Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:44

Zo ik ben echt weer een beetje van de schrik bekomen. :')

Mijn wekker zou om stipt 07:00 uur gaan. Rond 6en werd ik al half wakker maar viel toch nog even in slaap. Ik hoorde rond 06:45 een aantal keer wat gekraak wat gevolgd werd door een immense harde knal/klap.

Mijn eerste reactie: gillen. _O- Het leek echt alsof er iets door het dak (ik slaap op zolder) naar beneden kwam. :')

De spiegel was om de een of andere reden ineens van de muur gekomen (begint dus een eigen leven te leiden help me) en ligt verspreid over de grond inmiddels.

Bleek door middel van touw vast te zitten aan een haakje op de muur. Die spiegel hangt daar al 4 jaar heel rustig zonder ook maar 1x aangeraakt te zijn. En ineens breekt het trouw? >;)

Ik ben veel te gelovig hiervoor dus ik ga geen enge uitspraken doen. geesten. :+ :')

Maar goed het voordeel was wel dat ik in een klap (letterlijk) klaarwakker was en meteen kon opstaan. Ultieme tip voor een goede wekker dus! +:)+

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:46

He ja leuk, laat ik eens een nieuwe wekker kopen *Loopt spiegelwinkel binnen* :') :')
Ik snap dat je je helemaal dood bent geschrokken!!

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:47

Ik ken dit idd! ook een spiegel die ineens van de muur kwam rond 2 uur snachts. Zat in gelijk rechtop in bed. Helaas nog een beetje te vroeg om op te staan.

Goner
Berichten: 295
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:48

Jij hebt geen wekker meer nodig volgens mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:49

Phoebert schreef:
Jij hebt geen wekker meer nodig volgens mij :+


Ik slaap nooit meer. _O-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:03

haalt snel de spiegel van de muur :=

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:05

Hahahha leuk he als dingen bij stil weer opeens ergens vanaf kletteren :=

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:07

Je bent wel op slag wakker inderdaad :+

Deze nacht hoorde ik ineens glas vallen. Vriend proberen wakker te krijgen maar die sliep hier door. Honden zijn ook niet beginnen te blaffen, dus dacht al even dat ik gek aan het worden was. Toch maar even gaan kijken. Blijkt er een stukje glas van een spotje te zijn gevallen. :')

Lietje_1991

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Kop van N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:08

Een tv die spontaant midden in de nacht gaat, werkt ook erg goed...
Vooral als er op dat moment nog een actie film/serie draait waarbij geschoten wordt...

:')

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:10

Owh dat had ik met de keukenlamp :+

Ik was in de woonkamer, en opeens hoor ik een keiharde knal vanuit de keuken, dus ik denk GRR POESSS kom ik de keuken binnen, ligt de keukenlamp in 1000 stukjes op de grond +:)+ was ook wel weer even wakker geworden :')

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:26

Ooh wat een schrik!

Zo is een camera van mij een keer midden in de nacht aan gegaan. En die begon foto's te maken ... Nou dikke paniek want ik sliep toen al slecht door '' dingen ''. Maar er zijn geen foto's op de camera geregistreerd. Camera is nooit meer in m'n kamer gekomen ...

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:37

Dat is schrikken!

Hier (ik woon in een winkelstraat in een bovenwoning) eens gehad dat zo'n houten noodgevel van een pand dat verbouwd werd rond een uur of 2 a 3 's nachts omwaaide. Precies over de hele breedte van de straat, met schroeven naar boven. I.v.m. uitgaansvolk wat daar nog langs zou komen hebben we toen maar de politie gebeld. De knal was zo enorm dat ik de rest van de nacht niet meer heb kunnen slapen.

Een paar jaar later kwam 's avonds terwijl ik met een vriend op de bank zat met een wijntje mijn boekenplank van de muur. Ook dat ging met een enorm kabaal. De boeken hebben gaten in mijn vloer geslagen en het was een enorme ravage. Mijn chihuahua puppy, zo groot als een pak suiker, lag gelukkig tussen ons in op de bank. Die heeft ook niet meer geslapen die nacht.

