Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 14:49

Hoi,

Aangezien mijn pony soms niet helemaal lekker meer loopt voor de kar, ben ik op zoek naar een paardentandarts. Mijn pony is een shetlander van 84 cm hoog, dus ik zoek een tandarts die niet alleen maar grote paarden behandelt. Ik heb al even een aantal topics gelezen uit 2011 en 2013, maar ik kom er nog niet echt goed uit, aangezien daarin voornamelijk gebitsverzorgers worden genoemd. En bij de mijne kom je zonder verdoving echt niet bij de achterste kiezen lijkt me zo. Paul Versluis lijkt mij wel iets, maar of die ook in Friesland komt? Verder heeft mijn da ook het gebit van mijn jaarling bekeken tijdens een algemene check-up, dus die wil ik eerst ook even bellen om te vragen of zij ook gebitten doen. Maar verder zoek ik dus ervaringen van mensen in mijn omgeving met de paardentandarts voor shetlanders.

Emori

Berichten: 13116
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 14:50

Paul Versluis komt in Friesland hoor, die komt ook bij ons :)

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:31

Annelous kist van dierenkliniek de Woldberg, komt naar mijn weet ook in friesland, maar weet niet tot hoe ver Friesland in. Aangezien de kliniek niet ver van friese grens afzit.

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 16:12

Ik zit ook vlakbij de grens, maar dat is helaas de andere grens. Ik zit zo ongeveer in Drachten, dus vlakbij de grens met Groningen. Mijn eigen da praktijk is A7 en als er iets is, kan ik lopend met mijn pony's daarheen. Dus dat scheelt me altijd voorrijkosten.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Paardentandarts Friesland (kleine pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 21:55

Sanne Journee :)