Enquete voor Instructeurs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Epsylon
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-10-16

Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-16 15:53



A_nouk

Berichten: 11631
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:25

Ik verplaats je topic eventjes naar het jury gedeelte op bokt :)

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:44

Het zou interessanter zijn of deze app (die letterlijk té goed klinkt om waar te zijn) werkelijk bestaat of alleen in de fantasie van deze enquete makers....

Ceasar2015

Berichten: 5922
Geregistreerd: 06-05-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:44

Ik heb 'm ingevuld, maar haakte al af bij vraag 2.
Ik start niet, dus heb geen wedstrijdniveau. Ik dus maar ingevuld op welk niveau ik rijd, maar ik ben een instructrice zonder wedstrijdervaring en dat bevalt me opzich prima.

Holistisch paardentrainer, instructeur en cranio sacraal therapeut
www.holistischtrainer.nl

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 22:01

Ik heb hem ingevuld, ik vond 2 vragen wat vreemd maar dat kan aan mij liggen.
Het is inderdaad een interessant project om met de teugeldrukmeter te rijden (zelf ook gedaan)
Helaas ben ik van mening dat rijden met de teugeldrukmeter alleen meerwaarde heeft voor de hogere klasses (in bepaalde klasses gaat het er nou eenmaal om om een nette proef te sturen zonder te veel aanleuningsfoutjes) Vandaar dat ik zeg, voor mij heeft het meerwaarde maar voor instructeurs die een lager niveau les geven zet ik er zo mijn twijfels bij.

Janneke2

Berichten: 22712
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 22:08

;) laat ik het nu een basis gegeven vinden: paard mag niet hangen, graag op eigen 4 benen lopen - dus in de B heeft dit controleren van teugeldruk al nut.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:39

Het is maar net hoe je het ziet inderdaad. Natuurlijk is het voor B ruiters ook handig maar ik bedoel meer het prioriteiten stellen. Als je heel veel moeite hebt met je benen stil houden bijvoorbeeld dan heb je weer minder tijd om je op je teugels te concentreren. Het is ook maar net welk probleem je (afhankelijk van de ruiter) als instructeur aan wil pakken.

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:20

App lijkt mij fantastisch, echter 400 euro niet. Vergeet niet dat er een handjevol instructeurs het lesgeven als dagelijkse inkomen heeft. Heel veel doen het lesgeven als extra inkomen, dus naast hun vaste baan.

Daarnaast wat heb je voor die 400 euro, is dit de app alleen, of zit daar meetapparatuur / sensoren er ook bij in, dan wordt het weer wat aantrekkelijker.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:04

Aangezien ik vrij weinig commentaar kwijt kon, bij deze de aanvulling;
Ik ga persoonlijk geen 200 euro voor app betalen (zelfs niet als het meetapparatuur erbij zit, want dat wordt nu niet gemeld) ik ben wat je noemt een parttime zelfstandige instructrice. Ik geef les bij mensen thuis naast mijn baan als stalmedewerker en instructie. Dan is 200 euro niet te verklaren. Ik zou dat moeten voorschieten en daarna terug moeten zien te verdienen (dat is minimaal 15 lessen geven op voorwaarde dat mijn klanten de metingen willen weten)

Misschien wel voor de instructeurs die dit fulltime doen te realiseren, maar die zullen waarschijnlijk zelf ook veel rijden en dus het ook voor hunzelf nodig hebben. Voor een manege zou het ook een dure aanschaf wezen.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Janneke2

Berichten: 22712
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:26

;)
...even verklappen: mij werd dus gevraagd of ik 800 euri zou willen dokken.
Nee.


Ik herinner mij dat Imke Bartels ooit een demonstratie reed met zo'n drukmeter. Haar rijdier liet zien dat ze tijdens de piaffe steeds lichter in de aanleuning werd.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:50

Volgens mij wordt er bij elke groep een ander bedrag aangegeven. Voor mij zou zo'n app en apparatuur niet hoger dan 150 euro uit moeten komen, om het voor mij rendabel te houden.


Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Enquete voor Instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:36

Dat is vrij absurd eigenlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers