Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lovelys
Berichten: 1090
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 07:48

Bij coolblue ook


butengeweun

Berichten: 3644
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 08:14

Hier ook sinds een paar dagen een fitbit, nu nog even alle functies proberen te gaan snappen.

Maar voor de battles en challenges heb je vrienden nodig. Mag ik mij daarom ook hier aanmelden?

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:52

Ik heb er ook een! Bij coolblue zijn sommige nu in de aanbieding.
Ik wil inderdaad ook vrienden haha. Mijn mail adres is Poppel.vera en dan @hotmail.com.

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben mrt de notifications?

-

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:31

Oh nog meer problemen, top. Vanmorgen in bed had ik 83 stappen gelopen. Inmiddels ben ik naar beneden gelopen, even wat eten gepakt en gaan zitten. 1 KM gelopen. Ging het in het echt maar zo makkelijk. Tot nu toe vind ik het redelijk een miskoop, hij telt echt 3x zoveel stappen en het fietsen wat hij zou moeten herkennen doet hij ook niet.

-


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:38

Vera96 schreef:
Oh nog meer problemen, top. Vanmorgen in bed had ik 83 stappen gelopen. Inmiddels ben ik naar beneden gelopen, even wat eten gepakt en gaan zitten. 1 KM gelopen. Ging het in het echt maar zo makkelijk. Tot nu toe vind ik het redelijk een miskoop, hij telt echt 3x zoveel stappen en het fietsen wat hij zou moeten herkennen doet hij ook niet.

Heb je de app wel goed ingesteld? Ik raad aan om hem om je niet-dominante arm te dragen. Je kan ook in fitbit de gevoeligheid wat verlagen of je stapgrootte veranderen.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:44

Volgens mij is de app goed ingesteld, ik heb gewoon de stappen gevolgd. Hij dit inderdaad al links. Hoe kan ik de gevoeligheid verlagen? Ik zag idd wel de stappen dat ik die kon veranderen, groter zetten dan? Vanmorgen lag ik letterlijk stil met mijn telefoon in bed toen die 83 stappen telde dus zou de stapgrootte daar iets aan veranderen dan?

-

banditlove
Berichten: 476
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:51

Ik wil de fitbit blaze gaan aanschaffen iemand ervaringen mee?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:28

banditlove schreef:
Ik wil de fitbit blaze gaan aanschaffen iemand ervaringen mee?


Mijn vriend heeft hem en is er erg tevreden over!

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 06:55

Ik heb de fitbit gekoppeld aan mfp maar nu zie ik dat je ook alles kunt inscannen wat je eet. Iemand hier ervaring mee ?

Ben 2 kg aangekomen en wil ze er graag af hebben dus weer ff alles netjes invullen op mfp

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:25

viphorse schreef:
Ik heb de fitbit gekoppeld aan mfp maar nu zie ik dat je ook alles kunt inscannen wat je eet. Iemand hier ervaring mee ?

Ben 2 kg aangekomen en wil ze er graag af hebben dus weer ff alles netjes invullen op mfp

Ik vul alles wat ik eet in op mfp en heb hem gekoppeld aan m'n fitbit :j vind het persoonlijk erg prettig werken.

Ik kan voor challenges toegevoegd worden op gebruikersnaam emmawesseling trouwens

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:35

Ik krijg vandaag mijn Fitbit charge 2 binnen :D Ben erg benieuwd!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:25

Mochten mensen mij willen toevoegen, stuur dan even een pbtje voor mn email adres

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:55

Emmaa_ schreef:
Ik kan voor challenges toegevoegd worden op gebruikersnaam emmawesseling trouwens


Ik heb je toegevoegd! Als mensen mij toe willen voegen, ik ben Lisa_1992 :)

[o]

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 14:40

Emmaa_ schreef:
viphorse schreef:
Ik heb de fitbit gekoppeld aan mfp maar nu zie ik dat je ook alles kunt inscannen wat je eet. Iemand hier ervaring mee ?

Ben 2 kg aangekomen en wil ze er graag af hebben dus weer ff alles netjes invullen op mfp

Ik vul alles wat ik eet in op mfp en heb hem gekoppeld aan m'n fitbit :j vind het persoonlijk erg prettig werken.

Ik kan voor challenges toegevoegd worden op gebruikersnaam emmawesseling trouwens


Ik heb hem er ook aan gekoppeld maar je kunt je eten ook scannen ipv invoeren. Vroeg me af hoe dat moet

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:44

Goede verhalen over de fitbit lees ik. Ik wil ook graag een activity tracker, maar ik vind ze zo duur :')
De meeste fitbits zijn niet waterdicht toch? Ik zwem ook en vind het wel fijn als ik hem dan om kan houden...

Ik ga me er toch nog maar even in verdiepen, als je het kan koppelen aan mfp is dat dan wel weer een pluspunt natuurlijk.

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:17

Ik heb mijn Fitbit ook binnen! Erg blij mee.
Alleen dat stappentellen.. Ik heb net klein stukje auto gereden en er 70 stappen bij gekregen? := Kan je dan ook niet echt serieus nemen..