Mijn wekkers moeten dus nog even leren 's morgens te gaan :')

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:45

_Dominique schreef:
Phoebert schreef:
Jij hebt geen wekker meer nodig volgens mij :+


Ik slaap nooit meer. _O-

De wekker heeft langdurig effect. Hoef je voorlopig geen nieuwe aan te schaffen :')
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 08-12-16 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:50

Oef, dat soort dingen komen bij mij ook te vaak voor :') Een kastje aan de muur, buiten in de tuin, kwam opeens naar beneden. Boedha zit nog steeds met een kapot hoofd in de tuin :')

En ik ben niet zo heel handig met spijker en fotolijstjes, die komen ook veel te vaak, midden in de nacht naar beneden gesodemieterd. Ik heb nergens last meer van (slaap er nu gewoon doorheen) maar de hond springt jankend op van schrik :=

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:01

Wordt wel een duur geintje, zo'n wekker die je dagelijks moet vervangen :+

Ook leuk; een brandalarm dat spontaan af gaat midden in de nacht.. vooral als vriendlief dan roept dat hij al iets zag flikkeren in de kamer := dat bleek de straatverlichting te zijn ^)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:23

Toch fijn dat mijn spullen hun eigen ding blijven en niet spontaan wat anders worden :D

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:53

Ik heb het nog nooit met een spiegel gehad (en ik heb ook geen grote spiegel op mijn kamer) maar ik heb afgelopen jaar wel twee keer gehad dat mijn bed 's nachts instortte. De lijm liet los van het frame (één keer aan de linkerkant van het hoofdeind, en één keer aan de rechterkant) en daardoor stortte mijn lattenbodem naar beneden. Daar schrik je van.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 19:16

_O- _O- Dan ben je wel wakker ja. Is mij ook ooit eens overkomen.

Katten hebben dit effect ook nog wel eens, zijn een ster in dingen om te gooien op de meest onmogelijke tijden. Of extra vroeg aan hun gekke kwartiertje beginnen. :')

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 19:35

Ohh jeetje dat is schrikken!

Ooit m'n tomtom meegenomen naar boven in m'n tas... ging snachts plotseling aan (volume keihard) BESTEMMING BEREIKT! Ben 'snachts nog nooit zo erg geschrokken _O-

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 19:44

Oh jeetje! Hier eens gehad met een spiegel in de keuken. Sodeju ik schrok me rot!
Ding hing er ook al een paar jaar heel stevig tot toen... :')

He bizar van die camera die ineens foto's trekt.

En idd TV ineens uit het niets aan en loeihard maakte ik vaak mee op mijn moeder haar appartement...

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Deze ochtend met mijn nieuwe wekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:08

Heel bizar idd van die camera.

Hier eens een zwager gehad die midden in de nacht zin had in pizza. Pizza in de oven gedaan en is in zijn kamer weer in slaap gevallen.
Uiteindelijk werden wij (vriend en ik) opgeschrikt door het brandalarm en rook.

Zwager lag heerlijk door te slapen (lag bijna precies onder het brandalarm) :') .

En paar weken terug viel er in de woonkamer een glazen schilderij naar beneden. Ik, als schijterd, dacht gelijk dat er ingebroken werd. Vriendlief ging bewapend met een stok naar beneden :') .

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:20

haha das ook een soort wekker, wel dure... als je die eke ochtend wil.

ik heb het eens met een lamp gehad op de slaapkamer lag net in bed.. -O- overal glas over de vloer.

ooit eens als kind complete gordijnrail en gordijnen op mijn bed gehad.. dan schrik je ook.

en dat brandalarm was vals afgaat heb ik ook als een gehad wat ik in bovenstaande reacties las.

dat van die fotocamera.. dan sliep ik echt nooit meer.. := := := :=

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:24

_O- _O- Kaboem ! ~~}> Even rustig omdraaien was er ook niet meer bij dan :')

Deed mij meteen denken aan mijn buurvrouw, die had hetzelfde met een kroonluchter in de woonkamer. Ding hangt daar al meer dan 20 jaar rustig te hangen en opeens... :+ Maar wij wonen hier kort bij de luchthaven, iets met trillingen dus .... :7