[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lovas
Berichten: 212
Geregistreerd: 22-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 13:35

Mijn fjorden merrie kan ook zo lekker wild doen in de winter, vind dat vaak wel leuk!

Samoray

Bailey


Vuono
Berichten: 57
Geregistreerd: 09-08-16

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 13:42

De merrie die ik 4 dagen per week doe kan zichzelf ook helemaal heet maken hihi. Het grappige is, onder het zadel valt het wel mee. Maar met longeren is ze vaak een druk bommetje. bij haar is het vooral als de deken er net af is na het instappen en draven en dan wilt ze gelijk zichzelf warm maken door gek te racen of bokken. :)

hold onto what makes you happy.
if it tries to buck you off, just hold on even tighter..

Lucia88

Berichten: 516
Geregistreerd: 06-06-15

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:02

Ja hier nog 1 die graag even gek doet als het wat kouder wordt :P
Laatst maar even los laten gaan in de bak, lekker racen en bokken, heerlijk om te zien :)

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:15

Zomaar wat fot's van vorig weekend
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/

Vuono
Berichten: 57
Geregistreerd: 09-08-16

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 14:52

Ziet er heel leuk uit! Aww die eerste <3

hold onto what makes you happy.
if it tries to buck you off, just hold on even tighter..

puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:27

Leuke foto's!

Hier nog lekker genieten nu het nog kan. Het jaar is bijna om.. Maar dan heb ik weer wat meer tijd voor andere dingen zoals huiswerk.. Ook belangrijk.. :=

Maar, ik heb dan wel een topjaar gehad, ook met Vera! :D
[EJL-ITP] Mijn geweldige paardenjaar vol avonuturen!


Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:03

had dus vorig weekend een fotoshoot momentje vandaar de foto's. Ik heb daar geen geduld voor maar het zijn leuke plaatjes geworden.

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:09

Ik wil ook zo n kerstmuts voor mijn paard. Maar hier verkopen ze ze niet :(

puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:14

Toen ik een fotoshoot had gedaan kon ik ook niet wachten op de foto's.. Maar gelukkig redelijk snel gekregen, en nog steeds aan het bedenken welke nou aan de muur komt.. :=

Jammer! Ik wil geen paarden muts, heb 3 hele leuke mutsen. Zondag misschien meenemen naar Vera en Elano. :))
Deze is van vorig jaar:
Afbeelding

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:19

ook leuke foto

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/

MJ95
Berichten: 30
Geregistreerd: 12-05-16

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:14

Wat een superleuke foto!!

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 21:23

Ik ben lid geworden van het fjorden stamboek en Bente staat nu ook volgends haar paspoort op mijn naam. Wil volgend jaar wel een keer keuring met dr lopen, ben benieuwd wat ze van haar vinden

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 21:43

xxVon schreef:
Ik ben lid geworden van het fjorden stamboek en Bente staat nu ook volgends haar paspoort op mijn naam. Wil volgend jaar wel een keer keuring met dr lopen, ben benieuwd wat ze van haar vinden


Is Bente haar echte naam?

Mijn Fjorden:
Meline (Havstad) moeder van:
Celony┼ en Djambo (Balony) - Ferro, Hindra, Indre, Jilco (verkocht) en Luco┼ (Karant) - Gino (Rudsmo Råssar) - Kayo (Anton, verkocht) - Mirko (Topas), grootmoeder van: Leneke (HindraxKventin) - Mara en Nolan (IndrexTopas) - Marinde en Nivar (HindraxTopas)
Topas staat bij ons ter dekking

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 02:55

Anita45 schreef:
xxVon schreef:
Ik ben lid geworden van het fjorden stamboek en Bente staat nu ook volgends haar paspoort op mijn naam. Wil volgend jaar wel een keer keuring met dr lopen, ben benieuwd wat ze van haar vinden


Is Bente haar echte naam?


Nee haar naam is Berlinda, ze is van Sverre x Miriam (v. Havstad) uit 2005

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:03

xxVon schreef:
Anita45 schreef:

Is Bente haar echte naam?


Nee haar naam is Berlinda, ze is van Sverre x Miriam (v. Havstad) uit 2005


Hier zijn twee foto's van haar.

