Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-17 15:10

Misschien wat vroeg, maar ik ben nu eenmaal een zomermens. :D

Wat zijn de plannen van jullie dit jaar? {:}

Ik hou van reizen en ik ken inmiddels Europa meer dan goed (vooral het zuiden mede omdat ik Portugese en Spaanse fam. heb) en nu wil ik eigenlijk iets nieuws ontdekken maar het budget is dit jaar iets lager omdat ik onlangs ben gaan samenwonen. wil heel graag weer eens naar Midden/Zuid Amerika maar dat zit er dit jaar niet in |( :P

Iemand toevallig een gouden tip? Mag best Europa zijn hoor maar wel waar het warm genoeg is en liever niet de volgende landen omdat ik er al té vaak geweest ben: SP-PT-FR-IT-GR :D .
Vliegen of auto weet ik ook nog niet, maar liever geen camping.

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2


lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 15:17

Ik blijf gewoon thuis, ben niet zo'n vakantiemens en heb 3 katten die ik liever niet alleen laat (met oppas) of in pension doe.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-17 15:27

begrijpelijk!

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Angela

Berichten: 25691
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:43

Ik verplaats je topic naar BEU waar het beter past en je waarschijnlijk ook meer reacties krijgt.

De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Importexpert compleet verzorgde auto import
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker

Es_ther

Berichten: 18703
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:52

Wij hebben nog geen idee haha!
Gaan dit jaar ook samen wonen, dus even kijken wat we kunnen qua budget :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:18

Kroatië of Montenegro?

Wij hebben nog geen nazomervakantieplannen, gaan wel in de winter nog naar Florida.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:21

Waarschijnlijk weer naar het meer van annecy :D

Maar nog niet 100% zeker, febr ook wintersport dus even kijken of er geld over is :') (beide student)

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:25

Es_ther schreef:
Wij hebben nog geen idee haha!
Gaan dit jaar ook samen wonen, dus even kijken wat we kunnen qua budget :).


Hier precies zo!
Denk dat het Rodumhause word. En misschien een dagje costa del Schier ofzo ;)
En de eerste zomer van onze toekomstige kittens is ook al leuk!

<3

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:06

Met mijn eigen vakantiebestemming van dit jaar zal ik je niet vervelen. Als je zo'n "zomermens" bent, zal die bestemming je waarschijnlijk toch niet aanspreken :D

Alpha89 schreef:
Iemand toevallig een gouden tip? Mag best Europa zijn hoor maar wel waar het warm genoeg is en liever niet de volgende landen omdat ik er al té vaak geweest ben: SP-PT-FR-IT-GR :D

Corsica is FR, maar ben je er al eens geweest? Dat is echt een van mijn favoriete bestemmingen in Europa. Ik ga dit voor- of najaar waarschijnlijk weer een weekje, voor de 5e keer alweer... en normaal kom ik nooit twee keer op een vakantiebestemming.

deWolf
Berichten: 157
Geregistreerd: 06-07-13
Woonplaats: Dordrecht

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:09

Ik zou heel graag naar IJsland willen! Is niet warm nee, maar ik hou echt heel erg van die ruige, bergachtige natuur. Ultieme droom is een roadtrip door Canada, maar dat zit er nu even niet in :+

Transavia heeft sale trouwens! Dus voor de liefhebbers die nog niet weten waar ze heen willen kunnen daar misschien wat inspiratie op doen.

Impala <3

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:53

_Tamara @ [BEU] [FOTO] Macedonië en Albanië, vol verrassingen!ë#p96152860
Ik zeg Macedonië :D Vorig jaar geweest en was echt fantastisch! Prachtige dingen gezien, zowel qua natuur als cultuur. Super vriendelijke mensen, goed eten, heel goedkoop en nog niet zo toeristisch! :) We zaten in Ohrid, aan het meer van Ohrid, en hiervandaan hebben we alles gedaan met een lokaal iemand, per boot en per fiets. Ook ideaal weer, graad of dertig en mooi droog warm zodat het lekker warm is en niet vervelend plakkerig. We zaten ook in een super mooi hotel, aan de boulevard en heel erg netjes en lekker ontbijt. Ook hele vriendelijke mensen en er zit een prima zwembad bij. Hier moet je wel even opletten, want de meeste hotels aan de boulevard hebben geen zwembad omdat heel veel in het meer gaan zwemmen en de meeste hotels met zwembad liggen dan ietsje verder van het centrum. Wat mij betreft is Macedonië echt de gouden tip als ik je lijstje zo lees :D

Voor dit jaar heb ik in mei USA op de planning waarbij we beginnen in NY, dan doorrijden naar de Niagara Falls, dan naar Lancaster (waar ook Amish wonen) en eindigen in Washington. :) Voor eind augustus hebben we zeer waarschijnlijk, het buurtje van Macedonië, Montenegro op de planning aangezien we zo verliefd zijn gewordennop dit gebied! :D

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:55

Ik vertrek net na de zomer richting Japan, simpel weg omdat de zomerse maanden in Japan qua temperatuur en luchtvochtigheid voor Europeanen niet uit te houden is :+

Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:56

Goh, je bent er wel heel vroeg mee haha!
Wij gaan weer een camper huren en 2 weken touren. We zien wel waarheen.
We hebben nog wel wat dingen op ons lijstje staan zoals Tsjechië en Bosnië en Noorwegen. Wellicht dat het komend jaar de Pyreneëen en Baskenland worden.
Zoals ik zei; we zien tegen die tijd wel haha.

