Aflevering 27 NH Bokt TV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:48

Waarom zetten jullie de video privé? Als je hem openbaar op youtube zet kan je er nog een zakcentje mee verdienen :j

Verder toffe video.

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:08

Leuk informatief filmpje! Ik heb nog een vraag wat betreft de kleding die word weggeven word dat op bokt bekend gemaakt en waarneer zal dat ongeveer zijn

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:47

Ik ben zelf totaal niet bezig met paardenmode en ga liever in mijn fleecetrui naar stal :')

Wel een leuk idee om NH Bokt TV ook een aflevering over kleding te laten doen!
Ik vond alleen de verkoopster niet echt aardig naar de meiden toe :+ Was vast niet zo bedoelt, maartoch :=

tjaakje

Berichten: 919
Geregistreerd: 16-07-13

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:49

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar waarom moet er in het begin tot drie keer toe gezegd worden dat ze er niet uit ziet? Nogal stemmingmakend en reclame makend. (Paarden)sport kleding kan fijner en mooier zijn om in te paardrijden, maar het is niet zo dat je er niet uit ziet als je geen dure kleding van de ruitershop hebt. Niet een hele fijne ondertoon voor jonge manegemeiden die van hun of hun ouders spaargeld net de lessen kunnen betalen.

En ik loop zelf inderdaad ook het liefst in een dikke fleecetrui rond op stal

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:53

Interessante aflevering weer!

Wat mij deze keer toch wel een beetje irriteerde was t volume. De gesprekken waren vrij zacht qua volume, de muziek stond veel luider afgesteld. Daardoor overheerste de muziek de gesprekken af en toe en was dat zeer moeilijk te volgen. Wellicht hebben de mensen in t filmpje een vrij zachte stem, maar daar had je muziekvolume wel wat op aangepast kunnen worden in de montage? Of is dit makkelijker gezegd dan gedaan?

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:17

Leuk filampje maar het had wel positiever gekund. Vond de 3 meiden onderling wel leuk. Die hadden het echt naar hun zin samen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:33

Het zal mij toch aan mijn reet roesten hoe ik eruit zie hoor. Ik heb wel altijd een rijbroek aan maar de bovenkant wisselt, merken boeien mij niet. Als het maar comfi zit en warm of koel genoeg is. Oke...ik wil wel een beetje dat de kleuren matchen maar verder... Don't care.

In het filmpje vond ik het ook jammer dat er meerdere malen benoemd moet worden wat het probleem is. Als je 1x aangeeft... "Jij geeft aan dat je moeite hebt met dit en dit, daar zoeken wij het juiste kledingstuk bij" en dan "kijk dit doet dit en dit met jouw lichaam waardoor het er beter uitziet en toch comfortabel is, wat vind je er zelf van?" Klinkt al wat leuker. Overigens...zoals Julia normaal naar d'r paarden gaat...vind ik niks mis mee en zou zelf ook wel zo'n trui willen ;-)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:23

Heel eerlijk? Ik vind dat shirt bij het meisje links ( als je de video op 4:26 stil zet) helemaal niet mooi of flatteus staan. Het shirt tekent verschrikkelijk waardoor ze alleen maar nog voller lijkt.

Deze aflevering voegt weinig toe behalve dat er een standaard word gezet dat het niet okee is om in een dikke slobbertrui naar stal te gaan.
De hele toon van het filmpje is gewoon tegen het nare aan. :o

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:35

Leuk filmpje.

En om eerlijk te zijn? Why the hack zou je niet in je xxl fleece shirt naar stal gaan?
ALs je het koud hebt, pleur je een warme trui er onder, lijkt hij niet eens meer te groot, en dubbel zo warm?
Daarnaast: Als je over stal loopt, of een kalm ritje doet, doe je er toch een jas over??

Ik heb meerdere XXL Fleece truien met maar één doel!! WARMTE!
Mijn L Jas er over. Heerlijk gewoon!

En wat koste het? Totaal? Amper 70 euro. En mijn jas was 50.

En voor de mensen die het er niet uit vinden zien? Jij hoeft het niet te dragen, dus kijk JIJ maar de andere kant op.
Of je doneert maar een kap met geld, dat ik daarvoor modieuze kleding kan kopen.
Ik heb dr namelijk poep aan!

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:38

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de filmpjes niet heel vaak kijk, maar ik vond de sfeer niet heel prettig. De verkoopster kwam niet heel aardig over en wat ze uiteindelijk aanhadden, vond ik nou ook niet echt fantastisch (afgezien van de presentatrice, stond haar goed!). Persoonlijk vond ik haar borsten alleen maar groter lijken dan eerst in het shirtje dat de verkoopster had uitgezocht :+ Ze keek er zelf ook niet heel blij mij.
Trouwens, de sokken van de presentatrice leken me toch echt zwart met roze en niet oranje :))
Ik zie ook niet helemaal wat er mis is met niet paardrijkleding aandoen naar de paarden. Het lijkt mij het belangrijkst dat het lekker zit, maar goed.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:39

@miss_lizje Ik ken het rood-harige meisje en had het er over op stal, en het shirt was ook totaal niet comfortabel en eigenlijk te strak en veels te warm. Plus de dame wist geen buitenlandse maten (die je hebt bij verschillende merken broeken) om te rekenen in Nederlandse maten. Als je een ontwerper bent dan weet je dat toch?

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:41

Bralindy schreef:
@miss_lizje Ik ken het rood-harige meisje en had het er over op stal, en het shirt was ook totaal niet comfortabel en eigenlijk te strak en veels te warm. Plus de dame wist geen buitenlandse maten (die je hebt bij verschillende merken broeken) om te rekenen in Nederlandse maten. Als je een ontwerper bent dan weet je dat toch?


Oew... auw.

Ik vond de medewerkster ook niet bepaald euhm vriendelijk, of met passie beheerst enthousiast.
Vind ik tóch wel een dingetje....

Comfort is de basis voor sport.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:43

Bralindy schreef:
@miss_lizje Ik ken het rood-harige meisje en had het er over op stal, en het shirt was ook totaal niet comfortabel en eigenlijk te strak en veels te warm. Plus de dame wist geen buitenlandse maten (die je hebt bij verschillende merken broeken) om te rekenen in Nederlandse maten. Als je een ontwerper bent dan weet je dat toch?

Iris, bedoel je? Vind het ook wel een faal van de verkoopster dan :=
En moest ze zeggen dat het fijn zat?

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:46

Klopt destination (probeerde geen namen te noemen xD)

Maar ik denk dat wij met z'n allen eens zijn; dan maar liever een slobbertrui, als het maar warm en functioneel is. Tuurlijk beetje leuk uitzien is een plus, maar functie gaat boven fashion vind ik in dit soort dingen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:48

Vind een heleboel officieel wel-paardrijkleding er best gaaf uitzien maar 30/40 euro voor een polo waar een merk op staat vind ik een beetje van de zotte. Dan maar zeeman ofzo hoor.

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:49

Bralindy schreef:
@miss_lizje Ik ken het rood-harige meisje en had het er over op stal, en het shirt was ook totaal niet comfortabel en eigenlijk te strak en veels te warm. Plus de dame wist geen buitenlandse maten (die je hebt bij verschillende merken broeken) om te rekenen in Nederlandse maten. Als je een ontwerper bent dan weet je dat toch?


Iris haar hele lichaamshouding spreek inderdaad ook niet uit dat het comfortabel is. Heel eerlijk, dat eerste shirtje dat ze aanhad vond ik zelfs veel mooier staan! (al zou een kleurtje misschien leuker staan op ook al zo'n donkere broek).
Ik zelf heb ook vaak moeite met polo's etc. omdat mijn boesem ook te veel afwijkt van de rest van mijn lichaam. Maar er zijn toch enkele merken waarbij de polo's toch zeker goed staan zonder dat ze tekenen.

Ik moet wel bekennen dat ik als ik "paarden polo's " koop, ze altijd in de sale haal. Anders vind ik ze gewoon te duur.

mooney

Berichten: 7776
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 23:47

Dit is de eerste keer dat ik een filmpje na een minuut heb uitgezet. Vond het ook een nare toon hebben.

Daarnaast interesseert paardenkleding me geen moer, is in mijn ogen echt puur geldklopperij. In de winter loop ik in skikleding (en ja daar verzuip ik in, is dat erg?), lekker warm en in de zomer in 'gewone' kleding die voor het net afgedankt zijn :') . Op rijbroeken en wedstrijdkleding na uiteraard.
Oh, wel een ode aan de paardrijsok trouwens :')

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 00:57

"iedereen heeft wel iets van bling, bling".... Nop, en nog trots op ook.
Mooie reclame voor de mega winkel waar ik totaal niet kan slagen.
Julia wel leuk gedaan!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 07:48

Ik heb nooit bovenkleding van paardrij merken aan behalve met wedstrijd uiteraard. Ik mis volgens mij niks :D

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 08:58

Ik vond het niet een heel bijzonder filmpje deze keer, maar dat was vooral omdat ik de designer niet fijn vond praten. :) Maar verder wel leuk in elkaar gezet en ook al is dit onderwerp voor een kleine doelgroep (mensen die het wel belangrijk vinden hoe ze er uit zien bij paarden) was het wel interessant. :) Ik ben ook erg benieuwd naar de paardenmode, als panterprint maar achter wege wordt gelaten :D

Ik mis nog wel iets, wanneer wordt de winnaar van de actie bekend gemaakt?

JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:17

Wat een flauwe video... De eerste in de serie die me echt tegenvalt.

Dit is niet informatief, maar pure reclame - en ondertussen wordt de modellen en de kijkers aangepraat dat ze er in een fleecetrui of eenvoudig shirt niet uit zien.

Had het interessanter en informatiever gevonden als er tips werden gegeven over welke merken/modellen goed staan bij welk figuur. Dan met name qua rijbroeken en jasjes.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:21

JorineV schreef:
Wat een flauwe video... De eerste in de serie die me echt tegenvalt.

Dit is niet informatief, maar pure reclame - en ondertussen wordt de modellen en de kijkers aangepraat dat ze er in een fleecetrui of eenvoudig shirt niet uit zien.

Had het interessanter en informatiever gevonden als er tips werden gegeven over welke merken/modellen goed staan bij welk figuur. Dan met name qua rijbroeken en jasjes.

Dit idd.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:31

Persoonlijk zou ik het belangrijker vinden aandacht te schenken aan veilig schoeisel en caps.

Een lekkere trui en een gewone jas met veel zakken (hier ook een liefhebber van tweedehands! skijassen) voldoen prima bij de paarden!

Vond het ook verkapte reclame.

Meiden deden het leuk!
En Julia, als je die trui toch niks vindt ;) ;) ;)

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 12:33

Ik weet van mezelf dat ik zo'n grote kuitmaat heb dat alle rijlaarzen zo ongeveer te smal zijn. En alle rijbroeken zijn te lang. Ik had dan een algemeen filmpje over over verschillende modellen rijbroeken en laarzen wel fijner gevonden ipv drie meiden krijgen style advies waarbij het voor twee van de drie er niet uitziet. Dat wedstrijdjasje was ook alles behalve geaccentueerd op de taille. Over de outfit van de derde persoon is hierboven al genoeg gezegd.