DIT is geweldig, en de keren dat ik er was heb ik mij hier best wel ziek aan gegeten. Num...num...num... het is voor mijn gewicht echt goed dat ze dit in NL niet verkopen. Cheddar in een spuitbus, een beetje zoals een slagroomspuitbus, maar dan veel beter
http://i.ebayimg.com/images/g/QnYAAOSwD ... s-l300.jpg
Goed op chips, goed op bugles, goed op eten, goed op crackers, goed als je het zo opeet zonder iets erbij... altijd goed

Verder als gerecht gebakken camembert :9

En in de avond als snack Bugles (chips) dippen in heksenkaas *\%/*

En camembert. Heb ik Camembert al genoemd? Camembert ruikt lekker. Jum. Ook lekker op brood trouwens, of op een croissant, of hoe dan ook.


Dat ruikt naar een te lang niet uitgemeste stal...
Maar wel lekker!

Ties 3/6/2015 <3

xHereIsAnne

Berichten: 317
Geregistreerd: 10-02-15
Woonplaats: Riessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:50

Telpeva schreef:
Jonge kaas gaat er bij mij niet in, daar krijg ik last van op een of andere manier (tijdens het eten zelfs al, is daar een verklaring voor?) maar oei... oude kaas, geitenkaas, jum...

Het is goed dat ik niet in Amerika woon, want DIT is geweldig, en de keren dat ik er was heb ik mij hier best wel ziek aan gegeten. Num...num...num... het is voor mijn gewicht echt goed dat ze dit in NL niet verkopen. Cheddar in een spuitbus, een beetje zoals een slagroomspuitbus, maar dan veel beter
http://i.ebayimg.com/images/g/QnYAAOSwD ... s-l300.jpg
Goed op chips, goed op bugles, goed op eten, goed op crackers, goed als je het zo opeet zonder iets erbij... altijd goed

Verder als gerecht gebakken camembert :9

En in de avond als snack Bugles (chips) dippen in heksenkaas *\%/*

En camembert. Heb ik Camembert al genoemd? Camembert ruikt lekker. Jum. Ook lekker op brood trouwens, of op een croissant, of hoe dan ook.


Dit is er wel volgens mij, in ieder geval wel in tubes van die tandpasta tubes. Heeft mijn vriend laatst gekocht voor in die Bugles chips. GE WEL DIG. Beste uitvinding ever.

i want to run, i want to hide.
i want to tear down the walls, that hold me inside.

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:51

Wat trouwens ook een goude tip is :
Een zak nachos kopen. 2 cupjes smeerkaas, deze in dede oven en tadaaaa. Warme kaassaus

Angelllll

Wybrig BD

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:54

Lekkerrrrrrr!!!!! :9 :9
Kaasverslaafd wil ik mezelf nog niet noemen, maar kaas gaat er echt op elk moment van de dag en nacht in :+
Gister nog een blok geitenkaas met brandnetel in een knus biowinkeltje gescoord. Denk dat ik volgende week dat vrouwtje haar kaasvoorraad opkoop :Y) Lag ook nog geitenkaas met fenegriek, old amsterdam, bleu d'Auvergne, kaasrolletjes met zalm.....

J0anieke

Berichten: 4866
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:55

Kaaaaaaaas <3

Wel alleen normale kaas blokken, oud, jong, alles gaat er wel in. Stink kazen hou ik niet van, nouja, die durf ik niet aan... _O- Hoe kan iets wat stinkt nou lekker smaken?

    Alana. ♡

Telpeva

Berichten: 14691
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:55

Ja ik bedoelde de camembert lucht ook sarcastisch, ik was alleen de smiley vergeten :+ :D ik had eens camembert meegenomen naar een vakantiehuisje, lekker. Alleen had dat huisje een open keuken, en de koelkast sluitte ook niet goed... dat was wat minder fraai zeg maar want we zaten dagen in die stank :')

Het is mij inmiddels verboden om camembert te kopen, als ik er alleen al naar kijk dan krijg ik al commentaar dat ik dat niet in het mandje mag leggen :')

xhereisanne: bedoel je die van chef, of lechef? In de vorm van een kok met een koksmuts? Die zijn inderdaad ook goed te doen (tuinkruiden variant + bugles <3 ) maar die die ik bedoel is anders :j

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Jazzythecorg

Berichten: 569
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:56

Alles met kaas is lekker :9 . Jong of oud maakt me niet uit. Houd alleen echt niet van schimmelkazen. Weet je wat ook lekker is,die cheddar plakken van de lidl die smelten heel goed. Lekker voor een cheeseburger te maken of op de tosti of voor nachos uit de oven oké nou heb ik honger. Of port salut oh te lekker,fijn dat ze er ook plakken van hebben voor op een broodje.

J0anieke

Berichten: 4866
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:57

OH DIE KAASKOEKJES! Van alleen maar KAAS!

Wat onwijs slim!! Ik strooi altijd expres veel naast mijn taco's in de schaal als ik er kaas over strooi, dan krijg je dat zelfde resultaat, alleen niet in koekjesvorm.. ZO ONWIJS LEKKER. <3

    Alana. ♡

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:05

xhereisanne schreef:
Telpeva schreef:
Jonge kaas gaat er bij mij niet in, daar krijg ik last van op een of andere manier (tijdens het eten zelfs al, is daar een verklaring voor?) maar oei... oude kaas, geitenkaas, jum...

Het is goed dat ik niet in Amerika woon, want DIT is geweldig, en de keren dat ik er was heb ik mij hier best wel ziek aan gegeten. Num...num...num... het is voor mijn gewicht echt goed dat ze dit in NL niet verkopen. Cheddar in een spuitbus, een beetje zoals een slagroomspuitbus, maar dan veel beter
http://i.ebayimg.com/images/g/QnYAAOSwD ... s-l300.jpg
Goed op chips, goed op bugles, goed op eten, goed op crackers, goed als je het zo opeet zonder iets erbij... altijd goed

Verder als gerecht gebakken camembert :9

En in de avond als snack Bugles (chips) dippen in heksenkaas *\%/*

En camembert. Heb ik Camembert al genoemd? Camembert ruikt lekker. Jum. Ook lekker op brood trouwens, of op een croissant, of hoe dan ook.


Dit is er wel volgens mij, in ieder geval wel in tubes van die tandpasta tubes. Heeft mijn vriend laatst gekocht voor in die Bugles chips. GE WEL DIG. Beste uitvinding ever.



WAAR KOOP JE DAT

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:06

Ik eet nauwelijks kaas, juist omdat ik het zo lekker vind. De rem is dan ver te zoeken :))

Mijn favoriete kaas is rauwmelkse Stilton.

lor1_1984

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:09

xhereisanne schreef:
Telpeva schreef:
Jonge kaas gaat er bij mij niet in, daar krijg ik last van op een of andere manier (tijdens het eten zelfs al, is daar een verklaring voor?) maar oei... oude kaas, geitenkaas, jum...

Het is goed dat ik niet in Amerika woon, want DIT is geweldig, en de keren dat ik er was heb ik mij hier best wel ziek aan gegeten. Num...num...num... het is voor mijn gewicht echt goed dat ze dit in NL niet verkopen. Cheddar in een spuitbus, een beetje zoals een slagroomspuitbus, maar dan veel beter
http://i.ebayimg.com/images/g/QnYAAOSwD ... s-l300.jpg
Goed op chips, goed op bugles, goed op eten, goed op crackers, goed als je het zo opeet zonder iets erbij... altijd goed

Verder als gerecht gebakken camembert :9

En in de avond als snack Bugles (chips) dippen in heksenkaas *\%/*

En camembert. Heb ik Camembert al genoemd? Camembert ruikt lekker. Jum. Ook lekker op brood trouwens, of op een croissant, of hoe dan ook.


Dit is er wel volgens mij, in ieder geval wel in tubes van die tandpasta tubes. Heeft mijn vriend laatst gekocht voor in die Bugles chips. GE WEL DIG. Beste uitvinding ever.

Jij bedoelt denk ik de tubes met een koksmutsje als dop, Danish Chef heet dat.
Das weer anders als de bussen in de link. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

lor1_1984

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:11

Resistance schreef:
WAAR KOOP JE DAT

Ligt in de supermarkt, op de zuivelafdeling in de koeling. :)
Deze zijn dat:
Afbeelding

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:22

Oeh, ja, kaas! Ik kan echt niet zonder!

Mijn favorieten zijn toch wel Roquefort, Old Amsterdam, Oude Geitenkaas, Comté, ... ehm, oke, ik houd wel op :D

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:23

oei ook hier een kaas verslaafde
bij elke avond maaltijd zou ik kaas willen eten
Dat deed ik voorheen ook
Maar na mijn dieet is dat iets minder geworden

Vanavond pasta met extra gorgonzola saus jammie

Zjie's the One dressuur = Z2 + 2, springen = M +2 , SGW B +0
Fokker van het Bronzen Hengst veulen 2016 ! [o]

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:29

Echt kaasverslaafd niet, ik vind het bijvoorbeeld niet lekker als korstje ergens op (spaghetti, macaroni, witloof in de oven,..) maar sneetjes jonge kaas om in de soep te soppen, geitenkaas voor bij de bugles en m'n persoonlijke favorieten: mozzarella en cambozola <3, jep, guilty :+

01/06/2020 geboren King Kodiak VHH Z “Koda” <3

Sellyxx

Berichten: 1202
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:35

Ik sta elke zaterdag op de markt in Haarlem, en verkoop daar kaas kaas en nog eens kaas :)
ik vind alles lekker, en heb natuurlijk genoeg gelegenheid om hier en daar eens wat te proeven.

