Ervaringen met datingsites

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 00:46

Geen idee of hier al een topic over bestaat, op het eerste zicht niet.

Ik ben al ruim zeven jaar vrijgezel en eigenlijk valt dat goed mee :D
Maar toch zit ik al een tijdje te denken om mij aan te melden op een datingsite. Maar waar moet ik allemaal rekening mee houden? Waartoe verbind je je, als je aangemeld bent? Wat kost het?

Zijn er bokkers die hiermee ervaring hebben?

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester


Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 08:00


http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Flowery

Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 08:29

Ik heb mijn vriend ontmoet via Badoo :D De site staat niet heel goed op de kaart volgens mij en er zitten best veel rotte appels tussen. Maar toch stond er ineens wel een hele leuke jongen tussen en we zijn inmiddels bijna 4 jaar samen <3

Dannon

Berichten: 389
Geregistreerd: 12-07-13
Woonplaats: Julianadorp (bij Den Helder)

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 09:09

Betaalde sites zijn niet echt je van het... want de meeste mensen betalen niet en kunnen dus ook niet reageren. Spooksteden lijken het wel dan?

Paiq als gratis oplossing heb ik wel leuke ervaring mee. :) Kom je nog daadwerkelijk leuk in contact met mensen, op basis van quizzes in plaats van fotos.

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 09:10

al meer dan 13 jaar getrouwd met mn internetdate......toen nog msn-love

It's more important to love, than it is to hate....---->Prince
Bink v hayo, Veel plezier bij je nieuwe baasje
Raika, mn gele fjordendame op de eeuwige velden. 't ga je goed meis,
voor altijd bij mij.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 10:00

Een mislukte relatie en nu toch weer een leuk iemand via Pepper tegen het lijf gelopen. Voor de één is het iets, voor de ander totaal niets.

Wie niet waagt, die niet wint :)
Mijn inziens was; Als ze er voor betalen zijn ze iig serieus.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 10:03

Die betalende is ook direct duur en bindend. Maar tot wat?
Weinig volk op betalende, misschien ook wel waar.
Maar zoals hier gezegd, dat zijn misschien wel de serieuzere mensen.

Zal even rond neuzen op de boven vermelde topics.

Msn... waar is de tijd :P

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 10:14

Op Pepper zit er toch behoorlijk wat (al kon ik er nu heel veel uitpikken die er twee jaar terug ook nog op zaten, maar is wel andere plek dan waar jij gaat zoeken) die ook betalen. Makkelijk te begrijpen en 25 euro voor een maand ... sluit je meerdere maanden af is het inderdaad goedkoper.

Ze geven wel de mogelijkheid als je een abbo neemt en je vind er niets aan dat je 14 dagen terugroeprecht(ofzo) mag gebruiken.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 11:41

Ik ken een aantal dames die helemaal happy zijn met hun Farmdate mannen :D

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:19

Ik was een betalende pepperklant. Wel zonde, had voor een half jaar betaald en vond na een maand al mijn kerel ;)

Eilinora

Berichten: 11911
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:35

Kinke schreef:
Ik ken een aantal dames die helemaal happy zijn met hun Farmdate mannen :D


Daar ben ik er ook 1 van hihi,farmdate is echt mijn favo site.

Heel gezellig en echt leuke serieuze mensen.

Ik ben inmiddels bijna 2 jaar samen met mijn mannetje

Yipee

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:37

Of gewoon simpel tinder. ;) Ken veel mensen die er een serieuze relatie aan over hebben gehouden en ik ben nu ook al een tijdje aan het daten met iemand die ik heb leren kennen via tinder.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:42

* Steekt hand op * :D
Ik heb een tijdje op RP gezeten. Wat betreft betaling en contact met de beheerder verliep alles in elk geval helemaal goed. Maar inderdaad niet veel betalende leden. Degenen die wel actief lid zijn, zijn dit ook al jaren heb ik de indruk.
Rendez-Vous ook even geprobeerd, maar werd ik helemaal gek van :+

Farmdate lijkt me erg leuk, maar heb de indruk dat dit in Belgie niet zo succesvol is wat betreft leden als over de grens. Pepper hetzelfde volgens mij.

Elitedating en Parship vind ik echt wel duur :o En bij Elitedating kan je niet zelf naar profielen zoeken naar 't schijnt, daar '' brengen '' ze jou de matches zeg maar.

En aangezien ik geen smartphone heb, kan ik Tinder niet eens proberen :Y) Maar valt ook wel een beetje buiten mijn leeftijdscategorie vrees ik :')

Misschien moet ik maar eens een relatiebureau proberen... 8-) :+
Laatst bijgewerkt door Pandora2 op 24-12-16 14:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 14:44

Ik ken mijn vriend via Paiq. Ik heb in de afgelopen 15 jaar wel meer datingssites gezien, maar Paiq sprong er voor mij echt wel positief uit. Gratis, leuke opties en wat serieuzer volk.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 17:52

Wat is RP?

Relatiebureau.... had er iets van oo de radio gehoord, klonk super interessant. Tot de presentator de prij vroeg.... meer dan 800€ 8)7 zooooooot!

Paiq, heb ik nog nooit gehoord. Is dat ook in België?

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 18:43

RP is RelatiePlanet :)

Datingbureau is idd duur, 800 euries of soms meer voor een jaar ... :\ Kom je wel mensen tegen zoals artsen en advocaten naar 't schijnt, vandaar de prijs waarschijnlijk := :+

Paiq.be geeft bij mij een foutmelding. Denk dat het in belgie al niet meer bestaat.


Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:17

Webster, als je een goeie site gevonden hebt, laat je het dan weten ? O:) :D Doe ik misschien ook nog eens een keertje mee :')

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:23

In de Quest van deze maand staat een artikel over datingsites.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:35

Kosten zijn afhankelijk van welke datingsite je kiest vermoed ik. Zelf een jaar geleden relatieplanet geprobeerd, maar uiteindelijk is het (vind ik dan persoonlijk) toch moeilijk om obv uiterlijk en wat info te gaan "selecteren". Tinder is gratis, maar nog meer puur obv foto's. In real life is er er ook de factor uiterlijk, maar het is toch net wat anders vind ik zelf. Je krijgt dan direct wat meer mee van hoe iemand als persoon is. Maar als je er niet tegenop ziet om obv uiterlijk en een beetje chatten iemand te ontmoeten en dan te zien wat het geeft op date kan je denk ik op verschillende sites wel mensen vinden die leuk zijn. Soms kan je ook een maand gratis denk ik? Iemand die ik ken was ook wel tevreden over parship.be, nog iemand anders van elitedating.
Waartoe je je verbindt is uiteraard enkel het betalen van het lidmaatschap, verder doe je er mee wat je wil. Je bent niet verplicht te daten om de maand of zo haha.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:40

Heb wel verschillende datingsites geprobeerd.....maar ik vind het een enorm gedoe.
Misschien wil wel niet op zoek gaan :-) veel te vermoeiend.

Wat ik vooral heel vermoeiend vond was, terwijl ik in mijn proefiel heel duidelijk had gezet minimaal HBO, of HBO denkniveau, het meestal bedroevend was wat er reageerde.

Ook heb ik een jaar bij een bemiddelingsbureau gezeten, die stuurde ook de ene MBO na de andere LBO, omdat ie toevallig paarden had.
Wat een verademing, toen ik keer HBO plusser trof, eindelijk kon ik weer echt praten.
Steeds aangegeven, toen was mijn jaar om, :(
Of ik nog 3 maanden wilde blijven, betaald....opeens toverde ze 5 HBO ers uit de la.
Wat een afknapper.

Eentje ging me half stalken toen ik aangaf waarom ik niet verder ging....ging zelfs engels sms-en, why, tell me why..... :(

Dus, ik kom iemand tegen, of niet {:}

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met datingsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:38

Tinder v ind ik geen datingsite, dat is gewoon een domme app, je kunt er niet selecteren op echt belangrijke dingen als karakter en hobby's.

Vroeger wel eens gedated via Badoo, en inderdaad daar ben ik ook wel diverse bekenden die reeds getrouwd waren op tegengekomen. Is nooit wat geworden, want er zaten maar weinig hogeropgeleiden op.

Verder zou ik nooit betalen voor een datingsite, dus dan vallen veel al af, en ik denk dat veel meer mensen er zo over denken.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Goof

Berichten: 28754
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:50

germie schreef:
Tinder v ind ik geen datingsite, dat is gewoon een domme app, je kunt er niet selecteren op echt belangrijke dingen als karakter en hobby's.


Tja, ik vind hobby's dan weer minder belangrijk. Zeker om iemand op te selecteren.
Ik vond juist dat je uit veel foto's van profielen al veel info kon halen. Beetje mensenkennis kan dan geen kwaad ;)
En verder kom je in een gesprek er snel genoeg achter wat iemand's doel is op tinder en hoe iemand in elkaar steekt. Is het niks verwijder je hem na 5 minuten, is het wel wat klets je door.
Dat is juist het leuke en hele simpele van tinder.
Ik heb er veel geweldig leuke gesprekken en vermaak op gehad, veel leuke mensen ontmoet en er uiteindelijk een geweldige relatie aan over gehouden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110637
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:55

Ik heb via Relatieplanet mijn man ontmoet :D Meteen de eerste dag dat ik me had aangemeld :')
Hij stuurde mij een vriendschapsverzoek. Ik las zijn profiel en kreeg direct kippenvel en wist dat 'hij het was'.
Dat klinkt heel cliché, maar zo ging het echt. Tot hiervoor geloofde ik ook niet dat dit bestond.
Inmiddels zijn we alweer een jaar getrouwd.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:59

Cayenne schreef:
Ik heb via Relatieplanet mijn man ontmoet :D Meteen de eerste dag dat ik me had aangemeld :')
Hij stuurde mij een vriendschapsverzoek. Ik las zijn profiel en kreeg direct kippenvel en wist dat 'hij het was'.
Dat klinkt heel cliché, maar zo ging het echt. Tot hiervoor geloofde ik ook niet dat dit bestond.
Inmiddels zijn we alweer een jaar getrouwd.



love story <3

ONDERSCHRIFTLOOS

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 19:04

Goof schreef:
germie schreef:
Tinder v ind ik geen datingsite, dat is gewoon een domme app, je kunt er niet selecteren op echt belangrijke dingen als karakter en hobby's.


Tja, ik vind hobby's dan weer minder belangrijk. Zeker om iemand op te selecteren.
Ik vond juist dat je uit veel foto's van profielen al veel info kon halen. Beetje mensenkennis kan dan geen kwaad ;)
En verder kom je in een gesprek er snel genoeg achter wat iemand's doel is op tinder en hoe iemand in elkaar steekt. Is het niks verwijder je hem na 5 minuten, is het wel wat klets je door.
Dat is juist het leuke en hele simpele van tinder.
Ik heb er veel geweldig leuke gesprekken en vermaak op gehad, veel leuke mensen ontmoet en er uiteindelijk een geweldige relatie aan over gehouden.

Ik trof telkens rokers of drinkers of lageropgeleiden. Tja, dus ik selecteer graag op een omschrijving van de persoon.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Contemplate, Lagonda, Liseef, manonutjuh, Marleen_L, miezelke, Milow2018, Poety, Schuur_, sevenofnine, shadowstar, Vavane, Xyris en 163 bezoekers