Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:03

Animal schreef:
Wat leuk om een 'Paardrijk' topic tegen te komen! Ik heb van het voorjaar een maandje stage gelopen op het Paardrijk en het hier heel erg naar mijn zin gehad! :)


Wat leuk!! Paardrijk is ook een geweldige manege :) Ik wil er zelf misschien in de toekomst ook gaan werken :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 20:35

Enjoyx2 schreef:
Nouklax,

Ze staat op een zorgboerderij. Ik woonde eerst op die zorgboerderij maar omdat het daar niet klikte met de mensen moest ik daar weg :(


Ah wat jammer! Gelukkig weet je wel waar ze staat, dat lijkt me wel een fijn idee.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:13

Klopt :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:48

Ohh vergeten om wat te plaatsen :O

Afgelopen week op Hailey gereden :) Ze deed het echt supergoed!! Ze gaf wel n paar bokjes in galop hihi. Ze gaat echt steeds verder vooruit! Echt een superpaard is ze! <3

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:29

Ik vergeet ook steeds dingen te plaatsen! Leuk! Mooi dat ze vooruit gaat :) ik zat afgelopen week op donna, was wel leuk!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 09:56

Hoi hoi,

Maandag met springen op nina gereden!
Had nog nooit op nina gezeten, k voelde me ook best wel groot op haar omdat ze niet zo groot is. Vind haar niet zo lief in de stal, heb n halfuur over het deken gedaan haha! Maar ik vind haar wel lekker zitten :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:53

Nouklax schreef:
Hoi hoi,

Maandag met springen op nina gereden!
Had nog nooit op nina gezeten, k voelde me ook best wel groot op haar omdat ze niet zo groot is. Vind haar niet zo lief in de stal, heb n halfuur over het deken gedaan haha! Maar ik vind haar wel lekker zitten :)


Hihi Nina lijkt me wel grappig haha. Ben er alleen te groot voor :( Ik rijd pas volgende week weer. Rijd normaal om de week maar ging een keer niet door :(

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:09

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
Hoi hoi,

Maandag met springen op nina gereden!
Had nog nooit op nina gezeten, k voelde me ook best wel groot op haar omdat ze niet zo groot is. Vind haar niet zo lief in de stal, heb n halfuur over het deken gedaan haha! Maar ik vind haar wel lekker zitten :)


Hihi Nina lijkt me wel grappig haha. Ben er alleen te groot voor :( Ik rijd pas volgende week weer. Rijd normaal om de week maar ging een keer niet door :(


Haha ja vind dr wel leuk voor een keertje! Ik pas er ook nog maar net op.. ah jammer, op wie denk je/ hoop je dat je volgende week zit? :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 11:33

Pfooee,,

Ik vind eigenlijk alle paarden leuk dus het maakt mij niet zoveel uit haha :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 11:35

Ben trouwens helemaal vergeten te posten dat ik met Hailey gesprongen heb :) Ging opzich best goed. Op een bijna val na haha. Ze werd wat enthousiast na de laatste sprong en toen begon ze te bokken en te springen hahaha. En omdat ik met een dressuurzadel moest springen kon ik mijn balans boven de sprong niet geweldig houden haha :p Ben gelukkig dus blijven zitten :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 18:31

Enjoyx2 schreef:
Ben trouwens helemaal vergeten te posten dat ik met Hailey gesprongen heb :) Ging opzich best goed. Op een bijna val na haha. Ze werd wat enthousiast na de laatste sprong en toen begon ze te bokken en te springen hahaha. En omdat ik met een dressuurzadel moest springen kon ik mijn balans boven de sprong niet geweldig houden haha :p Ben gelukkig dus blijven zitten :)


Haha die Hailey! Klinkt goed, vooral met zon jong paard :) aah dat gevoel dat je met een dressuurzadel gaat springen en je knieen worden half blauw haha :( fijn dat je er niet af lag, ik vorige week zaterdag wel.. oeps! Was mn eigen schuld ( is het eigenlijk altijd haha). Ik kan zoals je weet niet streng zijn en dat is écht een "probleem" aan het worden, ik kom mezelf steeds tegen. En Pepper merkte dat natuurlijk dus die dacht, houdoe! Ik weet eigenlijk niet wat er gebeurde maar hij maakte een gekke sprong waar ik niet op was voorbereid dus ik hing aan een kant en knalde vervolgens plat op de grond. Gelukkig alleen een beetje spierpijn, maar ik moet dus echt echt echt leren streng te zijn..

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:11

Auwtsjj!! Stoute Pepper toch! Ach, geef hem 1x een harde pets op zn kont en hij doet weer normaal hoor! Heb ik ook vaak met hem. Zeker nu het winter is wordt ie heel fris haha :p

Tijdens get wachten om de bak in te kunnen ging Hailey er trouwens vandoor met mijn zweep... Die wil echt alles opeten hahaha xD

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 14:41

Enjoyx2 schreef:
Auwtsjj!! Stoute Pepper toch! Ach, geef hem 1x een harde pets op zn kont en hij doet weer normaal hoor! Heb ik ook vaak met hem. Zeker nu het winter is wordt ie heel fris haha :p

Tijdens get wachten om de bak in te kunnen ging Hailey er trouwens vandoor met mijn zweep... Die wil echt alles opeten hahaha xD


Haha achja, volgende keer beter!