Pecorino al Tartufo blijft toch wel echt mijn favoriet, italiaanse schapenkaas met zwarte truffel. Heerlijk met een rode wijn <3
Met veel liefde weet ik er ook veel klanten voor warm te maken, leuk om te zien dat mensen 'm vaak óf helemaal geweldig vinden of niet.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 10-01-17 16:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Frensie

Berichten: 1319
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:36

Ik at ook altijd veel kaas maar had ook altijd veel buikpijn en diarree, nooit wetende waardoor dat kwam. Tot ik op een dag een pizza quatro stacione at en een paar uur later naar de wc moest rennen met vreselijke buikpijn. Toen dacht ik misschien komt dat van de kaas???

Per direct gestopt met kaas eten en nergens meer last van. Voorheen meerdere keren per week diarree en nu nooit meer en ook geen buikpijn meer. Maar mis het wel...

http://www.paardenhondinbalans.nl
Osteopathie voor dieren
Sunny (Far Ute Rising Sun, 2013)
Zoey (LC Tecum Zodiac Sign, 2019)

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:42

Sellyxx schreef:
Ik sta elke zaterdag op de markt in Haarlem, en verkoop daar kaas kaas en nog eens kaas :)
ik vind alles lekker, en heb natuurlijk genoeg gelegenheid om hier en daar eens wat te proeven.

Pecorino al Tartufo blijft toch wel echt mijn favoriet, italiaanse schapenkaas met zwarte truffel. Heerlijk met een rode wijn <3
Met veel liefde weet ik er ook veel klanten voor warm te maken, leuk om te zien dat mensen 'm vaak óf helemaal geweldig vinden of niet.

[ Afbeelding ]
.

Ja, truffel in kaas. Je kan er net zo goed crack in doen :D

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:45

Evelien__ schreef:
Echt kaasverslaafd niet, ik vind het bijvoorbeeld niet lekker als korstje ergens op (spaghetti, macaroni, witloof in de oven,..) maar sneetjes jonge kaas om in de soep te soppen, geitenkaas voor bij de bugles en m'n persoonlijke favorieten: mozzarella en cambozola <3, jep, guilty :+


:oo Daar zou ik nooit aan gedacht hebben, maar dat klinkt goddelijk. Al zou ik zelf dan niet voor jonge kaas kiezen maar belegen :D


Anoniem

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:53

Zo. De kaashonger is na 2 tosti's met cheddar en knoflook voorlopig weer gestild. :')

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:07

Laura82 schreef:
Evelien__ schreef:
Echt kaasverslaafd niet, ik vind het bijvoorbeeld niet lekker als korstje ergens op (spaghetti, macaroni, witloof in de oven,..) maar sneetjes jonge kaas om in de soep te soppen, geitenkaas voor bij de bugles en m'n persoonlijke favorieten: mozzarella en cambozola <3, jep, guilty :+


:oo Daar zou ik nooit aan gedacht hebben, maar dat klinkt goddelijk. Al zou ik zelf dan niet voor jonge kaas kiezen maar belegen :D



Nog eentje wat je niet zomaar bedenkt: kaas door de stamppot boerenkool! Jummm
Of, of, of!!! Broodje kaas met mosterd! Goddelijk <3

http://www.fysiohippique.nl :) Fysio Hippique :) Fysiotherapie, Dry Needling en aquatraining voor paarden in noord Nederland

Anoniem

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:08

Als dit topic goed loopt moeten we eigenlijk een keer een meeting voor kaasverslaafde bokkers organiseren. :') Kaasfondue, stokbroodjes kaas, etc...

Lipstick

Berichten: 708
Geregistreerd: 02-06-09

Re: Meer bokkers met een kaasverslaving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:15

Ik ben gek op kaas! Heerlijk!
We eten het regelmatig bij warm eten, maar de kaas gaat meestal op door er blokjes oid van te maken.
Ik lust eigenlijk alle soorten wel, behalve oude kaas..brrrrr, dat vind ik echt vies.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lis_Ol en 77 bezoekers