Hulp bij organisatie surprise-party

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 23:33

Lieve bokkers,

Ik heb jullie hulp nodig. Eind maart volgend jaar wordt mijn man 40. Dit kan natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan, dus heb ik besloten een surprise-party te organiseren. Omdat hij de irritante gewoonte heeft om dat soort dingen meteen door te hebben, heb ik de datum half februari gezet (op mijn eigen verjaardag, dat geeft dan wat opties om hem mee te lokken).

Maar nu... waar wil ik het doen? Thuis? Betekent rommel en katten die een week compleet over de zeik zijn. Zaaltje huren? Is een optie, maar wel een stuk duurder. Kroeg kan ook, maar hoe houdt je dan de rekening een beetje binnen de perken. Dan is er nog het issue, hoe krijg ik hem mee zonder argwaan te krijgen? Uit eten voor mijn verjaardag is een goede optie, maar hoe krijg ik hem dan naar het zaaltje/kroeg/oid? Dan is thuis weer de meest logische optie.

Iemand ervaringen, suggesties? Alle ideeën zijn welkom.



xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 01:03

Kan je de katten ergens in een rustige kamer doen gedurende de avond? (Boven in de slaapkamer oid.) Of naar een ander huis brengen voor een paar dagen?
Eventueel bij een lieve vriend/vriendin thuis met een grote woonkamer.
Argwaan krijgen ze meestal toch wel als het teveel afwijkt van de normale 'routine', dus mijn tip; probeer zoveel mogelijk de normale 'routine' aan te houden. En als dat niet mogelijk is, sja dan gaat hij wat doorkrijgen. Of je kan een soort puzzelrit voor hem uitzetten, dan weet hij wel dat er iets gaat komen maar niet hoe of wat.

La Vie en Rose 

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 01:12

Heb je een soort van wijkgebouw oid? Weet niet hoe dat bij jou zit, maar is bij ons voor een klein prijsje te huur en je kan je eigen catering doen.

senna21

Berichten: 11746
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 01:47

Hoeveel mensen wil je uitnodigen?
Je kunt ook iets actiefs buitenshuis organiseren, quad tour, strandwandeling, film, museum, etc. Afsluiten met een drankje in een kroeg.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Cynthia82

Berichten: 9285
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 01:59

Stippie!
Ik ga mijn lieve Scielv uiteraard helpen! Dit wordt een topfeest! :D

Volg ons op Instagram: www.instagram.com/stal.belides
Fiore 10 jaar (20-04-2013) & Finesse 0 jaar (01-05-2023)

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 03:26

Aller eerst wat een leuk idee. :D Ik houdt altijd wel van dit soort dingen.. En heb het dit jaar ook nog voor mijn vriend gedaan toen hij 26 werd. :o

Mijn vriend was jarig op dinsdag 2 augustus, dus ik heb die zaterdag voorafgaand gevierd.
Mijn vriend woont samen met zijn toen der tijd beste vriend en met hem heb ik het eea kunnen afspreken. Zo wilde ik 's morgens met mijn vriend als verassing naar dolfinarium, heb ik ervoor gezorgd dat zijn ouders/zus/zwager om 18:00uur als verassing in een restaurant in Almere zaten en we toen rond 20.30uur naar huis ging waar het huis versierd was en al zijn vrienden er als suprise al waren. :D Daarna zijn we met zijn alle uit geweest, super leuke avond.

De katten, kunnen die inderdaad niet even elders verblijven? Of in een slaapkamer een avondje? :)
Wat je zou kunnen doen is om de avond waarop je het dus wilt vieren samen uit eten gaat en je een beste vriend/vriendin in het complot betrekt, zij het huis een beetje gezellig aankleed en de andere gasten binnen laat. Ga op tijd uit eten zodat je ook nog wel een keer thuis bent. Ik weet niet of je goed kunt liegen? Anders verzin dat je buikpijn hebt en graag naar huis wilt. Of wees creatief hierin.. en vooral het geloofwaardigst. *D

Dunzell (Carthino Z x Marlon x Athlet x Capitol) M1+6drs, verkocht
Rockstar (Roman lifestyle x Farmer) B+2 dressuur
Iebienna W (Ravel x Johnson) B+9 dressuur
Jessy (v.Sir Donnerhall) M1+2