Ik probeer ook trouwens mensen uit dit topic toe te voegen op gebruikersnaam maar op dit moment lukt het me alleen nog via de mail :=

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:37

Ik had 6 trappen gelopen dus ik 4x die trap op en af om aan de 10 trappen (omhoog) te komen. Heeft die ze niet geteld. :+

------------------------------

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:56

MightyJoe schreef:
Ik heb mijn Fitbit ook binnen! Erg blij mee.
Alleen dat stappentellen.. Ik heb net klein stukje auto gereden en er 70 stappen bij gekregen? := Kan je dan ook niet echt serieus nemen..

Ik probeer ook trouwens mensen uit dit topic toe te voegen op gebruikersnaam maar op dit moment lukt het me alleen nog via de mail :=


Ach ik liep er in bed al 300 :D Vind dat wel een nadeel want ik dacht dat dit noujuist een hele goede stappenteller was. Ik ga de mijne dus ook omruilen.
Ik ga zo voor de eerste keer sporten met mijn charge 2, moet ik dan nog iets veranderen aan de instellingen ofzo?

-

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 21:04

Ik heb even gepast en gezien bij de mediamarkt. Je kon eigenlijk niet passen maar de fitbit flex was los van zn houder dus ik kon soort van passen. S moet me wel passen.
Wel gaan twijfelen of ik niet toch een charge 2 wil, en als we het dan toch duur maken of een alta dan niet mooier is :') En even eerlijk, sieraden draag ik eigenlijk niet,

Iselda, de Fitbit flex is de enige armband van de fitbit's die waterdicht is. Het zonde daaraan vind ik dat de flex zelf verder bijna niks kan, omdat hij geen schermpje maar 5 lampjes heeft.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 06:31

laraxXxemma schreef:
Ik heb even gepast en gezien bij de mediamarkt. Je kon eigenlijk niet passen maar de fitbit flex was los van zn houder dus ik kon soort van passen. S moet me wel passen.
Wel gaan twijfelen of ik niet toch een charge 2 wil, en als we het dan toch duur maken of een alta dan niet mooier is :') En even eerlijk, sieraden draag ik eigenlijk niet,

Iselda, de Fitbit flex is de enige armband van de fitbit's die waterdicht is. Het zonde daaraan vind ik dat de flex zelf verder bijna niks kan, omdat hij geen schermpje maar 5 lampjes heeft.


Ja, dat vind ik ook een nadeel. Ben me nu aan het oriƫnteren op een ander merk, waar ik wel mee kan zwemmen :j

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 08:50

Vera96 schreef:
MightyJoe schreef:
Ik heb mijn Fitbit ook binnen! Erg blij mee.
Alleen dat stappentellen.. Ik heb net klein stukje auto gereden en er 70 stappen bij gekregen? := Kan je dan ook niet echt serieus nemen..

Ik probeer ook trouwens mensen uit dit topic toe te voegen op gebruikersnaam maar op dit moment lukt het me alleen nog via de mail :=


Ach ik liep er in bed al 300 :D Vind dat wel een nadeel want ik dacht dat dit noujuist een hele goede stappenteller was. Ik ga de mijne dus ook omruilen.
Ik ga zo voor de eerste keer sporten met mijn charge 2, moet ik dan nog iets veranderen aan de instellingen ofzo?

Ga je hem voor een andere Fitbit omruilen?

Misschien dat ik nog iets kan aanpassen aan de instellingen.. Net weer paar honderd erbij met autorijden. Ben nu net 2 uur wakker en helemaal niet veel gelopen en zit al op 1.000 stappen. Maar heb echt minimaal 500 gelopen :=

Slaap heeft ie wel echt goed gemeten vannacht! Ik vond de tril-wekker ook erg fijn.

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:03

Hoi allemaal! Ik heb een fitbit charge gekregen van iemand die overgaat op de charge 2, dus ik hoor nu ook bij de fitbit familie. :')
Ik wist helemaal niet dat je kon syncen met MFP, dus dat is al de eerste handige tip die ik van dit topic heb. :D

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

rocky_1995

Berichten: 653
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 13:29

Vera96 schreef:
Volgens mij is de app goed ingesteld, ik heb gewoon de stappen gevolgd. Hij dit inderdaad al links. Hoe kan ik de gevoeligheid verlagen? Ik zag idd wel de stappen dat ik die kon veranderen, groter zetten dan? Vanmorgen lag ik letterlijk stil met mijn telefoon in bed toen die 83 stappen telde dus zou de stapgrootte daar iets aan veranderen dan?


Even opmeten hoe groot je passen zijn en dit aanpassen in de app. En eventueel instellen, dat je het om de dominante hand draagt (ook al draag je het om je niet dominante hand). Ik had hetzelfde probleem met de charge hr, maar na dit aangepast te hebben, werkt die bij mij top!

[o]

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:31

Ik ben sinds vanmiddag ook een gelukkige eigenaar van een charge 2! Alhoewel, nog niet helemaal gelukkig..

Klopt het dat het een eeuwigheid duurt als je die 4 cijferige code hebt ingevoerd? Ik ben inmiddels al een half uur aan het wachten..
Bluetooth al uit en aan gezet, telefoon ook.. en nu dus maar een poging gedaan met wachten maar het lukt dus nog niet echt ;(

_Hedi

Berichten: 1689
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:33

Bij mij was de hele installatie binnen 10 minuten gepiept. Heb je misschien een wat oudere telefoon? Die moet er misschien wat langer over nadenken :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bibi1995, Domi_94, kwii, Pina22, rocky_1995, s1993, Shalimar en 41 bezoekers