Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 20:13

Als jarenlang trouw abonnee van de Mensport, ontving ik laatst weer de Mensport december 2016.

Fijn, mooi leesvoer weer. Jaaroverzicht, ook erg gaaf altijd. En MelanieB; mooi en spontaan stukje van jou en je team ook!

Maar dan.....

Geen eindejaars/kerstpuzzel meer?
-O-

Ik vond het altijd fantastisch. Lekker puzzelen 's avonds bij de houtkachel, een mooi tijdsverdrijf.
En natuurlijk hopen dat je 1 van de mooie prijzen zou winnen :j
Ook leuk dat je dan eigenlijk vrijwel alle Mensports van het afgelopen jaar bij elkaar moest scharrelen om de foto/advertentiepuzzel te kunnen maken. En dan blader je uiteraard alles nog eens lekker door. Het maken van de puzzel nam dan ook best wat tijd in beslag; want "heej, dat artikel heb ik volgens mij nog niet gelezen", of "o ja, dat artikel ga ik nog eens lezen want dat was mooi/leerzaam".

En nu?
-O- geen puzzel meer.

Ben ik nou zo'n mieperd, ben ik nou de enige die dit ronduit oprecht erg jammer vind???
Het hoorde er bij mij helemaal bij.

En als het uit financiele overwegingen is; prima, het waren soms ook best prijzige artikelen (de elektrisch verwarmde menhandschoenen staan al jaren op mijn verlanglijstje, maar zijn behoorlijk duur),
maar dan misschien een wat minder dure prijs?

Ik vind het echt jammer :')
-O-

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:29

Ik miste de puzzel ook al... -O- Vind het ook erg jammer en het is ook extra aandacht voor degenen die advertenties plaatsen in de Mensport dus ik snap ook niet helemaal waarom het er niet meer is... Met minder dure prijzen had ik het ook wel prima gevonden, het gaat meer om het idee vind ik. Heb ik hier voor niks de hele stapel aan Mensporten van dit jaar staan :')

Jammer maar het is niet anders, op zoek naar een andere puzzel dan maar. Gelukkig staat er nog een in de Shetland pony, dus daar ga ik me wel mee bezig houden ;)

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:45

wanneer is de shetlandpony uitgekomen?
sands bezorgd hier namelijk erg slecht, soms houd de bezorger de boel een maand vast.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 10:54

Ben niet geabonneerd op shetlandpony, maar ook hier maakt sands er veel fouten.
Diverse keren zijn er enveloppen met belangrijke, gevoelige en persoonlijke informatie van mij geheel ergens anders bezorgd.
Ook enkele belastingbrieven en wat rekeningen....

Hebben wij al meerdere malen klachten over gestuurd.

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 12:03

Volgens mij hebben wij hem al een week in huis.... Geen idee wanneer hij precies is bezorgd, maar gelukkig hebben wij een hele goede Sands bezorgster :) Het is wel een heel andere puzzel trouwens, waarbij het gaat over alle gebeurtenissen van het Shetland stamboek van het afgelopen jaar dus daar moet je wel enigzins van op de hoogte zijn :)

En ik bedacht me nog dat de Dr Denker puzzel aankomende zaterdag weer uitkomt, ook leuk om mee bezig te zijn rond kerst! :j

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:59

Nou de shetlandpony is vandaag bezorgd he he.

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Mensport: geen kerst/nieuwjaarspuzzel meer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:01

Ik 'miste' de puzzel eigenlijk ook al ja, in de mensport ;-)