Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 00:17

Ja, eindelijk weer een jaar lang in the picture topic!

Moest nog even geduld hebben tot vandaag, omdat vandaag toch eigenlijk wel ons hoogtepunt van het jaar was. Er is alweer een jaar voorbij en zo voelt het echt niet, mijn lieve merrie is dan ook al weer bijna 2 jaar de mijne, wat het nog een beetje bijzonderder maakt. Precies twee jaar geleden riep ik ook rond op het mooiste concours (in elk geval bij ons in de buurt :+ ) en liet ik vol trots een filmpje zien aan mijn springtrainer, ik was verliefd geworden op een donkerbruine merrie, en wilde zijn mening graag weten. Nu, twee jaar verder, rijden we zelf mee! :D Een grote droom, ik kom al op Indoor Groningen (voorheen Indoor Zuidbroek/Veendam) sinds een klein meisje en wilde altijd zo graag meerijden. Het is een keer eerder gelukt met mijn vorige paard, en nu eindelijk dan maar toch met mijn grote trots. :j

Ella is een 7-jarige KWPN'er merrie van Sandro Hit x Cocktail.

Januari, we trainden lekker dressuurmatig door. Op concours liep ze destijds (volgens mij) L1.
Afbeelding

Februari, ook springen deden we graag.
Afbeelding

In maart kwam Sharon, Esaqar @ bokt, voor het eerst bij ons langs en heeft mooie foto's gemaakt!
Afbeelding

En ook was mijn brave merrie wel in voor een partijtje kleuren. :+
KLIK

In april werden we steeds wat serieuzer qua springen, hier werd ook voor getraind natuurlijk.
Afbeelding

In mei hebben we toch wel onze beste wedstrijd tot zo ver gereden. We trainden thuis door voor de L2/M1, en op concours liep ze L1. Na een wedstrijdstop gehad te hebben liep ze zo naar 194 en 225 punten. + werden we beste combinatie van de dag!
Afbeelding

In juni deden we mee aan onze eerste fotomeeting!
Afbeelding

En sprongen we fijn in de B.
KLIK

Juli, naast het trainen genoten we van de buitenritten. Zowel ik, als mijn vader, die ook kan lezen en schrijven met Ella.
Afbeelding

In augustus ben zijn we samen een weekend bij Sharon en haar paard Sterre geweest, wat enorm leuk was!
Afbeelding

En hebben we een fantastische fotoshoot gehad op de paarse heide door Minh Dan Vu.
Afbeelding

KLIK

In september heeft Jeanine Fotografie ons tijdens wat trainen buiten vastgelegd.
Afbeelding

In oktober werd Ella nog eens vastgelegd door NLuder Shots.
Afbeelding

& kwam Cheraine Fotografie langs voor een portfolio shoot.
Afbeelding

In november trainden we thuis voor Indoor Groningen.
Afbeelding

En in december was het dan eindelijk zo ver! *\o/*
Ondanks dat we door mijn eigen rijden het eerste parcours werden uitgebeld (shame on me, geen ritme en zo), ging het tweede parcours veeel fijner en galoppeerden we op ons gemak het parcours door. Super trots dus op mijn eigenwijze merrie, die nog nooit in haar leven zo'n groot concours heeft meegemaakt en het dan zo maar even doet!
Afbeelding
Afbeelding

KLIK

Tussendoor nogal veel wedstrijden gereden, zowel springen als dressuur, maar van de meeste heb ik geen foto's en dergelijke dus dat heb ik er niet bijgezet. :+
En ook de klikjes zijn de moeite waard! :o

En daarmee is het jaar alweer bijna om! Inmiddels hebben we een mooi aantal winstpunten in de L2 verzameld en staat onze eerste M1 wedstrijd gepland volgende maand. Qua springen hebben we voorlopig even een stop, dat hebben we nu zo veel gedaan dat ik er gewoon even klaar mee ben om daar zo fanatiek mee bezig te zijn, en er naar uit kijk om ook weer eens een dressuurwedstrijd te rijden. :')

Bedankt voor het kijken! :j


Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:19

Toppers! :) ben echt benieuwd hoe ver jullie volgend kaar komen! Z? ^^

xPearl

Berichten: 3272
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:34

Leuk overzicht Sanne!
Ella is echt een leuk paard! Succes nog met alle wedstrijden :). Dat gaat helemaal goedkomen! :D

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-16 11:23

Esaqar schreef:
Toppers! :) ben echt benieuwd hoe ver jullie volgend kaar komen! Z? ^^


Thanks Shar! :)
Hahaha, mijn doel is M2. Z zien we dan wel weer :+

xPearl schreef:
Leuk overzicht Sanne!
Ella is echt een leuk paard! Succes nog met alle wedstrijden :). Dat gaat helemaal goedkomen! :D


Dank je wel! :o


StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 13:06

Jaa hier is jouw overzicht! Wat een geweldige springfoto's zeg en die shoot met Minh moet echt geweldig geweest zijn, dat heb ik ook nog steeds op mijn lijstje staan!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Linnie050

Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 09:09

Wat een prachtig paard heb je.
Heel veel plezier samen!

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 21:29

StormMilagro schreef:
Jaa hier is jouw overzicht! Wat een geweldige springfoto's zeg en die shoot met Minh moet echt geweldig geweest zijn, dat heb ik ook nog steeds op mijn lijstje staan!


Dank je wel! Ik ben idd ook onwijs blij met de springfoto's, komen ook aan de muur! :+
En Minh is echt een aanrader hoor!! Ik vind het vreselijk om voor de camera te staan, en ik vond
echt dat ze het veel gemakkelijker maakte. Plus ze maakt natuurlijk gewoon geweldige foto's. :')

linnie050 schreef:
Wat een prachtig paard heb je.
Heel veel plezier samen!

Dank je wel! :o

xMiinh

Berichten: 1133
Geregistreerd: 22-10-11

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:02

Super leuk overzicht! Ik wens je een heel fijn 2017 toe! :D

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-16 20:24

xMiinh schreef:
Super leuk overzicht! Ik wens je een heel fijn 2017 toe! :D


Dank je wel Minh Dan, jij ook een fijn 2017 toegewenst! :)

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Re: Een jaar, of eigenlijk bijna twee, met mijn top merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:17

Jullie halen die z wel hoor!
Die eerste springfotos vergeleken met die van december.. jesus wat een verschil en wat heeft ze toch een power! Koesteren hoor dat diamantje <3

BYOUX&SYOUX
MILAN
DaniqueByoux op Instagram

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-16 11:21

VivaByoux schreef:
Jullie halen die z wel hoor!
Die eerste springfotos vergeleken met die van december.. jesus wat een verschil en wat heeft ze toch een power! Koesteren hoor dat diamantje <3


Lief, dank je wel Daan! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Margot1001 en 4 bezoekers