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 06:56

Ik had een zaaltje gehuurd schuin tegen over ons favoriete restaurant en iemand gevraagd deze te versieren en iedereen laten weten dat ze daar om een bepaalde tijd moesten zijn ivm verrassingsfeestje.
Als cadeau voor zijn verjaardag heb ik hem toen mee uit eten genomen en na een tijdje zei ik dat ik naar de wc ging, maar eigenlijk ging ik snel naar de overkant. Een ober had ik gevraagd hem een envelop te brengen. (Wat nog best lastig was aangezien het een Chinees restaurant was en ze gebrekkig NL spraken _O- ) op de envelop stond dat hij om een bepaalde tijd bij dat zaaltje moest zijn. Op dat moment krijgt hij natuurlijk wel vermoedens, maar alsnog was hij heel erg verrast dat hij binnenkwam en al die mensen zag.

★ Silvester ★ Hij is mijn wereld The beat in my heart
JenkinsStyle Photography & Design

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 07:12

Wat een reacties al! Wat leuk!

Allereerst, ik heb rond de 40-45 man uitgenodigd, het nadeel van een zaaltje huren vind ik, dat als er zeg 10 niet komen, het zaaltje zo leeg lijkt. Daarnaast weet ik hier in de buurt geen zaaltjes die verhuurd worden. Zou ik even goed moeten zoeken en rond vragen.

De katten kunnen uiteraard in de slaapkamer, maar verplaatsen naar een ander huis doe ik niet. Een van mijn katten is nogal angstig en die heeft daarna dan weer 3 maanden nodig om bij te komen.

Denk toch dat ik een kroeg de beste oplossing vind. Dan kunnen we na mijn verjaardagsdiner nog even een drankje doen (al doen we dat zelden tot nooit). Pffffff, ingewikkeld...

Schuur_

Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 07:26

In de kroeg kan je van te voren regelen met de kroegbaas dat je een x aantal consumpties vooraf koopt en geef je de gasten bonnetjes. Dan hoef je geen zaal/muziek etc te regelen.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 07:45

Ja precies! Daar zat ik ook aan te denken idd :j goed idee!

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:34

In spijkenisse kan je diverse zaaltjes huren en ook in rotterdam lijkt mij dit zeer mogelijk.

Ik weet nog wel een goed restaurant in spijkenisse

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

belle_boef

Berichten: 10716
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:38

Ik weet biet of je een tuin hebt maar als je het een maand na zijn verjaardag doet heb je grote kans op beter weer en kun je buiten wat doen.

Ik heb een paar jaar terug wat in onze tuin georganiseerd man of 20 waren er toen. Rustig aan inkopen doen. Her en der in kasten waar hij nooit in kwam spullen verstoppen. Pas toen de mensen binnen kwamen druppelen alles klaar gezet

MyrtheJ

Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:46

Ik lees ook mee. Eind januari wordt mijn vriend 30 en ik heb ook al enkele voorbereidingen getroffen. Ik heb zo vroeg mogelijk de datum vastgelegd zodat zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn. En, met het idee dat als ik het vroeg regel hij hopelijk geen argwaan krijgt. Een paar weken van te voren vind ik het ook moeilijker om mijn mond te houden. :-D ik heb verschillende kroegen geprobeerd, en ook bij wat zaaltjes geïnformeerd. Maar de kosten liepen wel erg snel op dus nu toch besloten om het thuis te vieren.

Ik heb die dag alvast vrij genomen, en met zijn baas geregeld dat hij zelf geen vrij kan nemen zodat ik thuis de voorbereidingen kan treffen.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Hulp bij organisatie surprise-party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 10:10

@belle_boef: we wonen 3 hoog, dus helaas geen tuin. Daarbij wil ik het juist ervoor vieren, zodat hij niet zelf iets gaat organiseren en mensen 2x moeten komen.

@Myrthe: denk idd ook dat het thuis wordt. Zaaltje huren alleen kost al 100,-

@quera: Spijkenisse is wel behoorlijk uit de richting voor ons. We wonen (en veel van onze vrienden ook) in de buurt van Nieuwerkerk, Capelle, Zevenkamp, Ommoord.... dus meer aan de noordkant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Anouk94, corinec, doekenbas, fro, Glenda, GrapeshotBot, Gwenvd, Lizz, mirriejj, mmajar, N_B_N, Nietsmar, NinaCharlie, Saaams, sinnekinne, Thats_Me, topsylover, Waratje en 56 bezoekers