Aranel
Berichten: 20196
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:56

Wij gaan naar Canada op huwelijksreis :D
Als ik jou was zou ik eens kijken naar de Azoren. Dat was echt mijn leukste vakantie die ik gehad heb tot dusver. Prachtige eilanden en veel te doen en beleven.

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:22

Volgende maand ga ik naar Orlando en in de zomer weer naar Engeland. :D

The best view comes after the hardest climb.


A_nouk

Berichten: 11631
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:35

Wij gaan voor het 2 de jaar op rij naar Noorwegen :) vorig jaar 30 graden gehad in Juni :ooAfbeelding

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-17 09:12

Jeej, veel reacties! thnx! *\o/*

Szan schreef:
Met mijn eigen vakantiebestemming van dit jaar zal ik je niet vervelen. Als je zo'n "zomermens" bent, zal die bestemming je waarschijnlijk toch niet aanspreken :D

Alpha89 schreef:
Iemand toevallig een gouden tip? Mag best Europa zijn hoor maar wel waar het warm genoeg is en liever niet de volgende landen omdat ik er al té vaak geweest ben: SP-PT-FR-IT-GR :D

Corsica is FR, maar ben je er al eens geweest? Dat is echt een van mijn favoriete bestemmingen in Europa. Ik ga dit voor- of najaar waarschijnlijk weer een weekje, voor de 5e keer alweer... en normaal kom ik nooit twee keer op een vakantiebestemming.


ja, al geweest in Corsica! is echt bloedmooi daar! <3 Sardinië ook trouwens!

Kroatië spreekt mij ook aan! Hoor er steeds meer mensen over! Hoor graag meer ervaringen daarover :)
Scandinavië lijkt mij ook ergggg mooi maar is wel wat duurder geloof ik en het is geluk hebben met het weer :P
Azoren is miss iets om te overwegen, spreek de taal dus dat is makkelijk :j

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:14

Wij willen dit jaar naar Duitsland....ergens in de buurt van het Schwarzwald. 1 week een huisje huren en een week ergens anders. En dan daar in de omgeving veel fietsen...

If it's not an icelandic, it's just a horse

Moiraliann
Berichten: 120
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:20

Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen. Dit jaar in Nederland op de veluwe vanwege budget en een kleine auto zonder trekhaak. Aangezien wij in 2015 verhuisd zijn en 2016 getrouwd is ons budget niet zo hoog.

Ik raad ook Macedonië aan ! Prachtig land, niet duur en geweldige excursies. Wij zijn met Lale Tours op excursie geweest en hebben geweldige dingen gedaan. Wij hadden ook 2 weken prachtig weer met maar 2 hele kleine regenbuien.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:52

Vorige zomer zijn wij in Slovenië geweest, aanrader!! Was zo ontzettend tof, en heerlijk weer. We zaten in een appartement in Ljubljana en vanuit daar hebben we bijna het hele land gezien (heel veel in de auto gezeten). Slovenië is ook niet duur, verblijf en uiteten is best wel goedkoop (vonden wij dan).

Dit jaar gaan we naar Duitsland, naar het Zwarte woud. Moeten we het iets meer treffen met het weer denk ik, maar het lijkt me zo prachtig.

Scandinavië is ook zeker een aanrader, idd wel wat duurder, maar zo ontzettend gaaf. Ik heb tijdje in Zweden gewoond en anderhalf jaar geleden road trip gemaakt. Ik was beide in augustus aangekomen, beide keren echt prachtig weer gehad, elke dag tussen de 22 en 28 graden. Maargoed, dat moet je misschien ook maar net treffen.

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

Flowery

Berichten: 2442
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:57

Mijn vriend en ik gaan pas na het hoogseizoen op vakantie, maar dit jaar gaan we (waarschijnlijk) naar Madeira of Lanzarote :)

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 14:40

Iselda schreef:
Vorige zomer zijn wij in Slovenië geweest, aanrader!! Was zo ontzettend tof, en heerlijk weer. We zaten in een appartement in Ljubljana en vanuit daar hebben we bijna het hele land gezien (heel veel in de auto gezeten). Slovenië is ook niet duur, verblijf en uiteten is best wel goedkoop (vonden wij dan).

Dit jaar gaan we naar Duitsland, naar het Zwarte woud. Moeten we het iets meer treffen met het weer denk ik, maar het lijkt me zo prachtig.

Scandinavië is ook zeker een aanrader, idd wel wat duurder, maar zo ontzettend gaaf. Ik heb tijdje in Zweden gewoond en anderhalf jaar geleden road trip gemaakt. Ik was beide in augustus aangekomen, beide keren echt prachtig weer gehad, elke dag tussen de 22 en 28 graden. Maargoed, dat moet je misschien ook maar net treffen.


thanks, ik noteer Slovenië en Macedonië!

Madeira en Lanzarote ook bekend, thnx!

Iemand nog meer aanraders voor Kroatië? Die staat nu denk ik bovenaan het lijstje :p

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:50

Wij zijn een paar jaar terug naar Kroatië geweest, in de buurt van Zadar. Ik vond het erg leuk daar!

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:52

Wij gaan met ons gezin ( weer ) naar Italië <3 !!!!!!!!!!!!!!

tinker_sally

Berichten: 1459
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:54

Eind juni 2 weken Venhorst in brabant (vakantiehuis Peelhoven)
Met ouders, zus, honden en paard :D

Gypsy's goud rinkelt en glittert niet. Het glanst in de zon en hinnikt in het donker.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lizy29 en 82 bezoekers