Zie het nu helemaal voor me dat Hailey je zweep stal haha! Had vandaag op Taranda gereden, was wel leuk!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 10:53

Ik wilde wat foto's plaatsen maar ze zijn helaas te klein :(

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 11:48

Enjoyx2 schreef:
Ik wilde wat foto's plaatsen maar ze zijn helaas te klein :(


Ah jammer! Vind foto's altijd leuk! Ikzelf heb niet zo veel foto's :(

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 07:06

Hoi, had gisteren een leuke springles op pepper! Het ging best oke, hij luisterde goed, alleen tussen de sprongen had ik geen controle en ging hij dus sneller dan ik wilde, waardoor we steeds 5 galopsprongen er tussen hadden. mijn plan was 6 galopsprongen, dus moest ik strenger zijn. Toen het bijna het eind van de les was probeerde ik het nog 1 laatste keer, maar ik ging dus nog steeds te snel, en kwam dus heel dicht op de tweede hindernis. Pepper sprong hem, maar ik verloor natuurlijk mn beugel en viel voorover. Ik wist me nog vast te houden, want ik had 1 beugel nog. Maar ik kon niet meer sturen dus pepper gaat heel dicht langs de bakrand, die mij er af "schuurt". Ik kwam bijna voor pepper neer, dus ik was heel blij dat hij niet op me stond :) . Eigen schuld dikke bult. Maar iedereen dacht dat ik me heel erg verwond had, dat was gelukkig niet zo! N paar schaafwondjes en n paar grote blauwe plekken maar verder niets! Pepper was best wel erg geschrokken, arme pony, maar ik had dus wel mn 6 galopsprongen, alleen had ik dus nog strenger moeten zijn, dan waren we wel goed uitgekomen. Daarna nog 1 los balkje gesprongen/ gelopen om het goed af te sluiten. Ik heb pepper nog een dikke knuffel gegeven, want hij deed het super goed :).

Doe jij mee met de springwedstrijd in februari?

NienkeThella

Berichten: 96
Geregistreerd: 08-04-13
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 07:56

Wat leuk! Een pony waar ik lang op heb gereden staat op het Paardrijk.
Ook heb ik een weekje ponykamp meegedaan, een aantal jaar geleden.

Þella, mijn grote liefde †

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 09:42

[quote="xNPanache"]Wat leuk! Een pony waar ik lang op heb gereden staat op het Paardrijk.
Ook heb ik een weekje ponykamp meegedaan, een aantal jaar geleden.[/quote

Wat leuk! :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 12:37

Nouklax schreef:
Hoi, had gisteren een leuke springles op pepper! Het ging best oke, hij luisterde goed, alleen tussen de sprongen had ik geen controle en ging hij dus sneller dan ik wilde, waardoor we steeds 5 galopsprongen er tussen hadden. mijn plan was 6 galopsprongen, dus moest ik strenger zijn. Toen het bijna het eind van de les was probeerde ik het nog 1 laatste keer, maar ik ging dus nog steeds te snel, en kwam dus heel dicht op de tweede hindernis. Pepper sprong hem, maar ik verloor natuurlijk mn beugel en viel voorover. Ik wist me nog vast te houden, want ik had 1 beugel nog. Maar ik kon niet meer sturen dus pepper gaat heel dicht langs de bakrand, die mij er af "schuurt". Ik kwam bijna voor pepper neer, dus ik was heel blij dat hij niet op me stond :) . Eigen schuld dikke bult. Maar iedereen dacht dat ik me heel erg verwond had, dat was gelukkig niet zo! N paar schaafwondjes en n paar grote blauwe plekken maar verder niets! Pepper was best wel erg geschrokken, arme pony, maar ik had dus wel mn 6 galopsprongen, alleen had ik dus nog strenger moeten zijn, dan waren we wel goed uitgekomen. Daarna nog 1 los balkje gesprongen/ gelopen om het goed af te sluiten. Ik heb pepper nog een dikke knuffel gegeven, want hij deed het super goed :).

Doe jij mee met de springwedstrijd in februari?


Wat jammer van die val!!! Wel goed dat je al bezig bent met het strenger zijn!! En fijn dat je er niet veel aan over gehouden hebt!!