Afbeelding

Afbeelding

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

anouk97x

Berichten: 663
Geregistreerd: 07-10-11

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:18

Paar fotos van vrijdag
Moeder ysabel vader yordy

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waar een wil is een weg !

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:33

Anita45 schreef:
Is Bente haar echte naam?

xxVon schreef:
Nee haar naam is Berlinda, ze is van Sverre x Miriam (v. Havstad) uit 2005

Hier zijn twee foto's van haar.

[ [url=m/LVnuqq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KXD5nD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah dank je wel, leuk recente foto's voor mijn Fjordenbestand. Ik had nog een oudje van haar met haar veulen.

Mijn Fjorden:
Meline (Havstad) moeder van:
Celony┼ en Djambo (Balony) - Ferro, Hindra, Indre, Jilco (verkocht) en Luco┼ (Karant) - Gino (Rudsmo Råssar) - Kayo (Anton, verkocht) - Mirko (Topas), grootmoeder van: Leneke (HindraxKventin) - Mara en Nolan (IndrexTopas) - Marinde en Nivar (HindraxTopas)
Topas staat bij ons ter dekking

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:11

Anita45 schreef:
Anita45 schreef:
Is Bente haar echte naam?

xxVon schreef:
Nee haar naam is Berlinda, ze is van Sverre x Miriam (v. Havstad) uit 2005

Hier zijn twee foto's van haar.

[ [url=m/LVnuqq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KXD5nD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah dank je wel, leuk recente foto's voor mijn Fjordenbestand. Ik had nog een oudje van haar met haar veulen.


Kan je die naar mij toesturen? Ik denk dat ik die foto ook al heb maar voor de zekerheid. Heb je toevallig ook een foto van haar moeder Miriam (v Havstad) ze is van de fam Wijlhuizen in Vaassen.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:44

xxVon schreef:
Kan je die naar mij toesturen? Ik denk dat ik die foto ook al heb maar voor de zekerheid. Heb je toevallig ook een foto van haar moeder Miriam (v Havstad) ze is van de fam Wijlhuizen in Vaassen.


Zit je ook op FB? Zo ja stuur me daar dan even een berichtje (Anita Verhoeven-de Goede) dan stuur ik je daar de foto's toe want ik heb er idd ook eentje van haar moeder.

Mijn Fjorden:
Meline (Havstad) moeder van:
Celony┼ en Djambo (Balony) - Ferro, Hindra, Indre, Jilco (verkocht) en Luco┼ (Karant) - Gino (Rudsmo Råssar) - Kayo (Anton, verkocht) - Mirko (Topas), grootmoeder van: Leneke (HindraxKventin) - Mara en Nolan (IndrexTopas) - Marinde en Nivar (HindraxTopas)
Topas staat bij ons ter dekking

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:57

Anita45 schreef:
xxVon schreef:
Kan je die naar mij toesturen? Ik denk dat ik die foto ook al heb maar voor de zekerheid. Heb je toevallig ook een foto van haar moeder Miriam (v Havstad) ze is van de fam Wijlhuizen in Vaassen.


Zit je ook op FB? Zo ja stuur me daar dan even een berichtje (Anita Verhoeven-de Goede) dan stuur ik je daar de foto's toe want ik heb er idd ook eentje van haar moeder.


Ik heb je een verzoek gestuurd via Facebook

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 20:42

xxVon schreef:
Ik heb je een verzoek gestuurd via Facebook


En geaccepteerd en je foto's toegestuurd.

Mijn Fjorden:
Meline (Havstad) moeder van:
Celony┼ en Djambo (Balony) - Ferro, Hindra, Indre, Jilco (verkocht) en Luco┼ (Karant) - Gino (Rudsmo Råssar) - Kayo (Anton, verkocht) - Mirko (Topas), grootmoeder van: Leneke (HindraxKventin) - Mara en Nolan (IndrexTopas) - Marinde en Nivar (HindraxTopas)
Topas staat bij ons ter dekking

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 08:30

Anita45 schreef:
xxVon schreef:
Ik heb je een verzoek gestuurd via Facebook


En geaccepteerd en je foto's toegestuurd.


Bedankt, ik heb de foto's ontvangen. Die van Bente met haar veulen had ik inderdaad al, maar foto van haar moeder is erg leuk om te hebben.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Jets

Berichten: 3536
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:05

Hoi allemaal! Mag ik ook meepraten? :D
Winnie is een (bijna) 16-jarige merrie en super lief <3 We rijden recreatief, daarnaast loopt ze ook voor de wagen. Lijkt me erg gezellig :D
Afbeelding
Mocht je verder benieuwd zijn wat wij allemaal doen, ik heb net een jaar topic gemaakt, daar staat alles in :D Jets @ [EJL-ITP] Een jaar lang met lieve Fjord Winnie!.

Zijn er meer mensen met een Fjord van Larsto? :)

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:44

Hier hadden we een heel avontuur. We zouden al naar de Drunense Duinen gaan met de honden, maar het was zulk mooi weer, dat ik echt zin had om te rijden. Dus ponies opgeladen, honden opgeladen, man opgeladen met fototoestel, dochter in haar skipak gehezen en op pad. Daar aangekomen raakt Caj helemaal over de zeik over de drukte of weet ik wat en trekt zo mijn hoofdstel kapot! Niks meer aan te redden. Had nog geprobeerd iets met de keelriem van pony van dochter te doen, maar het was echt een verloren zaak. Ik dacht echt dat we weer naar huis konden. En ik zat nog niet eens in het zadel!

Gelukkig had ik haar touwhalster om gelaten (ik weet niet waarom. Doe ik anders nooit.) Daar was ik nu heel blij om. Dus teugels aan het touwhalster gehangen en dan maar wandelen. Maar dat was echt dramatisch. Ze was echt aan het drammen en het werd er niet beter op. Dus op een rustig stuk ben ik er toch maar op geklommen; op hoop van zegen.

En ze was me toch braaf! Niet te geloven! Als ze had besloten om te gaan rennen en te stieren, had ik echt geen stuur en geen rem gehad. Maar ze was echt super! Af en toe wat drammen, maar kon met de zweep wat links en rechts aan tikken om aan te geven dat ik toch echt de andere kant op wou (of stil wou staan). Ze was dan meteen voor rede vatbaar. Echt zo supertrots op mijn drammerige heethoofd! <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 06:55

Fabster schreef:
Hier hadden we een heel avontuur. We zouden al naar de Drunense Duinen gaan met de honden, maar het was zulk mooi weer, dat ik echt zin had om te rijden. Dus ponies opgeladen, honden opgeladen, man opgeladen met fototoestel, dochter in haar skipak gehezen en op pad. Daar aangekomen raakt Caj helemaal over de zeik over de drukte of weet ik wat en trekt zo mijn hoofdstel kapot! Niks meer aan te redden. Had nog geprobeerd iets met de keelriem van pony van dochter te doen, maar het was echt een verloren zaak. Ik dacht echt dat we weer naar huis konden. En ik zat nog niet eens in het zadel!

Gelukkig had ik haar touwhalster om gelaten (ik weet niet waarom. Doe ik anders nooit.) Daar was ik nu heel blij om. Dus teugels aan het touwhalster gehangen en dan maar wandelen. Maar dat was echt dramatisch. Ze was echt aan het drammen en het werd er niet beter op. Dus op een rustig stuk ben ik er toch maar op geklommen; op hoop van zegen.

En ze was me toch braaf! Niet te geloven! Als ze had besloten om te gaan rennen en te stieren, had ik echt geen stuur en geen rem gehad. Maar ze was echt super! Af en toe wat drammen, maar kon met de zweep wat links en rechts aan tikken om aan te geven dat ik toch echt de andere kant op wou (of stil wou staan). Ze was dan meteen voor rede vatbaar. Echt zo supertrots op mijn drammerige heethoofd! <3



[ [url=m/HdlGtK.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/j0TXbl.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G8tdVy.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bWSJ61.jpg]Afbeelding[/url] ]


WoW wat snap, denk niet dat ik het gedurft had. Fijne foto's ook

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker