Auto gekocht ... en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:03

In de hoop dat het topic hier goed staat ... hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Laat het duidelijk zijn dat ik me verschrikkelijk voel en dat ik er ruimschoots klaar mee ben en mij niet meer veilig voel om de weg op te gaan. Ik dácht goed te doen en sta nu dus mooi met een bek vol tanden en een gigantisch spijt gevoel.

Op 3 oktober dit jaar haalde ik eindelijk dat roze pasje! Het was eindelijk tijd om onafhankelijk te worden en met het zicht op de toekomst: een trailer achter de auto .. zocht ik dan ook heel specifiek een auto die een trailer mocht trekken. En veelal kom je dan in de iets grotere auto's te zitten (tot zover ik er verstand van heb). Niet gehoopt en zeker niet verwacht kwam ik een hele gave bak tegen en ben hier bij gaan kijken.

Ik heb geen verstand van auto's en dacht er van uit te kunnen gaan dat een garage eerlijk en goed advies geeft. Tevens staan er een overload aan positieve recensies over dit bedrijf en ze hadden netjes een keurmerk. Het kwam ook allemaal zeer betrouwbaar over en ik heb een proefrit gemaakt. Trots als een pauw reed ik in die auto over de weg heen. DIT zocht ik precies in een auto. Het veilige gevoel, het 'hoog' zitten en de combinatie dat er een trailer achter kon: Top!
Nog een nachtje over geslapen maar goed .. ik was verliefd.
De auto had een nieuwe APK en een technische keuring. Er stonden wel al wat kilometers op maar de meningen hier over waren verdeeld. De auto zag er prima uit voor zijn leeftijd en alle addertjes onder het gras dacht ik te hebben gevonden ...... helaas.

Eind oktober heb ik de auto aangeschaft op een donderdag avond. 27 oktober.
Zaterdag 29 oktober ben ik met de auto naar mijn Oma geweest om hem te showen en 's avonds heb ik mijn broertje van het werk opgehaald en zijn we naar Limburg aangereden.
Toen wij de afslag namen die we nodig hadden en de auto dus langzamer ging rijden omdat we van 130 naar een bocht gingen, nam het geluid van de motor af en hoorde we een vreemd tikkend geluid uit de motor komen. Maar goed, als leek heb je zoiets van: Huh, dat was er nog niet eerder? Tevens waren we ook op een weg waar we absoluut niet stil konden staan dus wij zijn de laatste kilometers naar Stal gereden. Het was pikke donker en we hadden zoiets van: We kijken morgen wel.
De volgende ochtend was het tikkende geluid overigens niet te horen en is mijn broertje eten wezen halen. Toen wij aan het eind van de dag weer richting huis wilde gaan (130km verderop) wilde ik toch even iemand met meer verstand er naar laten kijken.
Terwijl deze aan het kijken was ging het motorlampje aan en had ik het niet meer. De motor leek moeite te hebben met zichzelf maar ach .. wat heb ik er nu voor kaas van gegeten? Je kan me alles wijs maken. We kregen het advies om toch naar huis te rijden en zo snel mogelijk de garage te bellen. Het was zondag dus dat kon niet.

Helaas... een paar kilometer verderop hebben we de auto aan de kant gegooid en heb ik gebruik mogen maken van mijn 3 dagen oude pechhulp en is de auto weggesleept. Ik voelde mij zó zó zó ontzettend slecht.
De auto is uiteindelijk weer bij het bedrijf gebracht waar ik hem gekocht had en deze gingen het oplossen .. want ja we hadden de mondelijke afspraak dat als er iets binnen een week gebeurde ik er mee terug mocht komen.

Uiteindelijk bleek de distributiespanner er vanaf geklapt te zijn ergens op de snelweg en is op deze manier de boel kapot gegaan. Motor was nog in takt, andere dingen zijn netjes en kosteloos vervangen. Blij was ik en ik heb de garage met heel mijn hart bedankt en een doos merci gegeven omdat ik zo gigantisch blij was! (tsja, wat zet een doos merci voor zoden aan de dijk? het ging om het gebaar)
Mijn broertje heeft de auto opgehaald nadat deze een maand en een aantal dagen is weggeweest. Ik zat ondertussen onder de morfine vanwege rugklachten en mocht dus niet rijden.
Uiteindelijk ging het niet goed op de morfine en ben daar mee gestopt en kon 4 december zelf naar Utrecht rijden. Wat was ik weer trots! In mijn mooie auto!! Zonder brandende lampjes!!
Daarna heeft mijn broertje hem nog een keer meegepakt onder het mom, 'Dan rijd ie weer even'.

19 december moest ik 's ochtends voor een MRI naar Rotterdam. Opnieuw onder het mom van, 'Dan rijd ie weer even', en aangezien het een 4x4 is zit ik daar veel fijner in .. hebben we mijn auto gepakt.
Maar je voelt hem al weer aankomen .... op de terug weg ging dat mooie motorlampje weer branden.

Opnieuw contact opgenomen met de garage en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Hoe kan ik hier ooit een trailer met paard achter hangen? 'Zal wel een sensor storing zijn', dus het bedrijf met een monteur zijn langs gekomen, hebben geluisterd, en daar ging mijn auto weer. Hij mocht weer mee; op eigen risico zijn ze er mee gaan rijden.
Op dinsdag opgehaald, zaterdagochtend kreeg ik een berichtje dat de bougiekabels vervangen waren en dat hij nu weer als een zonnetje reed. Daar ik nog steeds met rugklachten zit ben ik met veel pijn en moeite mijn 'trots' gaan ophalen afgelopen zaterdag. En weer was ik zo blij ......

Zondag, eerste kerstdag. We gaan naar oma! We pakken mijn auto want daar zit ik goed in! We rijden van de parkeerplaats af en hupatee ...... motorlampje aan.
Kan jij je voorstellen dat ik het niet meer had? Ik weet niet meer wat ik gezegd heb, maar ik heb die auto regelrecht omgedraaid en terug op de parkeerplaats gegooid en nu zit ik met mijn handen in het haar en ben de wanhoop nabij.

Ik heb een auto gekocht. Voor in mijn ogen een flink bedrag (niet te veel voor die auto, maar ik heb er niet voor niets gespaard). De wegenbelasting is een flink bedrag net als de verzekering: Maar dat heb ik er voor over hoor! Echt waar .... maar wat nu? Ik heb een auto; waar ik niet mee kan rijden omdat ie schreeuwt van de storingen en iedere keer is er inderdaad iets mis. Ik zou een auto hebben gekocht die oké was!
Maar ik begin steeds meer te vermoeden dat ik een auto heb gekocht die een zooi aan verborgen gebreken heeft dat is niet normaal ...

En nu moet ik weer de garage gaan bellen ... en dan? Hoeveel kilometer kan ik dan weer rijden voordat er weer iets mis is?

Ik kan mezelf ondertussen goed voor mijn kop slaan en ik ben überhaupt al helemaal klaar met auto's met deze pech. Dat weet ik dus: herhalen hoe stom ik ben geweest is niet nodig ... :o
Wel zou ik het heel fijn vinden als men een advies voor mij heeft ... hoe zou jij handelen in deze situatie? Wat zou jij doen als je morgen de garage weer gaat bellen?

Het huilen staat me naderbij, ondanks dat het 'maar' een auto is ..

Is er iemand? Iemand die iets aan advies wilt en kan geven?

Dankjewel voor het lezen! Dankjewel voor alle tips die je kan geven.
En ondanks: Merry Christmas {:)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:09

Kan het me helemaal voorstellen!

Mijn vertrouwen zou ook onder het nulpunt zitten en zou er niet meer instappen :n

Heeft de garage geen andere auto voor je met vergelijkbare waarde?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:09


[o]

vilheide

Berichten: 1478
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:11

Jee, wat een pech heb je zeg! Het enige wat ik je kan adviseren is om toch weer terug te gaan naar de garage en desnoods kijken of je hem kan inruilen en anders toch weer laten repareren in de hoop dat hij dit keer langer blijft lopen.

Groetjes Jolanda

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:11

Ohh zo herkenbaar. Zo stond ik iedere week met mijn Bmw langs de kant van de weg. En iedere keer maar laten maken en na een paar dagen stond ik weer net dezelfde problemen.

Advies, verkopen en een andere auto zoeken. Dit gaat niet meer opgelost worden.. wat voor auto is het en hoeveel km staat erop? Hoeveel eigenaren heeft de auto al gehad?

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110629
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:17

Mijn man adviseert om alvast advies te vragen bij rechtsbijstand op te vragen en hoopt dat je alles op papier hebt staan.
Eigenlijk is dit een ondeugdelijk product.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 26-12-16 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:19

Ik weet nog niet wat de garage morgen gaat aanbieden om te doen. Ik word er eerlijk gezegd moedeloos van. In eerste instantie gebeurde het rond de 100kilometer en zaterdag heb ik niet meer dan 25 kilometer gereden en hupatee.

Ik ben er ondertussen achter dat de garage niet aangesloten is bij een BOVAG. Ik ben een leek en dacht dus serieus teveel in de goedheid van de mens. Tot nu toe hebben ze dat ook wel getoond dat ze oplossingsgericht denken ... maar mijn vertrouwen van het 'maken' is een beetje weg om eerlijk te zijn.

Ik hoop dat ik mijn geld (of 75% ervan) of een andere (kleinere, nieuwere?) auto er voor terug kan krijgen. Ik ben alleen bang dat als ik dit voorstel ik voor een dichte deur kom te staan. Dat is mijn angst, omdat ik het geld toch al kwijt ben.

Het is een auto uit 2004. Ik ben de 4e eigenaar en hij heeft twee jaar in 'voorraad' gestaan. Werd niets meer gedaan en stond in een 'garage' stil. De vrouw van de garage heeft er ook nog mee gereden.
Daarom leken ze ook zo verbaasd dat ik met deze problemen kwam.
De auto heeft rond de 220km er op staan. Ik heb meerdere partijen nagevraagd hoe en wat. De één zei niet doen terwijl de ander weer zei dat het prima kon. In combinatie met de liefde voor deze auto ben ik voor de laatste partij gegaan ... stom dus.

Het is gewoon zo stom en ik voel me er zo verschrikkelijk om ...


Edit: Ik heb een rechtsbijstand voor mijn verzekering .. maar dit plaatje past niet onder het geen wat ik bij mijn verzekering heb. Zij gaven wel het advies om de garage 2, 3x de mogelijkheid te geven om het op te lossen.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 26-12-16 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Kleine aanpassing in tekst ivm privacy

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

cinniz123

Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:19

het helpt je niet maar geeft wel aan dat het niet altijd aan stommiteit hoeft te liggen oid je gaat er immers van uit dat dat het wel betrouwbaar is met keurmerk en goede recensies.
wij hadden dit met een nieuwe import auto.

is het niet een idee om hem onafhankelijk te laten keuren?
misschien brengt dat meer duidelijkheid...

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110629
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:22

Ik vind je helemaal niet stom en het had mij ook kunnen overkomen.

Je kunt ook contact opnemen met het juridisch loket! Dat is gratis.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:22

Ik durf deze auto overigens niet particulier te verkopen. Dan verkoop ik namelijk een product met verborgen gebreken en ik heb geen zin in een rechtzaak aan mijn broek. Ik wil dit iemand anders niet aan doen.

Momenteel date ik met iemand die monteur is, en ondanks dat ik hem niet alles wil vragen, heeft hij wel aangegeven dat dit niet oké is. Hij wilt ook helpen om de auto uit te lezen en dergelijke .. maar hij gaf ook aan dat het lijkt alsof ze snel iets gevonden hebben om hem te maken en verder niet verder hebben gekeken.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

troi
Berichten: 17000
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:24

Je bent totaal niet stom geweest! Dit kan echt iedereen gebeuren en is echt domme pech!

Ik zou hem ook onafhankelijk laten keuren en dan pas verder actie ondernemen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:25

Ik krijg de indruk dat de garage al lang blij is geweest dat ze van deze auto af zijn. En niet banketstaaf bedoeld, maar jij als leek bent een makkelijke prooi iets te verkopen wat eigenlijk niet goed is. Jij koopt iets op goed vertrouwen. Daar wordt vaak misbruik van gemaakt. Dus ligt niet aan jou, maar aan de verkopers!
Want steeds als je terug komt doen ze imo weinig moeite om het echte probleem op te sporen.
Echt ontzettend vervelend! Hopelijk vindt je straks een passend oplossing.
edit. Terug gaan dus, totdat ze gek van je worden. Laat je niet steeds afschepen.
Laatst bijgewerkt door Chasey op 26-12-16 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:26

Zo snel mogelijk terug naar die garage, zij moeten het voor je oplossen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110629
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:27

Een week garantie lijkt me trouwens wel erg weinig. Klopt dat wettelijk gezien wel?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:27

Chasey schreef:
Ik krijg de indruk dat de garage al lang blij is geweest dat ze van deze auto af zijn. En niet banketstaaf bedoeld, maar jij als leek bent een makkelijke prooi iets te verkopen wat eigenlijk niet goed is. Jij koopt iets op goed vertrouwen. Daar wordt vaak misbruik van gemaakt. Dus ligt niet aan jou, maar aan de verkopers!
Want steeds als je terug komt doen ze imo weinig moeite om het echte probleem op te sporen.
Echt ontzettend vervelend! Hopelijk vindt je straks een passend oplossing.


Je bevestigd mijn vermoedens ... ik ben een makkelijke prooi geweest.
Die jongen zegt ook: Als ik je eerder had leren kennen had ik je deze auto absoluut afgeraden.

Maarja ... achteraf ... achteraf ...


Dankjulliewel voor het begrip!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:28

Ik zou de auto ook eens laten nakijken door een ander (onafhankelijk) bedrijf en met die bevindingen terug naar de garage waar je hem gekocht hebt..

Wat balen dat je zoveel pech hebt met je eerste auto, geen goed begin.. :(:)

Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo) Vy van de Vossenberg geb. 4-4-24
Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries v. Almglimt) Vajèn van de Vossenberg geb. 14-4-24
Yuna van de Vossenberg (v. Gamleskolens Thule X Maldu)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:29

Cayenne schreef:
Een week garantie lijkt me trouwens wel erg weinig. Klopt dat wettelijk gezien wel?


Gezien de kilometerstand gaven ze geen garantie. Was ook in een aantal recensies wel te lezen: Maar ook daar was te lezen dat toen er onverhoopt iets gebeurde ze het netjes hadden opgelost en daarna alles oké was.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:30

220 is voor benzine veel, voor diesel niet.

Laat idd je date even kijken. Komt hij meteen vanalles tegen dan weet je waar je staat.

Juridisch gezien kun je alleen niet veel zolang de garage elke keer netjes gaat herstellen.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:32

Ga ermee naar een Hyundai garage voor een second opinion...
En voor de rest: ja , ik denk dat je idd een makkelijke prooi was.
Veel succes!

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:34

Wat is de kilometerstand dan?
Als bijvoorbeeld de distributieriem al lang vervangen had moeten worden (waar ik een beetje bang voor ben, omdat je het ook over die spanner had) dan rijd je met een tikkende tijdbom. Want als die knapt is je motor aan barrels. En dat wil je al helemaal niet met een trailer erachter.
En dat is een hele grote en dure klus die te vervangen. Misschien vond de vorige eigenaar of de garage dat niet meer waard.
Kan nu ook er compleet naast zitten hoor en is die onlangs nog vervangen. Maar vaak gebeurd dat niet, omdat dat zo duur is. En ruilen mensen o.a. daarom een auto in.
Vind het in ieder geval heel erg voor je :(
Laatst bijgewerkt door Chasey op 26-12-16 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

XxDiandraxX

Berichten: 3995
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:34

Gypsy schreef:
220 is voor benzine veel, voor diesel niet.


Ow wat heb ik dan mazzel, hier staan 2 autos voor de deur, beide benzine en 17 en 18 jaar oud met beide al dik 3ton op de teller..
(niet vervelend bedoeld overigens maar dit wist ik ook niet en ben oprecht blij dat beide autos ons al 8jaar rondrijden zonder enkel probleem)

Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo) Vy van de Vossenberg geb. 4-4-24
Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries v. Almglimt) Vajèn van de Vossenberg geb. 14-4-24
Yuna van de Vossenberg (v. Gamleskolens Thule X Maldu)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:35

Je niet schuldig of dom voelen, hoor :(:)

Nergens voor nodig!
Dit is gewoon vette pech!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 13:36

De spanner en riem en alles er op en eromheen(oliepomp, waterpomp etc) is nu inderdaad vervangen. Dat zou dus, naar hun zeggen, weer helemaal nieuw moeten zijn :)

Naar hun zeggen was het advies om de riem na 10.000km te laten vervangen. Ik was dus helemaal van plan om dat in januari te gaan laten doen: dan was ik, volgens hun advies, ruim op tijd geweest.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110629
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:38

XxDiandraxX schreef:
Gypsy schreef:
220 is voor benzine veel, voor diesel niet.


Ow wat heb ik dan mazzel, hier staan 2 autos voor de deur, beide benzine en 17 en 18 jaar oud met beide al dik 3ton op de teller..
(niet vervelend bedoeld overigens maar dit wist ik ook niet en ben oprecht blij dat beide autos ons al 8jaar rondrijden zonder enkel probleem)


Het ligt er ook maar net aan hoe netjes en punctueel het onderhoud aan de auto is gedaan :j

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 13:41

heb je geen contract of iets opgesteld bij het kopen van de auto, iets van garantie.

Je zou kunnen proberen even langs het juridisch locket te gaan en even te vragen wat je opties zijn, in jou geval zou ik mijn geld terug willen en in het vervolg iemand met verstand van auto's mee te nemen bij het kopen van eentje.

Ik weet er ook echt 0% vanaf, mijn vader heeft een eigen garage bedrijf dus via hem mijn auto gekocht met veel mzzl (weinig km voor een goede prijs) mankeerde ook van alles aan bij de verkoop en dat wisten we ook en paps heeft dat gemaakt, ook de mijne heeft af en toe kuren maar dat is meer met de stuurbekrachtiging.

Ik snap dat je geen vertrouwen meer hebt in die auto als er steeds wat mis is en super jammer aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je er onwijs blij mee was.

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nagini en 87 bezoekers