Ik doe helaas niet mee met de springwedstrijd, maar ik zou het wel heel graag willen! Door thuissituatie kan dat helaas niet :(

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:25

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
Hoi, had gisteren een leuke springles op pepper! Het ging best oke, hij luisterde goed, alleen tussen de sprongen had ik geen controle en ging hij dus sneller dan ik wilde, waardoor we steeds 5 galopsprongen er tussen hadden. mijn plan was 6 galopsprongen, dus moest ik strenger zijn. Toen het bijna het eind van de les was probeerde ik het nog 1 laatste keer, maar ik ging dus nog steeds te snel, en kwam dus heel dicht op de tweede hindernis. Pepper sprong hem, maar ik verloor natuurlijk mn beugel en viel voorover. Ik wist me nog vast te houden, want ik had 1 beugel nog. Maar ik kon niet meer sturen dus pepper gaat heel dicht langs de bakrand, die mij er af "schuurt". Ik kwam bijna voor pepper neer, dus ik was heel blij dat hij niet op me stond :) . Eigen schuld dikke bult. Maar iedereen dacht dat ik me heel erg verwond had, dat was gelukkig niet zo! N paar schaafwondjes en n paar grote blauwe plekken maar verder niets! Pepper was best wel erg geschrokken, arme pony, maar ik had dus wel mn 6 galopsprongen, alleen had ik dus nog strenger moeten zijn, dan waren we wel goed uitgekomen. Daarna nog 1 los balkje gesprongen/ gelopen om het goed af te sluiten. Ik heb pepper nog een dikke knuffel gegeven, want hij deed het super goed :).

Doe jij mee met de springwedstrijd in februari?


Wat jammer van die val!!! Wel goed dat je al bezig bent met het strenger zijn!! En fijn dat je er niet veel aan over gehouden hebt!!

Ik doe helaas niet mee met de springwedstrijd, maar ik zou het wel heel graag willen! Door thuissituatie kan dat helaas niet :(


Ja, volgensmij heb ik best geluk gehad! Ik doe mijn best met strenger zijn, lukt nog niet helemaal maar gaat inderdaad al wel beter :)

Ah wat jammer, snap dat je heel graag zou willen. Ik ga me uiteraard niet met jouw thuissituatie bemoeien, maar ik hoop dat er snel een oplossing voor komt of dat het beter gaat :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:44

Dankjewel :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:25

:)

Btw: als ik een keertje een leuke foto heb of zo iets, zal ik hem misschien proberen te uploaden ( als het lukt :p )

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:30

Vandaag op camisha gereden! Leuk paardje, zit lekker vind ik, echt heel lief! Alleen het zadel vind ik minder haha!
Ik doe de springwedstrijd op Amber..! Dat word vliegen haha, er waren helaas geen andere keuzes meer mogelijk, alle pony's en paarden mogen maar 2 keer lopen. En normaal word je toch ingedeeld door je instructeur qua hoogte? Dit moest je zelf ook kiezen, heb maar 40 cm gedaan. 60 zou ook nog kunnen, maar vind ik zelf aan de hoge kant. Heb er wel veel zin in! :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:32

Nouklax schreef:
Vandaag op camisha gereden! Leuk paardje, zit lekker vind ik, echt heel lief! Alleen het zadel vind ik minder haha!
Ik doe de springwedstrijd op Amber..! Dat word vliegen haha, er waren helaas geen andere keuzes meer mogelijk, alle pony's en paarden mogen maar 2 keer lopen. En normaal word je toch ingedeeld door je instructeur qua hoogte? Dit moest je zelf ook kiezen, heb maar 40 cm gedaan. 60 zou ook nog kunnen, maar vind ik zelf aan de hoge kant. Heb er wel veel zin in! :)


Ik heb net op Savarron gereden :) Ging supergoed! Hij schrok van Chefke want die bokte!!! Saff in volle galop ervandoor! Hahahaha

Ik heb tóch voor elkaar gekregen dat ik mee kan doen aan de springwedstrijd! Ik doe hem op Salvador 60 cm :D

Camisha is echt een schatje <3

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:54

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
Vandaag op camisha gereden! Leuk paardje, zit lekker vind ik, echt heel lief! Alleen het zadel vind ik minder haha!
Ik doe de springwedstrijd op Amber..! Dat word vliegen haha, er waren helaas geen andere keuzes meer mogelijk, alle pony's en paarden mogen maar 2 keer lopen. En normaal word je toch ingedeeld door je instructeur qua hoogte? Dit moest je zelf ook kiezen, heb maar 40 cm gedaan. 60 zou ook nog kunnen, maar vind ik zelf aan de hoge kant. Heb er wel veel zin in! :)


Ik heb net op Savarron gereden :) Ging supergoed! Hij schrok van Chefke want die bokte!!! Saff in volle galop ervandoor! Hahahaha

Ik heb tóch voor elkaar gekregen dat ik mee kan doen aan de springwedstrijd! Ik doe hem op Salvador 60 cm :D

Camisha is echt een schatje <3


Aah leuk!! Chefke bokte bij ons in de les ook al, vrolijk in zn bol? Hahaha heb 1 keer op savarron gereden, lag dr gelijk af, echt heel stom. Verloor gewoon mn evenwicht en boem hahaha! We gingen daarna nog springen en dat vond ik echt leuk!

Oooh wat leuk voor je!! Alvast succes :) doe jij in de ochtend ( met hulp) of in de middag?

Jaaa echt zo lief! Een kroelkont haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers